Tényleg romkocsmákban merengenek? KREATÍV 2013. Milliók és ezer fők 2 280 000 fő ≈ 50 000 fő Forrás: Target Group Index Hungary - TGI –H 2012.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TISZTA FEJJEL A Magyar Rendőrség információs kampánya.
Advertisements

GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
A könyvtár és az Internet mindenkié A világ a könyvtárban, a könyvtár a világban.
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK Felmérés az internetező gyerekekről A Piackutatás Napja május 5.
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
GfK HungáriaMárkacsemeték konferencia – Dörnyei Otília május 5 Gyermek a családban, avagy a szülők megváltozott fogyasztási szokásai Dörnyei Otília,
1 A fiatalok művelődési szokásai. 2 A vizsgált korosztály korévenként, 2000-ben és 2004-ben (fő)
A dunaújvárosi fiatalok szabadidő eltöltési szokásai
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Az identitás kifejeződése a debreceni egyetemisták csoportkultúráiban MSZT Konferencia, Balku Anett – Sőrés Anett.
Kulturális tevékenységek intézményesülése (Instituţionalizarea activităţilor culturale)
Miben mások? A fiatalok internetezési szokásai
A dohányzás visszaszorítása érdekében megvalósuló program Segítség - a dohányfüst - mentes életért május 31.
Közösségi internethasználat Nyitrai Erika ELTE IK Algoritmusok és Alkalmazásaik Tsz. tanársegéd.
ÖTÉVES A BORSOD ONLINE ÖTÉVES A BORSOD ONLINE A portál célja, rendeltetése, küldetése Borsod-Abaúj-Zemplén megye vezető internetes tartalomszolgáltatója.
1 A hírközlés szerepe a nemzetgazdaságban – új célok Vitaindító Vasváriné dr. Menyhárt Éva.
Szabadidős tevékenységek /Felmérés készült egy vidéki gimnáziumban, 2006 februárjában/ Civitas Polgár az Európai Demokráciában Csapat: Tetrarchia.
A magyar fogyasztói szegmensek egészségvásárlása
Az urbanizáció és városaink
Minden levelemet az inboxomból szabályokkal és kézzel millió kis almappába rendezgettem naponta Amikor ez elkészült, mindig úgy éreztem, tényleg készen.
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
Művelődés és szórakozás
Németh Nóra Veronika Debreceni Egyetem
Kultúra „harmadfokon” A harmadfokú képzésben részt vevő hallgatók viszonya a kultúrához Németh Nóra Veronika Debreceni Egyetem VI.
Médiapolisz lakói III. Dr. Antalóczy Tímea Dr. Szabó Andrea VII. Nemzetközi Médiakonferencia, IX. 25. Közélet, közérzet.
H OGYAN KÁROS AZ INTERNET ? E LEMZÉS VII. OSZTÁLYOS TANULÓK KÖRÉBEN Ozsváth Berényi Hajnal KAM – Regionális és Antropológiai Kutatások Központja.
A könyvtárak szerepe az információs társadalomban
Varázslatos Székelyföld Székelyföld Románia közepén fekszik. Három megyéből áll: Marosból, Hargitából és Kovásznából.
A borpiac kibővítése az Internet segítségével Készítette: Fancsali Éva, Sárossy Gábor, Stverteczky András, Szabó István.
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
Rizikómagatartás és reziliencia 2006-os HBSC adatok tükrében
Mi jellemzi az egyetemisták mobiltelefon használati szokásait? H1: A fiúk többet kommunikálnak SMS-ben, mint a lányok. H2: A diákok szociodemográfiai.
1 Rádiós közönségmérés. 2 1,8 1,5 5,6 2,8 4,7 3,0 3,2 2,6 3,9 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, index.hu …továbbra is szól a rádió… napi rádiózással.
CIVIL KEZDEMÉNYEZÉSEK PROGRAMJA március 20. CSAPAT BRÓDY IMRE GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÖZÉPISKOLA AJKA.
„ … Hazajött, azt mondta: bocs, de a lejtőn le …” (30Y)
Fogyasztói magatartás 2006
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Modell program a szociális és gyermekjóléti alapszolgáltatások funkcionális összekapcsolására Dunaújvárosban TÁMOP / Kedvezményezett:
Az olvasó hallgató Olvasásszociológiai felmérés a Debreceni Egyetemen Németh Nóra Veronika Debreceni Egyetem ONK 2010.
Fiatalok szegmentálása táplálkozási szokásaik szerint
A magyar lakosság kultúrafogyasztási szokásai
Művészetek Palotája. Budapest legfiatalabb többfunkciós kulturális létesítménye m²-t meghaladja az alapterülete.
Mennyire modern a hazai elit?. 2 Mennyire modern a hazai üzleti elit… … információszerzésben? … médiafogyasztási szokásaiban? … életmódjában?
Élet az Ságvári Bence eszközökben VIII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 29. A fiatalok internet- és médiahasználati szokásairól.
PARTYKÁCIÓ, azaz a szórakoztató educatio … Imre Zita marketing és kommunikációs igazgató Diákhitel Központ Zrt. Budapest, március 22.
Repül a, repül a…. 5%-uk utazott repül ő vel az elmúlt 1 évben Forrás: TGI.
Fanta TrendRiport: Kultúra ‐ és médiafogyasztási szokások a fiatalok ko ̈ rében Hogyan beszéljen egy márka a tinédzserekhez? Kreatív konferencia.
A „tudatos vásárló” – avagy „hiszünk-e a felelős vállalati magatartásban?” Készítette: Páthy-Dencső Blanka TÁRKI Társadalomkutatási Intézet Zrt. 1112,
ZENEALATTI Halljuk, vagy hallgatjuk is? Székely Levente –
A friss hal és haltermékek fogyasztói megítélése 2014-ben Ózsvári László – Fodor István – Bódi Barbara – Kasza Gyula HALÁSZATI TUDOMÁNYOS TANÁCSKOZÁS SZARVAS,
Mit tudunk a fiatalok médiafogyasz- tásáról?. Fiatalok, diplomások, de mégis néznek televíziót! 318 perc naponta Forrás: AGB Nielsen; 2013 jan-márc.
Gyerekek a hálón – gyerekek a hálóban? VIII. Nemzetközi Médiakonferencia A média hatása a gyerekekre és a fiatalokra szeptember 29 – október 1. Balatonalmádi.
Munkaerő- piaci helyzetkép a Nyugat- dunántúli régióban Kleizerné Tamás Györgyi szakreferens Nyugat- dunántúli Regionális Munkaügyi Központ.
Vigadó Kulturális és Civil Központ Nonprofit Kft. Monor.
1 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential.
„Honnan jövünk? - Hová megyünk?” - Dunaújváros és a Római városrész
Egészség az interneten
Turizmus statisztikus szemmel
Idősbarát Jó Gyakorlatok Önkormányzati Konferencia
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
Zöld szervezetek és az Est Media Group közös kiadványa
MÉDIAFOGYASZTÓ VAGY TARTALOMFOGYASZTÓ? MENNYISÉG VAGY MINŐSÉG?
ERASMUS PLUS TANÁRI MOBILITÁS Szalóki Csilla
Iskolai informatikai fejlesztés
Munkaerő- piaci helyzetkép a Nyugat- dunántúli régióban
A Target Group Index (TGI) kutatásban elérhető információk
Előadás másolata:

Tényleg romkocsmákban merengenek? KREATÍV 2013

Milliók és ezer fők fő ≈ fő Forrás: Target Group Index Hungary - TGI –H 2012

Pályakezdők vs. magyar lakosság – top 10 eltérés 3 50% Index: % Index: % Index: % Index: % Index: % Index: % Index: % Index: % Index: % Index: % Index: % Index: % Index: % Index: % Index: % Index: % Index: % Index: % Index: % Index: 165

Budapesti/pest megyei pályakezdők vs. magyar lakosság – top 10 eltérés 4 59% Index: % Index: % Index: % Index: % Index: % Index: % Index: % Index: % Index: % Index: % Index: % Index: % Index: % Index: % Index: % Index: % Index: % Index: % Index: % Index: 131

Kik a pályakezdők? 5 Jómódú, városi, családalapítás előtt álók (20%-uknak van gyereke)

A pályakezdőkre legjellemzőbb tulajdonság: online lenni 6 93%-uk internetezik 66%-uk több mint 6 éve 90%-uknak van otthon internete 78%-uk naponta internetezik 58%-nak van PC-je 39%-nak van laptopja 37% filmézésre használja az otthoni gépet 32% vásárol online valamit 93%-uk internetezik 66%-uk több mint 6 éve 90%-uknak van otthon internete 78%-uk naponta internetezik 58%-nak van PC-je 39%-nak van laptopja 37% filmézésre használja az otthoni gépet 32% vásárol online valamit

Romkocsma vagy diszkó? Hol fogyaszt a diplomás fiatal? 7 Havonta gyorsétterem: 28% Havonta kávézó: 27% Havonta söröző: 15% Havonta étterem: 25% Havonta diszkó: 6% Havonta borozó: 4% Havonta pub tánclehetőséggel: 2% A diplomás fiatalok nem túl aktívak: 46%-uk egy HORECA helyre sem jár havi gyakorisággal

Opera vagy jazz koncert? Kulturális körkép 8 A diplomás fiatalok kultúrafogyasztási szokásai visszafogottnak mondhatóak. Több mint egyharmaduk nem volt sehol az elmúlt egy évben. Évente egy mozi: 45% Évente egy könnyűzenei koncert: 25% Évente egy színház: 24% Évente egy kiállítás: 21% Évente egy jazz koncert: 7% Évente egy hangverseny: 7% Évente egy táncelőadás: 5% Évente egy opera: 5%

És hogyan gondolkodnak? 9 Ezer fő

És hogyan fogyasztanak?* 10 *A lakosságtól szignifikánsan eltérő fogyasztási szokások, Choices SCAN analízis részlet – top 15 kategória index alapján

11 Köszönöm a figyelmüket! További információ: