1 SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM INTÉZMÉNYI ÖNÉRTÉKELÉS SZAKÉRTŐI MŰHELYMUNKA 2004. Február 20. 1.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az Ec-Pec Alapítvány IPR szolgáltatási tapasztalatai Pap Sára ügyvezető.
Advertisements

Az Új Széchenyi Terv Infopontok feladatai A pályázatkezelés menete – Pénzügyek.
A TÁMOP projekt hasznosulása egy tagiskolában Kazincbarcika, TÁMOP / Országos Egyházi TISZK.
1 EMDOR KFT Integrációs Pedagógiai Rendszer Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében 2008/2009.
A szaktanácsadás támogató szerepe
Az IMIP-ek kötelező felülvizsgálata és kiegészítése
EU-információs és pályázati szolgáltatások civil szervezeteknek (Soros Alapítvány) Dr. Benedek László CELODIN Kht.
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
Projektkezdeményezés és pályázatírás
Innovatív üzleti parkok fejlesztése az innováció és a vállalkozó szellem előmozdítása érdekében a Dél- Kelet Európai térségben FIDIBE.
EEgészség Program – Szakmai Napok N K T H – E S K I * március Templar Partnership Company 1 eEgészség program „Egészségügyi Informatikai K+F.
Diplomás pályakövetési program, komplex hallgatói szolgáltatásfejlesztés az ELTE-n ELTE TÁMOP /2/KMR projekt március 9. TÁMOP /2/KMR
A 100%-os helyszíni ellenőrzés koncepciója
Európai Uniós támogatásokat kezelő intézményrendszer a környezeti fejlesztésekben Kiss Pál 2007/04/20 Igazgató Fejlesztési Igazgatóság Környezetvédelmi.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Konzulens: Dr. Boda György Készítette: Kovács Katalin
KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés,
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
Szakmai Monitoring Műhely. RÉV projekt célja többek között: országosan egységes mérési és értékelési rendszer álljon rendelkezésre a szakpolitikai döntéshozók.
Készítette: Hegyesi- Németh Márta MPI Győr, április 29.
EU-s pályázatok írása és módszertana
Projektzárással kapcsolatos teendők
A referencia – intézmények működésének eljárásrendje Harkány, 2009.november 13.
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
A teljesítménymérés helye és szerepe a minőségmenedzsmentben
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.

Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
A projekt indulása K21 - A „Könyvtári minőségfejlesztési 21” modell nyomán Előkészítés, csapatépítés 2008-ban 2009-ben projektté szerveződött Jelenleg.
Intézményi minőségfejlesztés (TÁMOP-3.1.8)
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Pedagógusképzések (a pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben)
AZ ÚJ TÍPUSÚ SZAKTANÁCSADÁS Szabó Klára január 28.
TÁMOP D IPLOMÁS P ÁLYAKÖVETŐ R ENDSZER. Pályakövetés – Miért is hasznos? definíció: pályakövetés=pályakövető kutatások+alumni szolgáltatások; intézményi.
Felsőoktatási Szakképzés
Regionális gazdaságtan GVAM nappali tagozat tavasz, időütemezés,határidők.
A közszolgáltatásokra kifejlesztett általános együttműködési modell GYÁL VÁROS ÖNKORMÁNYZATÁNÁL Gyál, szeptember 30.
Tanfelügyelet és intézményi önértékelés – a megújuló külső és belső értékelési rendszer (TÁMOP-3.1.8)
Gazdaságtudományi Kar Faculty of Economics Vállalati információs napok a duális felsőoktatási képzésekről Miskolc, március 25. Veresné dr. Somosi.
Projektvezetői megbeszélés Önfejlesztő terület február 11.
Szakmai alapozás megújítása fejlesztési terület Projektvezetői értekezlet Salakta Tünde Budapest, február 11.
2015. október 21. Szakmai gyakorlat. Bemutatkozás Hargitai Ildikó szervezetei kapcsolatok vezetője, Törzskar: kari szervezésű helyek felkutatása Németh.
A Commitment Köznevelési Kht. MOHAY GERGELY március 31. ÉS A KECSKEMÉTI IRODA BEMUTATKOZÁSA.
Heves Megyei Pedagógiai Intézet 3300 Eger, Szvorényi u. 27. Pf.:196, Telefon:36/ , Fax:36/ , Honlap:
Az intézményi felkészülés módszertana 14. előadás.
Az önfejlesztő terület bemutatása Száva Eszter augusztus 31. Salgótarján.
1 SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL (SZÖM) 1 2 A SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL Komplex eszköz a teljes körű intézményi önértékeléshez, és ez által az.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
Erasmus+ tapasztalatok
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TERVEI 2008
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
„Az akarat nem elég; tenni is kell.” Goethe
Önértékelési projektterv
Szakiskolai fejlesztési program
Mérés – értékelés 2006/2007 Gál Ferenc augusztus 31.
Regionális konferencia
Önfejlesztés és horizontális tanulás
Szakiskolai Fejlesztési Program I
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL ÖNÉRTÉKELÉSI SZINTEK
SZAKKÉPZÉSI MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSI KERETRENDSZER (SZMBK) 11. előadás
Az önfejlesztő terület bemutatása
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint ADOTTSÁGOK 4. 3
Szakiskolai fejlesztési program
Az ÁFSZ minőségirányítási rendszerének kialakítása
tanév 1. félévében szakmai gyakorlatot teljesítőknek
Előadás másolata:

1 SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM INTÉZMÉNYI ÖNÉRTÉKELÉS SZAKÉRTŐI MŰHELYMUNKA Február 20. 1

2 A projekt első szakaszának folyamat közbeni értékelése,A projekt első szakaszának folyamat közbeni értékelése, A módszerek, eszközök hatékonyságának értékelése,A módszerek, eszközök hatékonyságának értékelése, Az eredmények időbeli alakulásának elemzése,Az eredmények időbeli alakulásának elemzése, A szakértők tájékoztatása az első szakasz zárásának követelményeiről,A szakértők tájékoztatása az első szakasz zárásának követelményeiről, A szakértői munka segítése és tapasztalat csere,A szakértői munka segítése és tapasztalat csere, Tervek és lehetőségek a D2 komponensbenTervek és lehetőségek a D2 komponensben A SZAKÉRTŐI MŰHELYMUNKA CÉLJA 2

3 A műhely munka programja Tájékoztató a szakértői munka teljesítés igazolásának követelményeiről,Tájékoztató a szakértői munka teljesítés igazolásának követelményeiről, Tájékoztató a beadandó intézményi önértékelési dokumentumokról,Tájékoztató a beadandó intézményi önértékelési dokumentumokról, A külső értékelés eljárásrendje, módszerei, visszajelzésA külső értékelés eljárásrendje, módszerei, visszajelzés Kérdések a dokumentációkkal kapcsolatban,Kérdések a dokumentációkkal kapcsolatban, Szakértői kérdőívek tapasztalatai,Szakértői kérdőívek tapasztalatai, Konzultáció a modell értelmezési és a bevezetés problémáiról,Konzultáció a modell értelmezési és a bevezetés problémáiról, D2 komponens Évi munkaterveD2 komponens Évi munkaterve 3

4 A SZAKÉRTŐI MUNKA IGAZOLÁSÁNAK KÖVETELMÉNYEI Szakértő által leadandó dokumentumokSzakértő által leadandó dokumentumok –Szakértői záró kérdőív: folyamat, modell, kérdések (excel) –Iskolák szakértői megítélése kérdőív (szervezeti kultúra) –Munkanaplók az eljárás szerint (projekt előterv szerinti bontás) Intézmény által beküldött dokumentumok formai elfogadásaIntézmény által beküldött dokumentumok formai elfogadása –Dokumentumok megléte (2 nyomt. példány, 1 elektronikus adathordozón) –Kidolgozottság foka Szerződés és számla szabályos kitöltéseSzerződés és számla szabályos kitöltése Intézményi elégedettségi kérdőívIntézményi elégedettségi kérdőív 4

5 HATÁRIDŐK Intézményi önértékelési dokumentumok leadása Intézményi önértékelési dokumentumok leadása –Február 28. de legkésőbb március 5. Szakértő által leadandó dokumentumok Szakértő által leadandó dokumentumok –Március 12. Külső szakértő visszajelzés Külső szakértő visszajelzés –Március 30. Következő szakértői műhelymunka: április 7.Következő szakértői műhelymunka: április 7. A kifizetés várható időpontja: április 15.A kifizetés várható időpontja: április 15. 5

6 Intézményi fórumok- pályázatIntézményi fórumok- pályázat Módszertani anyagok, esettanulmányok – pályázatMódszertani anyagok, esettanulmányok – pályázat IMIP elkészítésében támogatás az intézményeknekIMIP elkészítésében támogatás az intézményeknek Pedagógus teljesítményértékelési rendszer kidolgozásaPedagógus teljesítményértékelési rendszer kidolgozása Szakértői értékelési rendszer kidolgozásaSzakértői értékelési rendszer kidolgozása Külföldi tanulmányutak tapasztalatainak közreadásaKülföldi tanulmányutak tapasztalatainak közreadása Benchmarking adatbázis kialakításaBenchmarking adatbázis kialakítása Képzések a II. szint megvalósítására (pedagógusok, szakértők)Képzések a II. szint megvalósítására (pedagógusok, szakértők) Intézményi önértékelés, visszamérés- szakértői támogatásaIntézményi önértékelés, visszamérés- szakértői támogatása A D2 komponens Évi munkaterve 6

7 Honlap: Csollány Emőke Tel: 06/1/ Menner Ákos Minden jótett elnyeri méltó büntetését. KÖSZÖNÖM A MUNKÁJUKAT! 7

8 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! 8