CSMKIK Ipari Tagozat évi stratégiája Január
Főbb célok: o Csongrád Megye gazdasági-ipari fejlesztésének elősegítése o Tagjaink érdekképviselete o Tagjaink megtartása, új tagokkal történő bővítés o Hatékony együttműködés kamarai tagozatokkal
Csongrád Megye gazdasági-ipari fejlesztésének elősegítéseCsongrád Megye gazdasági-ipari fejlesztésének elősegítése – aktív közreműködés a megye munkaerőpiac igényeinek megfelelő képzés kialakításában (szakképzés, felnőttképzés, felsőoktatás) – további magas szintű, felsőfokú műszaki képzés beindításának segítése a Szegedi Tudományegyetemen (ipari kutatás-fejlesztés letelepítésének jelentősége és fontossága, munkaerőigénye stb.) – tagok pályázati részvételi lehetőségeinek támogatása ( önerő, kamarai alapokból történő pályázhatóságának kidolgozása ) – tagok részére színvonalas szakmai utak szervezése, tagjaink szakmai kiállításokon történő megjelenésének támogatása
Tagjaink érdekképviseleteTagjaink érdekképviselete – aktív szakmai párbeszéd, konzultáció, a társaságok működését ellenőrző megyei hatóságokkal – konstruktív párbeszéd és tartalmas kapcsolat kialakítása az önkormányzatokkal (az ipar illetve az iparhoz kapcsolódó kutatás-fejlesztés fontosságának bemutatása, vállalkozásokat érintő rendeletek, eljárások kidolgozásában aktív részvétel elérése) – közigazgatási intézményrendszer vállalkozásokat hátráltató működésének markáns megjelenítése – termelékenységet és versenyképességet korlátozó előírásokkal szembeni egységes fellépés
Tagjaink megtartása, új tagokkal történő bővítésTagjaink megtartása, új tagokkal történő bővítés – egységes fellépés jelentőségének propagálása – markáns, szókimondó érdekérvényesítés – kamarai szolgáltatások, információs és kommunikációs eszközök hozzáférésének bővítése tagok részére
Hatékony együttműködés kamarai tagozatokkalHatékony együttműködés kamarai tagozatokkal – aktív részvétel a kis- és középvállalkozások működését segítő megyei gazdasági fejlesztési programok kialakításában – piacorientált kamarai szolgáltatási struktúra kidolgozása – hatékony közreműködés a megye, az egyes térségek, városok marketingmunkájában