TÁMOP-4.1.2.E-15/1/Konv- 2015-0002 Új generációs sporttudományi képzés és tartalomfejlesztés, hazai és nemzetközi hálózatfejlesztés és társadalmasítása.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
ÁROP /C/A A leghátrányosabb helyzetű kistérségek fejlesztési és együttműködési kapacitásainak megerősítése.
Advertisements

1 TÁMOP B-11/2/KMR Az oktatás és kutatás színvonalának emelése a Szent István Egyetemen AZ OKTATÁS ÉS KUTATÁS SZÍNVONALÁNAK EMELÉSE A SZENT.
PÓTFELVÉTELI AUGUSZTUS MŰVÉSZETI, NEVELÉS- ÉS SPORTTUDOMÁNYI KAR.
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
Alprojektek eTanulás rendszer fejlesztése
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola I. alprogram: Társadalmi.
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
Disszeminációs Konferencia „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
Projekt adatai Azonosító: TÁMOP A/1-11/ Cím: ELTE - PPKE informatika tananyagfejlesztési projekt Honlap:
Projekt adatai Azonosító: TÁMOP A/1-11/ Cím: Társadalominformatika: moduláris tananyagok, tartalom és tudásmenedzsment rendszerek fejlesztése.
INFOTÁRS A Társadalomtudományi és Informatikai Kar közös projektje.
P edagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola II. alprogram: Képzők képzése.
Versenyképes, gyakorlatorientált felsőoktatás Magyarországon Dr. Tuka Katalin főosztályvezető-helyettes Tudománypolitikai Főosztály augusztus 30.
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
„Felsőoktatás új utakon” Fejlesztési célok és források a felsőoktatásban november 28. Budapest.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
Hatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C június 27.
„Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2/C Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens december 9.
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
A képzett szakemberekért Idegen nyelvi fejlesztések a programban Juhászné Víg Éva alprogram-vezető május 20.
KETTŐ AZ EGYBEN: MÚZEUMPEDAGÓGIAI KÉPZÉS ÉS GYAKORLATI HELY KIALAKÍTÁSA A SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM JUHÁSZ GYULA PEDAGÓGIAI KARÁN Dr. Viskolcz Noémi Szegedi.
Tájékoztató megbeszélés a projekt előrehaladásáról
Mentorhálózat a A-11/1 pályázatban A-11/1 „Bentlakásos intézmények kiváltása” Információs nap Budapest, március 1.
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
Záró konferencia TAMOP-2.2.3/B-09/
A projekt fejlesztési oldala A projekt fő elemei Fejlesztések Paletta TÁMOP A/1-11/ Csallner András Erik.
A projekt oktatási rendszere Előzmények Fejlesztőknek szóló oktatások Képzőknek szóló oktatások TÁMOP A/1-11/ Homor.
CAMPUS HUNGARY PROGRAM. A program célja A projekt a hazai felsőoktatási intézmények hallgatóinak, munkatársainak külföldi K+F, tanulmányi, operatív intézményi.
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
Az EDUCOOP-projekt szakmai programja
„Olvasási és digitális kompetenciák fejlesztése könyvtári szolgáltatásokkal. A PTE Egyetemi Könyvtár a minőségi oktatás és hatékony tanulás szolgálatában”
Országos Oktatási Konferencia Uniós pályázati források oktatási intézmények részére január 17. Budapest.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadó összetett szerepe a TÁMOP kiemelt projektben.
Beiskolázási gyakorlat a Grosicsban
„A” munkacsomag bemutatása Képzésfejlesztési javaslatok, finanszírozási alternatívák
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt indikátorai Az Európai Unió támogatásával, az Európai.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Fókuszban a nemzetköziesedés. Fejlesztési cél: PTE NEMZETKÖZIESEDÉSÉNEK ELŐSEGÍTÉSE Nemzetközi beiskolázási marketing tevékenység erősítése Új nemzetközi.
Dr. Illésné Dr. Kovács Mária Borbás Emese
SPORTÉLETTAN ALPROJEKT BIOMEDICINÁLIS TANANYAGFEJLESZTÉS TÁMOP E-13/1/KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot.
„Interdiszciplináris kutatói teamek létrehozása és felkészítése a nemzetközi programokban való részvételre környezetbiztonsági kutatási területeken” GEO-TEAM.
Projektcím: A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi.
SPORTÉLETTAN ALPROJEKT BIOMEDICINÁLIS TANANYAGFEJLESZTÉS TÁMOP E-13/1/KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot.
Projektcím: A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi.
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
Az idegen nyelv oktatása a Darusban 1990-ig kötelező az orosz nyelv társadalmi igény:német angol mindennapos német a két tannyelvű oktatás – 2000-ben.
TÁMOP E-13/1/ KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
MUNKAERŐ-PIACI IGÉNYEKRE TÁMASZKODÓ GYAKORLATORIENTÁLT KÉPZÉSEK, SZOLGÁLTATÁSOK A SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM FÓKUSZÁBAN TÁMOP F-14/1/Konv
Bemutatkozik az EKF Természettudományi Kara Pénzesné Dr. Kónya Erika dékán.
IKER felülvizsgálata, referenciakeret bemutatása IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.
TÁMOP E-13/1/ KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
AP1 - SPORTTUDOMÁNYI KÉPZÉS ÉS TARTALOMFEJLESZTÉS
Tananyagok Digitalizálása alprogram eredményeinek bemutatása
Digitális szakadék csökkentése Bálint Ákos projektvezető, KIFÜ
Testnevelés és Sporttudományi Intézet
SPORT – INNOVÁCIÓ - Pályázat
Szegedi Tudományegyetem
A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi Régió.
Műszaki Földtudományi Kar, Környezetgazdálkodási Intézet
tananyagfejlesztés TÁMOP E-13/1/KONV
Hauser Zoltán szakmai vezető Oktatási Hivatal EFOP VEKOP
Előadás másolata:

TÁMOP E-15/1/Konv Új generációs sporttudományi képzés és tartalomfejlesztés, hazai és nemzetközi hálózatfejlesztés és társadalmasítása a Szegedi Tudományegyetemen Alattyányi István Projektmenedzser Szegedi Tudományegyetem

Projekt alapadatai, céljai Projektazonosító:TÁMOP E-15/1/Konv Megvalósítási időszak: – Kért támogatás (100%): Ft Fejlesztési célok, komponensek A komponens (1) AP: Sporttudományi Képzésfejlesztés (1)Képzés és tananyagfejlesztés alprogram; (2)Hazai és nemzetközi hálózatfejlesztés alprogram; (3)Kutatás és társadalmasítás; (4)Diákszolgáltatások fejlesztése; (5)informatikai és digitális tartalomfejlesztés (2) AP: Sportorvosi képzés kialakítása Tananyag és képzésfejlesztés; Kutatási és szűrési tevékenység; Hazai intézményi hálózatfejlesztés; (3) AP: Sportélettan képzésfejlesztés Tananyag fejlesztés és szakfordítási tevékenység; 2 db Pilot kutatás lebonyolítása; Hazai intézményi hálózatfejlesztés;

Vállalt indikátorok MUTATÓ NEVE TÍPUS (OUTPUT/ EREDMÉNY) MÉRTÉKEGYSÉG MINIMÁLISAN ELVÁRT CÉLÉRTÉK CÉLÉRTÉKE ELÉRÉSÉNEK IDŐPONTJA kidolgozott képzési programok száma (alap-, mesterképzés, átképzés) eredménydb5 projekt fizikai zárása képzők képzésében résztvevők számakimenetfő50 projekt fizikai zárása képzést sikeresen elvégzettek számaeredményfő35 projekt fizikai zárása kidolgozott tantárgyak számaeredménydb20 projekt fizikai zárása hazai együttműködések számaeredménydb3 projekt fizikai zárása Nemzetközi együttműködések számaeredménydb4 projekt fizikai zárása a kutatásba bevont doktoranduszok számakimenetfő10 projekt fizikai zárása a kutatásba bevont hallgatók számakimenetfő15 projekt fizikai zárása

(1) AP: Sporttudományi Képzésfejlesztés AP1 - 1 AP KÉPZÉSFEJLESZTÉS (1) Képzésfejlesztés 1 db 60 K Sportinformatika SZT; 1 db 30 K Gyógytestnevelés tanítóknak és testnevelőknek PT; 1 db 30 K Angol szaknyelvi képzés testnevelőknek 1 db 180 K Sport és Rekreációszervezés BSc 1 db 180 K Edző BSc (2) Tananyagfejlesztés Sportinformatika SZT: 4 db „A” tananyag ( oldal); Gyógytestnevelés tanítóknak és testnevelőknek PT: 1 db „B” tananyag ( oldal); Angol szaknyelv testnevelőknek PT: 1 db „B” tananyag ( oldal); Sport és Rekreációszervezés BSc („A” jelű - 2 db GTK + 3 db JGYPK) (3) Tananyagok lektorálása 9 db „A” tananyag ( oldal); 2 db „B” tananyag ( oldal); (4) Képzők képzése - a kifejlesztett tananyagokhoz kapcsolódóan (belső): 5 db 8 órás KK a kifejlesztett SZT és PT képzésekhez kapcsolódóan; (5) Képzők képzése statisztikai képzés (belső): 1 db 30 órás statisztikai képzés (10 fő részére); AP1 - 2 AP HAZAI ÉS NEMZETKÖZI HÁLÓZATFEJLESZTÉS (1) Tananyag fordítás (aktualizált) 5 db SZT a SPORT I. projektből ( oldal) (2) Idegen nyelvű tananyagok adaptálása 4 db sporttudományi szakanyag szakfordítása angol nyelvről a meglévő képzésekhez; (3) Külföldi vendégoktatók bevonása a képzésbe; 4 fő külföldi vendég oktató bevonása a már futó sporttudományi képzésekbe; (4) Képzők képzése - angol szaknyelvi képzés (belső): 1 db 60 órás intenzív szaknyelvi angol tanfolyam 10 fő részére; (5) Hazai intézményi hálózatfejlesztés; 3 db hazai partnerintézménnyel; (6) Nemzetközi hálózatfejlesztés; 4 db külföldi (sporttudományi) partnerintézménnyel; (7) CESSC létrehozása A „Közép Európai Sporttudományi Klaszter” létrehozás (Central European Sport Sciences Cluster - CESSC); 2 db nemzetközi disszeminációs program szervezése;

AP1 - 3 AP KUTATÁS ÉS TÁRSADALMASÍTÁS (1)Oktatási - kutatási minőségbiztosítási rendszer kidolgozása A sporttudományi képzésében résztvevő hallgatók képzési - kutatási kapacitásának felmérése és minőségfejlesztési rendszer kidolgozása; (2) A mindennapos testnevelés megalapozását szolgáló igényfelmérés szegedi óvodapedagógusok körében. 1 alkalommal a projekt során szegedi óvodák bevonásával; AP1 - 4 AP DIÁKSZOLGÁLTATÁSOK FEJLESZTÉSE (1) Pályaválasztásra való felkészítés és pályaorientációs szolgáltatás biztosítása, érintett kar(ok) népszerűsítése, szakmák részletes megismertetése 5 db középiskola bevonása a programokba; 3 db szakmai workshop középiskolásoknak; 3 nyílt nap szervezése (tehetséggondozás, labor- bejárás, próbafelvételi / próba alkalmassági vizsga) AP1 - 5 AP INFORMATIKAI ÉS DIGITÁLIS TARTALOMFEJLESZTÉS (1) Informatikai szolgáltatásfejlesztés Honlap készítés (angol) virtuális bejárással Tablet / okostelefon alkalmazások fejlesztése Adathalászat, adatbányászat a sporttudományi megrendelések számára (kutatások, képzések, cikkek, stb.); (2) Digitális tartalomfejlesztés Meglévő és új tananyagok digitalizálása: Angol nyelvű SPORT I. 5 SZT ( oldal) Magyar nyelvű SPORT II. (9 db „A” tananyag ( oldal) és 2 db „B” tananyag ( oldal);

Köszönöm figyelmüket! Alattyányi István