„Együttműködés a tej-termékpálya szereplői között” AZ ALFÖLDI TEJ TERMELŐI CSOPORT MŰKÖDÉSE és STRATÉGIÁJA Budapest, április 16.
SZÖVETKEZETI ÉRTÉKESÍTÉS AZ EU-ban Magyarország 37
A VILÁG LEGNAGYOBB TEJIPARI VÁLLALATAI
A TERMELŐI SZERVEZŐDÉS FEJLÖDÉSE
MEGFOGALMAZTUK CÉLJAINKAT ÁLLAMI VÉGLEGES ELISMERTSÉG MILLIÓ LITER TEJ KOORDINÁLÁSA BELFÖLDI PIAC STABILIZÁLÁSA EXPORT PIACOK FELKUTATÁSA KÖZÖS LOGISZTIKA AZ ÉRTÉKESÍTÉS BIZTONSÁGA ÉRDEKÉBEN FELDOLGOZÓÜZEM LÉTREHOZÁSA
MŰKÖDÉSI ALAPELVEK ÖNKÉNTESSÉG EGYSÉGES KÖTELEZETTSÉGEK EGYÜTTMŰKÖDÉS ÉRDEKEGYEZTETÉS KÖZÖS PROGRAM ALAKÍTÁS
TERMELÉSÜNK RÉGIÓNKÉNT
NYERSTEJ FELVÁSÁRLÁS ALAKULÁSA 11% 17% 29% 31%
FELVÁSÁRLÁSI ÁTLAGÁRAK ALAKULÁSA
A TERMELŐI TULAJDONÚ FELDOLGOZÁS BUKTATÓI ALACSONY TŐKEELLÁTOTTSÁG NEM VERSENYKÉPES ÜZEMMÉRET ROSSZ TERMÉKPORTFÓLIÓ GYENGE MARKETING AKTIVITÁS GAZDASÁGTALAN DISZTRIBÚCIÓ EREDMÉNYE = SIKERTELEN ÜZLET
HAZAI FELDOLGOZÓK
TEJÜZEMEK MEGOSZLÁSA a FELDOLGOZOTT TEJ SZERINT
A TERMELŐI TULAJDONÚ FELDOLGOZÁS SIKERTÉNYEZŐI ALAPANYAG BIZTONSÁG OPTIMALIZÁLT NYERSTEJ- BESZÁLLÍTÁS PIACDIVERZIFIKÁCIÓ KÖZVETLEN PIACI KAPCSOLAT A TERMELŐKKEL RUGALMASSÁG
AZ IRÁNYÍTÁS KULCSSZEREPE A TERMELŐI és FELDOLGOZÓI ÉRDEK KÜLÖNBSÉGEK KEZELÉSE VILÁGOS KOMMUNIKÁCIÓ és CÉLMEGHATÁROZÁS a TAGOK FELÉ FELKÉSZÜLT és ELKÖTELEZETT MENEDZSMENT
TŐKEMUTATÓK ÉS ÁRBEVÉTEL ALAKULÁSA
NYERSTEJ STRATÉGIA
EXPORT MEGOSZLÁS 38% 37%
EXPORT IRÁNYOK RÉGIÓNKÉNT ROMÁNIA OLASZORSZÁG
A CSOPORT PIACI POZÍCIÓJÁNAK ALAKULÁSA Piaci részesedés a feldolgozott tej arányában
„ALFÖLDI” „ALFÖLDI” KÖSZÖNÖM A MEGTISZTELŐ FIGYELMET!