Párom.hu Magyarország egyik leglátogatottabb társkeresője 997 ezer aktív felhasználóval. Demográfiai targetálhatóság, 280 ezres eDM adatbázis. Célcsoport:

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ahol találkozik a valóság és a fantázia!. A múlt és a jövő  Antológiaként indul 1972-ben 1985-ben havi magazinná alakul 175 alkalommal jelenik meg 1995.
Advertisements

Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program •Időtartam: •Célja: –Fiatalok tapasztalati tanulása nem-formális tanulási.
Mit csinál és mit nem csinál a magyar internetező online?
MAGYAR LÁBTENISZ SZÖVETSÉGI VERSENYEK  Magyar Lábtenisz Szövetség.
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
BIZTOSÍTÁS-KERESŐ SZPONZORÁCIÓ TÁMOGATÓI AJÁNLAT május
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
Életkor – második látásra 2 éves az „Öreg a Nénikéd!” MFP 50+ Konferencia 2010 március 31 Kerényi Péter.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
Rádió 1 Székesfehérvár FM Rádió 1 Sárbogárd FM 87.9
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
ÖTÉVES A BORSOD ONLINE ÖTÉVES A BORSOD ONLINE A portál célja, rendeltetése, küldetése Borsod-Abaúj-Zemplén megye vezető internetes tartalomszolgáltatója.
Emeltszintű Etanácsadó Otthoni internetes ügyintézés Készítette: Horányiné Horváth Viktória Csilla.
Portálok Porta: kapu, bejárat, kirakat. Olyan web-alapú szolgáltatás, amely információkat biztosít a felhasználó mindennapi munkájához és szórakozásához.
Az EUROSTUDENT V felmérés Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése 2. ütem (TÁMOP / ) Főkedvezményezett:
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program számokban Időtartam: Költségvetés: € – Ft/év Magyarországon.
Modláné Görgényi Ildikó. Vidékfejlesztés A gazdaság folyamataiban látható és minden érintett számára érezhető javulás következzen be. Minőségi, a környezet-
© Artifex Kiadó Kft..
A népesség családi állapota. Az élet folyamán szerzett tulajdonság Az élet folyamán szerzett tulajdonság Családi helyzet megközelítése: Családi helyzet.
Túl magas e Magyarországon a munkanélküliség?(nemek alapján) Készítette:Both Csaba.
Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Szalay György december 12.
Strike Egy új magazin bemutatása. Kiadó: Építész Szakkollégium Cél: tematikus számok megjelentetése, elemzések városról, emberről, az életünkről, épített.
A borpiac kibővítése az Internet segítségével Készítette: Fancsali Éva, Sárossy Gábor, Stverteczky András, Szabó István.
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
Hangalapú, közösségépítő virtuális valóság a gyakorlatban Faragó Péter WebLords.
Bankolás az [origo] szemszögéből
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Ács Tamás Budapest Fotó: Paweł Urbaniak Webanalitika kutatói háttérrel...
Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit
A kulturális turizmus trendjei és a
A gazdasági válság hatása a magyarországi vállalkozások körében H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b  Tel: :   Web:
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Dr. Tóth Péter (PhD), egyetemi adjunktus Széchenyi István Egyetem Regionális-tudományi és Közpolitikai Tanszék A magyar társadalom kiemelt csoportjai között.
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
A SZÉLSŐJOBBOLDALI EGYETEMISTÁK MINT VIRTUÁLIS CSOPORT Sőrés Anett Egyetemi élethelyzetek – Campus-lét a Debreceni Egyetemen május 29., DAB Székház.
Hírek, információk és magas státuszú hallgatók az FM 88,1-en
Rádiós hallgatottság október - december
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
Mennyire modern a hazai elit?. 2 Mennyire modern a hazai üzleti elit… … információszerzésben? … médiafogyasztási szokásaiban? … életmódjában?
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
ÉPÍTSÜK FEL KÖZÖSEN A VILÁG LEGNAGYOBB, 160 MILLIÓ FŐS ONLINE HÁLÓZATÁT!
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
Fanta TrendRiport: Kultúra ‐ és médiafogyasztási szokások a fiatalok ko ̈ rében Hogyan beszéljen egy márka a tinédzserekhez? Kreatív konferencia.
Dr. Földy Ferenc Európa-jogi szakjogász III. EURES állásbörze október 11. EUvonal EU Tájékoztató Szolgálat.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
Országos kutatás a részmunkaidős foglalkoztatásról
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
Árazási és árképzési elemző Dolgozz velünk az Élet habos oldalán
Értékesítési képviselő – Food Téged keresünk, ha rendelkezel:
A tévés főműsoridő a célkeresztben Látogatottsági adatok után már nézettségi adatok?! Mester Sándor [origo] értékesítési igazgató T-Online Magyarország.
Országos nagykereskedelmi menedzser
Sales Back Office Specialista Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
Csala Dénes tanulmánya alapján
Értékesítési képviselő – HoReCa
Értékesítési képviselő – Food
Értékesítési képviselő – Food
Értékesítési képviselő – HoReCa
Értékesítési képviselő – HoReCa
Értékesítési képviselő – Food
Főnix – me Hol élünk? Hogy élünk? Demográfiai kór- és körkép
Közvélemény- és piackutatási igazgató
Előadás másolata:

Párom.hu Magyarország egyik leglátogatottabb társkeresője 997 ezer aktív felhasználóval. Demográfiai targetálhatóság, 280 ezres eDM adatbázis. Célcsoport: közötti nők, férfiak

Csajok és Pasik A legnagyobb magyar közösségi társkereső. Napi 45 ezer látogatás, 300 ezer felhasználó (2015. szeptember), targetálható megjelenések demográfia alapján (nem, kor, lakhely szerint). Célcsoport: közötti nők, férfiak

Lovebox Látogatók 54%-a budapesti, 43%-uk felsőfokú végzettséggel rendelkezik. Célcsoport: év közötti nők férfiak

Albérlet.hu Magyarország legnagyobb albérlet kereső portálja. Kiadó lakások, házak és szobák az összes nagyvárosban. Szűrhető és geotargetálható megjelenések, egyedi megjelenési lehetőségek. Látogatói: közötti fiatalok, külföldi cégalkalmazottak, diákok, illetve közötti magasabb jövedelemmel rendelkező hölgyek és urak. Napi 5.400, havi real user (Forrás: Gemius, OLA. Február- Habostorta Media/becsült adatok)

DuEn.hu Az ország legnagyobb, 1999 óta működő online rally oldala. Nyomon követhetők és kommentelhetők az aktuális rally és egyéb autósport versenyek. A felhasználóknak lehetőségük van autó alkatrészek adás-vételére, tematikus fórumozásra, bogbejegyzések vezetésére. Látogatói: 90% férfiak, 10% nők, korosztályt tekintve főként a életkor közöttiek keresik fel az oldalt. Havi real user Havi page view (Forrás: Gemius, OLA. Február - Habostorta Media/becsült adatok)

A Librarius A 2010-ben alapított librarius.hu Magyarország legolvasottabb kulturális magazinja Az irodalmi életen kívül a kortárs képzőművészet, film, színház és a zene világa is tárgyalásra kerül a cikkekben A céljuk, hogy jól érthető írásokkal kalauzolják olvasóikat a kortárs kultúra világában, és átadják a tudásukat

A Librarius felhasználói Librarius felhasználói a kortárs művészet és kultúra iránt érdeklődő nők és férfiak, akik zömében városiak, felsőfokú végzettséggel rendelkeznek és nyitottak az irodalom, képzőművészet, színház, zene, építészet és filmek iránt. Látogatói: 63% férfi – 37 nők arány Havi real user Havi page view (Forrás: Gemius, OLA. Február - Habostorta Media/becsült adatok)

ProfitLine.hu Befektetési ötletek, elemzések, árfolyamok, grafikonok, tőzsdei, gazdasági hírek itthonról és a nagyvilágból. Biztosítási befektetések minden mennyiségben. Látogatói: éves vállalkozó (szellemű) férfiak és nők, döntéshozók. Napi felhasználó, havi oldalmegtekintés. (2016. március)

Kapcsolat Szabó Csilla értékesítési vezető Mobil: Tel: