Wesselényi Miklós Szakközépiskola és Szakiskola OM: 033691 Telefon: 42/342-422 Fax: 42/420-726 cím:

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

Mátészalka Szakképző Iskola és Kollégium - Déri Miksa
A TÁMOP projekt intézményi hatásai a Somogyi TISZK-ben Kispéter Sándor Főigazgató-helyettes Kispéter Sándor Főigazgató-helyettes.
Pályaválasztás 2014/2015-ös tanév KnéKE.
Az intézmény Nappali képzés keretében több mint 1800 diák, két tagintézményben folytathatja tanulmányait iskolánkban, akiket kiválóan felkészült pedagógusok.
A TÁMOP projekt hasznosulása egy tagiskolában Kazincbarcika, TÁMOP / Országos Egyházi TISZK.
Bláthy Ottó Villamosipari Szakközépiskola
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
1 Pályaválasztás 2010/2011-es tanév Fné T.K.. 2 BEISKOLÁZÁSI TERV A 2010/2011-ES TANÉVRE SZAKKÖZÉPISKOLA2 osztály Nyelvi előkészítő angol Nyelvi előkészítő.
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
Közoktatási feladatok teljesítése: - nevelési-oktatási intézmény; - pedagógiai szakszolgálat; - pedagógiai szakmai szolgáltató. Intézkedési terv.
FŐVÁROSI PEDAGÓGIAI NAPOK
A kerettantervek fejlesztése
A KISKŐRÖSI TÖBBCÉLÚ KISTÉRSÉGI TÁRSULÁS ÓVODÁJA, ÁLTALÁNOS ISKOLÁJA, KÖZÉPISKOLÁJA, SZAKISKOLÁJA ÉS KOLLÉGIUMA Kiskőrös.
HUMÁN TISZK TÁMOP 07/1-2F SZÁMÚ PROJEKT Szolgáltatásszervezési csoport beszámolója 2009 október 02. „Mércénk az ember”
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
KÖZOKTATÁS, SZAKKÉPZÉS, A MUNKA VILÁGA MSZT HÁROMSZÉKI Tagozata Sepsiszentgyörgy szeptember 29. Dr. Szenes György elnök.
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
INTEGRÁCIÓ A SZAKKÉPZÉSBEN (avagy TISZK?)
Az előrehozott szakképzés tapasztalatai Zsámbékon 1 év elteltével.
Ipari Szakképző Iskolája
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
Készítette: Kocsis Erzsébet
Pályaválasztás 2015/2016-os tanév KnéKE.
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
Új esély: szak- és felnőttképzés a határ mentén Aktuális szakképzés - szervezési feladatok a törvényi változások és a TÁMOP3.2.2 kapcsán Környei László.
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával,
Pályaválasztás 2016/2017-es tanév 1. 2 RÖVIDEN AZ ISKOLÁRÓL Iskolánk 130 éves múltra tekint vissza Legfőbb célkitűzése, az érettségi és a szakiskolai.
Pályaválasztási szülői értekezlet
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Eötvös Loránd Műszaki Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Kaposvár (volt Rippl-Rónai)
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola Kecskemét Bethlen krt. 63. Mérés-értékelés Konferencia Mezőtúr
Kereskedelmi és Idegenforgalmi Középiskola Tokaj2007. január 31.
Kocsis Pál Mezőgazdasági és Környezetvédelmi Szakközépiskola, Szakiskola és Speciális Szakiskola Kecskemét.
Az idegen nyelv oktatása a Darusban 1990-ig kötelező az orosz nyelv társadalmi igény:német angol mindennapos német a két tannyelvű oktatás – 2000-ben.
Üdvözlöm a konferencia résztvevőit! Varga Erzsébet igazgatóhelyettes Wesselényi Miklós Középiskola, Szakiskola és Kollégium Nyíregyháza.
Mérés-értékelés konferencia március 12. Szolnok.
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
FIT-jelentés 2014 Kompetenciamérés eredményeinek elemzése.
A tanulói létszám: 655 fő Szakmák: Cukrász Pincér Szakács.
Wesselényi Miklós Középiskola, Szakiskola és Kollégium Nyíregyháza.
Szakiskolai Fejlesztési Program M.Zs.Gimnázium,Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Tiszabercel telephely.
MÉCS CSEPELI VENDÉGLÁTÓIPAR SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA 1212 BUDAPEST PETŐFI TÉR 1. telefon/fax:
Köszöntjük a konferencia résztvevőit! Szakiskolai fejlesztési program Mérés-értékelés projekt konferenciája november 5. Pilisborosjenő.
Trefort Ágoston Szakképző Iskola Sátoraljaújhely.
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
DARUS a gyermekekért.
Pályaválasztási szülői értekezlet
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2015)
Mérés-értékelési gyakorlatok tanulmányozása az európai szakképzésben
Szakiskolai fejlesztési program
Móricz Zsigmond Gimnázium, Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Általános iskola eredménye, értékelése
A Szolnoki Pedagógiai Oktatási Központ szervezésében megvalósuló szakmai programok a 2017/2018. tanév során Szabó Róza főosztályvezető Oktatási Hivatal.
Szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
főosztályvezető-helyettes
Regionális konferencia
MÉCS konferencia március 21. Mezőtúr
Norvégiai szakmai út október
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatainak hasznosítása
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
„Az egyetlen igazi boldogságot akkor találjuk meg, ha szüntelenül befelé növekszünk, és igazabbá, nagylelkűbbé, egyszerűbbé, emberibbé, kedvesebbé és tevékenyebbé.
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
Fő épület 1. Oktatás módszertani megújulás Kooperatív tanulási módszer Projekt alapú módszer.
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
Előadás másolata:

Wesselényi Miklós Szakközépiskola és Szakiskola OM: Telefon: 42/ Fax: 42/ cím:

Az iskolakomplexum n Az épületegyüttes részei u az iskolaépület u a központi tanműhely u a kollégium n Külső tanműhelyek u Faipari tanműhely u Fodrász-kozmetikus tanszalon u Villamosipari tanműhely

„Egy kis friss statisztika” n Tanulólétszám:1549 n Szakiskola:609 n Szakközépiskola:679 n Felnőttoktatás:261 n Osztályok száma:53 n Kollégista:158 n Dolgozók száma:184

Képzési kínálatunk 2007.

Szakközépiskola

Eddigi méréseink n Minőségirányítás n Tantárgyi n Önkormányzati n Országos mérés n TISZK n SZFP-II.

MÉCS helye az iskolai szervezetben

MÉCS tagjai n Lukács Erika matematika-fizika n Hudák Katalin matematika-fizika számítástechnika n Citrákné Bodnár Katalin könnyűipari szakmai elmélet n Gombkötőné Óvári Szilvia könnyűipari szakmai elmélet n Pécsi Imre villamosipari szakmai elmélet n Sütő János kollégiumi nevelőtanár n Vidáné Szabó Krisztina testnevelés

MÉCS feladata, munkái n Pedagógiai mérések szervezése n Mérések lebonyolítása n Értékelések elkészítése n Fejlesztési tervek kidolgozása n Pedagógus értékelési rendszer

Kompetenciamérés 9. évfolyam

9/2 osztály n Szabálykövetési nehézségek n Szűkös szókincs n Fantázia szegénysége n Írás-olvasás készségének hiánya n Lényeg kiemelési nehézségek n Önkifejezés nehézségei

9/5 osztály n Kommunikációs nehézségek n Beilleszkedés-alkalmazkodás problematikája n Önmegvalósítás n Váratlan szituációk kezelése n Konfliktushelyzetek megoldása

Eddigi eredmények n Mérések együttes kezelése Feladatmeghatározás, intézkedési terv készítése n Lemorzsolódás, bukások számának csökkentése

Projektek n Éves projekt n Szakasz záró projekt n Projektnap n Projekthét

A projektértékelés sajátosságai iskolánkban  Értékelőlap  Munkalap  Jegyzőkönyv

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!