Sztorik a pénzről – szórakoztatva tanítás avagy médiakampány a Petőfi Rádióban a Café PR közvetítésében.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Magyarországon új sportként, minél szélesebb körben megismertetni az általunk oly szeretett játékot. Olyan környezetet teremteni, ahol harmonikus közösségben.
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Ifi István ügyosztályvezető november 2 4. Esélyegyenlőség a fővárosi TISZK-ekben.
Médiainformációk Az F1-live.hu bemutatása A 2008-ban indított F1-live.hu az elmúlt években Magyarország legkedveltebb és legaktívabb Forma-1-gyel.
Ifjúsági Egészségnap április 7.. Célcsoport és célok •18-28 éves korosztály •A felsőoktatásban tanuló hallgatók •Egészségmagatartás fejlesztése.
Magyarország Fogyasztóvédelmi Politikája Országos Konferencia Budapest, 2011.június 16. A fogyasztók oktatása Dr. Horváth György Fogyasztóvédők Országos.
"Tabletek, kispolski, miegymás - Mi is az a Bűvösvölgy?” Média animátor – H95 Bűvösvölgy szeptember Legeza Katalin.
Amit a Klubrádióról tudni érdemes
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Jóvá Tett Hely Közösségi Foglalkoztató
„A MUNKA NEMESÍT II.” "A programot az Országos Foglalkoztatási Közalapítvány támogatja."
Kovács Zita Tiborcz Anikó
Coke Zero sampling
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
MRGSZ Stratégiai terv Verzió: 2. RC2. JÖVŐKÉP Aktuális MRGSZ cél: Láthatóvá tenni a a rögbit Magyarországon és a Magyar rögbit Európában!
Széchenyi tehetségműhely
DPR kommunikáció alapelvei
Miért fontos a fiatal korosztályok pénzügyi jártasságának fejlesztése? Simor András a Magyar Nemzeti Bank elnöke október 6.
LUDUS … latinul “ játék ”. | Mik azok a komoly játékok? A komoly játékok elektronikus alkalmazások, amelyek.
Keresőmarketing stratégiák
„Nyitott kapu” a rendszeres testmozgásért és kapcsolódó egészségfejlesztési programok Vámospércsen Ménes Andrea polgármester.
2009 Merényi Zsuzsanna Közoktatási szakértő-középiskolai tanár
Civil programok kommunikációja, a CSR-hez való kapcsolódás lehetséges módjai Dr. Győri Zsuzsanna KÖVET Egyesület október 24.
Tájékoztató a 2014/15-ös tanévi tankönyvrendelésről Budapest, április 7. Emberi Erőforrások Minisztériuma.
Önkéntesség, mint a vállalati felelősségvállalás eszköze az E.ON-nál
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
Pénziránytű pénzügyi ismeretterjesztő honlap fiataloknak Háttér információk Szalay György Pénzügyi Kultúra Központ november 27.
Dr. Istvánovics Éva ügyvezető igazgató - Piacfelügyeleti igazgatóság A PSZÁF pénzügyi fogyasztóvédelmi tevékenysége és a témához.
Megtakarítás, befektetés, öngondoskodás Dr. Mohai György Budapesti Értéktőzsde Zrt. Konferencia a tudatos pénzügyekért Budapest, október 2.
Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Dr. Simon András, kommunikációs igazgató Április 7.
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
A DPR portál bemutatása Pioker Zoltán Bence november 18.
Ide hallgass, gyermekem! Új hullámok a gyerekrádiózásban a Picur Rádió példáján szeptember 26. „Az internet hatása a gyermekekre és fiatalokra” c.
Mire jó az internet? Kommunikáció a családdal, a barátokkal Elérhető információ és szórakozás Tanulási, ismerkedési, és felfedezési lehetőségek lehetőségek.
A közösségi média térhódítása a vállalati kultúrában
Számít, hogy 0,61 m2 ? A pedagógusok élet-, és munkakörülményei, a pedagógus életpálya teljességének tükrében Sági Matild Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet.
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Köztünk élnek. Ismered őket? EIA/2012/
2004. November 11.MTA Felolvasóterem Kőhalmi Zsolt.
2012 VIVA. VIVA – Alap információk Lead Ifjúsági szórakoztató csatorna, zenével, nemzetközi és hazai fejlesztésű tartalmakkal Csatorna infók Az 1997-ben.
ILIAS keretrendszer használata az LSI Informatikai Oktatóközpontban
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
Online marketingstratégia
Határtalanul II. MédiaMánia határon innen és túl BGA-12-HA /13 Varró István Szakiskola, Szakközépiskola, Általános Iskola és Kollégium Karcag.
Határtalanul Együtt egymásért a zene és a tánc világában HA /14 Premier Művészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
Tegyünk Egészségünk Színvonaláért Alapítvány Civil vélemény Dr. Kovács Gabriella Igazgató, TESZ Alapítvány február.
Juventus általános prezentáció.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Hírek, információk és magas státuszú hallgatók az FM 88,1-en
Rádiós hallgatottság október - december
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
Rendezvényszervezési technikák Mozgássérültek Budapesti Egyesülete október 5. Lurdy Ház.
smart times augusztus 28 – 30 | budapest autó a hősök terén a legnagyobb smart találkozó valódi közösségi élmény több ezer érdeklődő,
INSIGHTS IDEAS RESULTS Nyári toborzás McDonalds munkaerő toborzás rádiós együttműködéssel.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
. Ötdobozos Játékok. KI LESZ A SZELEKTÍV GYŰJTÉS BAJNOKA? Ötdobozos Játékok - Eredményhirdetés Baka Éva Ügyvezető igazgató Italos Karton Környezetvédelmi.
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
TÁMOP „A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése” Előadó: Petromán Anikó.
“Ne csak az angolt magold, hanem a What’s your német!” Kampány a német nyelv- és kultúra népszerűsítéséért.
Új képzési eszköz. Teknikcollege - Munkához kötött emelt szintű műszaki képzés Teknikcollege új fajta regionális kompetencia központ az ipari/műszaki.
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
Bankreklám vagy szappanopera?
Az online marketing legújabb generációja
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
a PénzügyMinisztérium ÉS A due médiahálózat
Előadás másolata:

Sztorik a pénzről – szórakoztatva tanítás avagy médiakampány a Petőfi Rádióban a Café PR közvetítésében

Mi is az az O.K. Központ? Az O.K. Európa egyik különleges oktatási intézménye Az OTP Fáy András Alapítvány Középiskolások Országos Pénzügyi és Gazdasági Oktatóközpontja Budapest diplomáciai negyedében jött létre azért, hogy egyedülálló módon ingyenes, magas színvonalú pénzügyi, gazdasági és gazdálkodási képzést nyújtson elsősorban fiatalok, de felnőttek számára is. Az O.K. Központban az interakciókra épülő tudásanyag mellett fiatalos arculat és vizuális világ, modern design, 3D interaktív táblák és high-tech berendezések segítenek, hogy a diákok minél könnyebben sajátíthassák el a legfontosabb pénzügyi ismereteket. A képzések célja a szemléletformálás, a tudatosság növelése a pénzügyek vagy épp a karriertervezés terén. A központ fiatal trénerei újszerű és meggyőző oktatási módszerekkel dolgoznak, melynek lényege a „játék”, a prezentáció, a feladat, a szituációs helyzet és a megbeszélés. 2

A célcsoport éves középiskolás korosztály - minél nagyobb számban történő elérése Lazítani mind a pénzügyi téma, mind az egy „oktatási intézménnyel” szembeni negatív percepciókat O.K. Központ pozícionálása „szórakoztatva tanítóként” a középiskolások körében A kapacitások kihasználtságának mértékét 100%-ra növelni (a 2013/2014-es tanév végére érjük el a tréning időpontok teljes lefoglaltságát) Érdeklődő vidéki iskolák arányának növelése Kommunikációs cél 3

Stratégiai megközelítés 4 Pénzügyi tartalom megújuló, infotainment feldolgozása izgalmas szereplőkkel, akiknek van sztorijuk a pénzről (kudarc, siker) Napi szinten használt csatornán, ahol a téma ráadásul beilleszthető a szerkesztőségi profilba (nem reklámként!) Diákokat megcélozva a zenén keresztül

Előkészítés 5 Kivel? Nagyon Zene… Avagy kiválasztottuk a célcsoport körében legnépszerűbb és leghallgatottabb rádiót, a Petőfi rádiót. Hogyan? Programkoncepciókat dolgoztunk ki a rádióval karöltve, melyekhez megkerestük a leghitelesebb fiatal zenészeket, akik ingyen vállalták el a szereplést. Milyen eszközökkel? A célcsoporthoz korban közel álló O.K. Központ trénerek bevonásával, celebekkel, online játékkal, ahol a szerencsés nyertes megnyeri az összes idei nagy fesztiválra a belépőjét. Mikor? és közötti időintervallumban.

És elindul a kampány… 6 Eszközök Népszerűsítő szpotok sugárzása – Fókuszban a tudatos tervezés és a játék Facebook játék – Kvízkérdések, pénztörténeti és általános gazdasági műveltségre vonatkozóan, pénzügyi témájú dalokkal buzdítva a játékosokat a részvételre Celeb pénzügyi történetek és arra reflektáló O.K. trénerek a reggeli és a délutáni műsorsávban, mindig új szereplőkkel és sztorikkal – Egyéni sztorik, hogy testreszabott és megfogható legyen a téma Tematikus pénzügyi hétvége – Amikor dalban mondjuk el… Petőfi Rádiós kitelepülés az O.K. Központba – Az O.K. Központból élőben, az intézmény fiatalos, könnyed hangulatának átadása, közvetítése műsorvezetőkkel, celebekkel.

Műsorok és celebek 7 Talpra Magyar Pásztor Anna Deniz Bye Alex Eckü Lipics Gergő /Punnany Massif/ MC Columbo Kiss Sanyi /Intim torna/ Fábián Juli Egész úton hazafelé Odett Papp Szabi Puskás Peti Ricsi Pi Marsalkó Dávid/Halott Pénz/ Walkó Csabi

Kitelepülés az O.K. Központba 8

A tartalomba ágyazott hirdetés elért eredményei 9 A fiatalok kedvenc zenészei és az O.K Központ közötti márkaérték-átvitel lazította mind a pénzügyi téma, mind az egy „oktatási intézménnyel” szembeni negatív percepciókat. A célcsoport az O.K. Központ kapcsán szórakoztató tartalmakkal találkozott, fiatalos, interaktív formában – ami érthetőbbé, befogadhatóbbá tette a témát. Az O.K. Központ tréningjei a 2013/2014-es tanév hátralévő időszakára 100%-ban foglaltak lettek A 2014-ben eddig befoglalt tréningek 35%-át nem budapesti iskolák kötötték le, ami 15%-os növekedés hoz képest a vidéki iskolák vonatkozásában. Petőfi Rádió Facebook-oldalának követője látta a játék kiírásokat. Közel 2000 fiatal játszott a Petőfi Rádió játékán, ami duplája a második legsikeresebb játékuknak (az átlag fő az online játékokban.) A Petőfi Rádió egy hónapban több mint 3 millió embert ér el (80 %-a vidéki) és mivel a rádió minden idősávjában megjelent a tartalom, feltételezhető, hogy ezen hallgatók legalább egyszer hallottak az O.K. Központhoz köthető tartalmat. A Petőfi Rádió örült a speciális edukációs tartalomnak, mert missziójának megfelelően valódi segítséget tudott nyújtani hallgatóinak a sikeres életvezetéshez. Ezért a felületekre %-os kedvezményt adott. A celebek mindegyike meglátta a szereplésben rejlő márkaértéket, és azonosult a célokkal – ingyen vállalták a szereplést.

Készítette: CaféPR 10