Környezet ismeret vagy magyar nyelv és irodalom 2. évfolyam Vargáné Csehi Gabriella Megelőző tevékenység: Az előző környezet ismeret órán városi.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Life through the lenses Enikő Bereczki 2RF. Egy kép többet ér ezer szónál Mitől jó egy sajtófotó? Milyen hatással van a közvéleményre? Milyen a sajtófotós.
Advertisements

Cím - Title. 1. szó word 1.kép picture 2. szó word.
FELVIDÉKEN Határtalanul.
Petõfi Sándor: MIÉRT KÍSÉRSZ...
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
Beiskolázási tájékoztató december
Az én Budapest-térképem Tájékozódás vidéki szemmel Szűcs Eszter – P3N3CH.
Bemutató készítési alapok
 A nyelv megismerése mint  Kommunikációs eszköz  A tanulás eszköze  Árnyalt és reflexív ismeretek a nyelvről  A társadalom belső kohéziójának.
Informatikus könyvtáros
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Rendszer és modell szeptember-december Előadó: Bornemisza Imre egyetemi adjunktus.
Dr. Magyar Miklós"JÁTSZANI IS ENGEDD SZÉP, KOMOLY FIADAT!" „JÁTSZANI IS ENGEDD SZÉP, KOMOLY FIADAT!” „MultiMédia az oktatásban 2007” Nemzetközi Konferencia.
Interaktív tábla és az Easiteach használata
CIGÁNY NYELV GYEREKEKNEK
CIGÁNY NYELV GYEREKEKNEK
CIGÁNY NYELV GYEREKEKNEK
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 EU-S TARTALMAK AZ OKTATÁSBAN A képzés célkitűzései.
Országos Közoktatási Intézet Tantárgyi obszervációs vizsgálatok
„Sztárok” az irodalomban
Királyhelmec Iván Evelin Projekt.
A tanárképzésben megszerezhető kompetenciák a 8/2013 (I. 30
A szupervízió szakaszai (Louis van Kessel)
„Digitális erőd – információkereső kalandjáték a reneszánsz témakörében ” Készítette: Tóth Krisztina.
Avagy a világ ismerete az ókorban
TEHETSÉGFEJLESZTŐ PROGRAMOK AZ IDEGEN NYELV OKTATÁSBAN
Információ, adat, jel, kód
A szakképzés változása napjainkban Feigl Ágnes 2006 ETI.
Vizsgaszervezés központi koordinációja Egészségügyi Szakképző és Továbbképző Intézet Feigl Ágnes.
Vizuális nevelés tantárgypedagógia
Szeretettel köszöntjük Kedves Vendégeinket!. Matematikai-logikai kompetenciaterület 1. osztály.
Kiállítás-tervező Kipróbáljuk, milyen feladatokkal kell megbirkóznia egy kis múzeum kiállításkészítő muzeológusának. Egy dia legyen egy szokásos múzeumi.
Jó gyakorlat bemutató.  Az interaktív tábla használata manapság egyre több iskolában elérhető az európai uniós pályázatok révén.  A mai kor követelményeinek.
„A tehetség nem ismer határokat” („Talent has no Borders”/„Talentul este fără frontiere”) Földrajz - turizmus A földrajz és ifjúsági turizmus tehetséggondozó.
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
A következőkben néhány képet láthatnak, amelyek bepillantást engednek a záró találkozó egyes eseményeibe, hangulatába, melyen 9 országból vettek részt.
A tudásgyárak technológiaváltása és humánstratégiája – a felsőoktatás kihívásai a XXI. században május Az intézmény partnerségi kapcsolatainak.
Skype motívációs szerepe
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Erdei barátaink – Szakács Sándor.
INNET Az interaktív térkép Duray Zsuzsa. Mi is az interaktív térkép? Olyan kép- és hangzóanyagokat, feladatokat tartalmazó felület, amely bemutatja a.
Muziek - The Shadows MEGHÍVÓ Séta a Skanzenben /Észak-magyarországi falu/ Szombat Képek az internetről és Dénes Ildikótól.
AZ ISKOLAI KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLAT.  NAT 2012, EMMI-rendelet 2012  2016-tól az érettségi vizsga megkezdéséhez 50 óra közösségi szolgálat teljesítése szükséges.
Bemutatkozik a Magyar Elektronikus Könyvtár osztály november 26.
Készítette: Szatmári Zsófia
Digitalizált információk rendszerezése. A publikus hozzáférés biztosítása az Internet segítségével. Dokumentumkezelés, információ digitalizálás OMA konferencia.
VEZETÉKNÉV KERESZTNÉV | az előadás címe „Pont ÉRTED, pont VELED, pont NEKED. Érték-tehetség-siker” Szeretettel köszöntjük a Kollégákat a „Pont ÉRTED, pont.
..
Informatikai alapfogalmak
Szoftverek csoportosítása
Informatika Oktató: Bock Ádám. Prezentáció készítés PowerPoint program segítségével.
Tantárgy: Magyar nyelv és irodalom Cél: Micó című olvasmány feldolgozása Iskola: Munkácsy Mihály Áltanos Iskola 2. osztály Készítette: Vilmanné.
Szociális életviteli és környezeti kompetenciák SZKB Segítünk egymásnak - A matematika nem játék! 2. évfolyam Vargáné Csehi Gabriella Megelőző.
2015. évi eredmények Újpesti Bajza József Általános Iskola Készítette: Kohodné Tóth Andrea intézményvezető.
Narancsík Eszter Záreczky Terézia
Életkor/iskolatípus/előképzettség…
A LURKÓ-TÁBOR, mint a jó gyakorlat dokumentációja
Hogyan tájékozódjunk a magyar orvosi szakirodalomban?
A mintegy negyven vetített képes előadás tartalmi vázlata
Szalay Petra, Almási Lilla
Miért szükségszerű a változás a természettudományok oktatásában?
AZ EURÓPAI UNIÓ TÁMOGATÁSÁVAL, KORSZERŰ, AKADÁLYMENTES ÉPÜLET
Nagyon boldog karácsonyi ünnepeket és újévet kívánunk!
PROKO karácsonyi KVÍZ NEVEZETESSÉGEK.
Gyakorlati feladat példák
Almádiból Káptalanfüredre Készítette: Szabó Lilla
HELYI ÉRTÉKEK KÖZVETÍTÉSE AZ ÓVODÁS GYERMEKEKNEK
A SZEPSI MAGYAR TANNYELVŰ ALAPISKOLA ÉS GIMNÁZIUM RÖVID TÖRTÉNELME
Gimnáziumi statisztika
Közgazdászpalánta verseny
POWERPOINT Bemutató készítése.
Előadás másolata:

Környezet ismeret vagy magyar nyelv és irodalom 2. évfolyam Vargáné Csehi Gabriella Megelőző tevékenység: Az előző környezet ismeret órán városi sétát tettünk, melynek során meglátogattuk városunk néhány fontosabb nevezetességét. A környezet ismeret, esetleg magyar nyelv és irodalom óra IKT anyagának felhasználási javaslata: Ezen az órán felidézik a sétán szerzett ismereteiket, beszámolnak a családban végzett kutatómunkájukról. Helytörténeti áttekintés, az én városom címmel. Településformák megismerése. Fejlesztendő képességek: hazaszeretet, szűkebb haza iránti szeretet elmélyítése, lakóhelyével kapcsolatos tudás gyarapítása, büszkeség, nagy elődök iránti tisztelet felkeltése Kooperatív csoportokban zajlik az óra anyagának feldolgozása. IKT anyag: 1. dia: Magyarország térképén kell elhelyezni Pápát. -Szomszédos országok beillesztése. -Budapest helyének megkeresése. Név és sárga jel elhelyezése. A „kéz” megjelenése segít a hely megtalálásában. -A Duna „csíkjának” berajzolása tollal. -A Balaton kijelölése kékkel. A Balaton fölött keresve megjelenik a „kéz” melyre kattintva odavihető a város lila jele és a neve. 2.dia: Látkép a városról. A város zászlaja és címere. A függöny felhúzásával a címer jelentése olvasható. 3.dia: A város néhány nevezetesebb épülete, intézménye. Kössék össze a fotókat az elnevezésekkel. Ellenőrzés „fólia” módszerrel. 4.dia: Pápa gimnáziumainak híres diákjai. Képhez, név társítása. Ellenőrzés „fólia” módszerrel.