TÁMOP-4.1.2.E-13/1/ KONV-2013-0011 A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
ÁROP /C/A A leghátrányosabb helyzetű kistérségek fejlesztési és együttműködési kapacitásainak megerősítése.
Advertisements

1 TÁMOP B-11/2/KMR Az oktatás és kutatás színvonalának emelése a Szent István Egyetemen AZ OKTATÁS ÉS KUTATÁS SZÍNVONALÁNAK EMELÉSE A SZENT.
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Diplomás pályakövetési program, komplex hallgatói szolgáltatásfejlesztés az ELTE-n ELTE TÁMOP /2/KMR projekt március 9. TÁMOP /2/KMR
INFOTÁRS A Társadalomtudományi és Informatikai Kar közös projektje.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM A Diplomás Pályakövetési Rendszer eredményeinek beépítése az egyetemi döntési folyamatokba Dr. Szűcs Edit minőségbiztosítási.
Gazdaságinformatikai és kapcsolódó fejlesztések
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM Karrier- és alumni szolgáltatások továbbfejlesztése a Debreceni Egyetemen Alprojekt-vezető: Pilishegyi Péter DE hallgatói.
GYERMEK- ÉS IFJÚSÁGPOLITIKA – JÓ képzettséget és JÓ munkát minden gyermeknek, mire felnő! Debreceni Egyetem Szociológia és Szociálpolitika Tanszék Czibere.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
TÁMOP-4.1.2/08/1/B Pedagógiai szolgáltató és kutató hálózat kialakítása a pedagógus- képzésben, a nyugat-dunántúli régióban.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola II. alprogram: Képzők képzése.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
TAMOP /2/KMR Projekt szakmai vezető: Demeter Attila alezredes március 23. A projektek az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Széchenyi István Egyetem, Győr
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
Hatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C június 27.
A társadalmi kohézió erősítése bűnmegelőzési és reintegrációs programokkal TÁMOP kiemelt projekt.
„Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2/C Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens december 9.
Sapientia-EMTE informatikai rendszerének kialakítása és fejlesztése Dr. Dávid László Dr. Györfi Jenő Budapest, November 11.
Mentorhálózat a A-11/1 pályázatban A-11/1 „Bentlakásos intézmények kiváltása” Információs nap Budapest, március 1.
A projekt fejlesztési oldala A projekt fő elemei Fejlesztések Paletta TÁMOP A/1-11/ Csallner András Erik.
A projekt oktatási rendszere Előzmények Fejlesztőknek szóló oktatások Képzőknek szóló oktatások TÁMOP A/1-11/ Homor.
TÁMOP /2/C „Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2/C Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens.
CAMPUS HUNGARY PROGRAM. A program célja A projekt a hazai felsőoktatási intézmények hallgatóinak, munkatársainak külföldi K+F, tanulmányi, operatív intézményi.
CODEX – „Coordinated Development and Knowledge Exchange on Spatial Planning Methodology” A CODEX projekt fő célkitűzéseinek valamint kulcstevékenységeinek.
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
Balaton-felvidék – Somló Szakképzés-szervezési Társulás TÁMOP /
Az olimpiai sportágak az egyetemi sportban Fábián László MOB sportigazgató.
Debreceni Egyetem "ABS" Képzés- és rendszerfejlesztés a „ABS” Képzés és rendszerfejlesztés sportos társadalomért Észak-Kelet Magyarországon (A és B komponensek.
SPORTIRODA A PANNON EGYETEMEN FENNTARTHATÓSÁG TÁMOP E-13/1/KONV Sport a Pannon Egyetemen.
Sportirodák szerepe az intézményi sportéletben
A MAGYAR ORSZÁGOS KORCSOLYÁZÓ SZÖVETSÉG ÉS AZ EGYETEMI SPORT.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Dr. Illésné Dr. Kovács Mária Borbás Emese
DPR és ALUMNI Dr. Kuráth Gabriella területfelelős.
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
„Interdiszciplináris kutatói teamek létrehozása és felkészítése a nemzetközi programokban való részvételre környezetbiztonsági kutatási területeken” GEO-TEAM.
MESTERSÉGES MEGTERMÉKENYÍTÉS SIKERESSÉGÉNEK NÖVELÉSE NON-INVAZÍV MÓDSZEREKKEL TÁMOP D-15/1/KONV ZÁRÓ RENDEZVÉNY november 19.
Projektcím: A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi.
Projektcím: A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi.
SPORTÉLETTAN ALPROJEKT BIOMEDICINÁLIS TANANYAGFEJLESZTÉS TÁMOP E-13/1/KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot.
Projektcím: A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
SPORTÉLETTANI KÉPZÉS ÉS TANANYAGFEJLESZTÉS TÁMOP E-13/1/KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált,
TÁMOP E-15/1/Konv Új generációs sporttudományi képzés és tartalomfejlesztés, hazai és nemzetközi hálózatfejlesztés és társadalmasítása.
MUNKAERŐ-PIACI IGÉNYEKRE TÁMASZKODÓ GYAKORLATORIENTÁLT KÉPZÉSEK, SZOLGÁLTATÁSOK A SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM FÓKUSZÁBAN TÁMOP F-14/1/Konv
Budapesti Corvinus Egyetem Prezentáció cím egy vagy két sor, balrazárva TÁMOP B.2-13/ Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése.
„Gondoljunk a jövőre” Szakmai nap előadó: Magyar Mariann projektmenedzser Regionális Szociális Forrásközpont Kht. Szombathely június 22.
TÁMOP E-13/1/KONV „Sport a felsőoktatásban” B komponens Dr. Trényiné dr. Rákóczi Zsuzsanna Hallgatói szabadidősport.
TÁMOP /1-A : Integrált terepképzési modell kialakítása a szociális szakemberek képzése során Projektindító konferencia szeptember.
TÁMOP E-13/1/ KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
AP1 - SPORTTUDOMÁNYI KÉPZÉS ÉS TARTALOMFEJLESZTÉS
Tananyagok Digitalizálása alprogram eredményeinek bemutatása
Testnevelés és Sporttudományi Intézet
SPORT – INNOVÁCIÓ - Pályázat
Szegedi Tudományegyetem
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi Régió.
tananyagfejlesztés TÁMOP E-13/1/KONV
Hauser Zoltán szakmai vezető Oktatási Hivatal EFOP VEKOP
Előadás másolata:

TÁMOP E-13/1/ KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél- alföldi Régió felsőoktatásában „B” komponens Alattyányi István Projektmenedzser Szegedi Tudományegyetem

Projekt alapadatai, céljai Projektazonosító:TÁMOP E-13/1/KONV Megvalósítási időszak: – Elszámolható költség: Ft Megítélt támogatás (100%): Ft Fejlesztési célok, komponensek A komponens (1) AP: Sporttudományi Képzésfejlesztés (1)Képzési programok fejlesztése; (2)Tananyagfejlesztés alprogram; (3)Nemzetközi képzési tartalmak szolgáltatások kialakítása és hálózatfejlesztés; (4)Intézményi sportiroda koordinációja; (5)Tananyagok digitalizálása alprogram; (2) AP: Sportorvosi képzés kialakítása Tananyag fejlesztés; Sportorvosi ismeretek oktatásának elindítása; Oktatók továbbképzése; (3) AP: Sportélettan képzésfejlesztés Tananyag fejlesztés; Sportélettani PhD elindítása; Sportélettani oktatási, képzési tartalmak biztosítása; B komponens (4) AP: Hallgatói sportszolgáltatások fejlesztése Integrált sportiroda felállítása; 4 új sportszolgáltatás bevezetése; Mentorálási mintaprogram kidolgozása; 4000 fő hallgató aktív bevonása;

Projektindikátorok alakulása es állapot Mutató Mérték- egység Kiinduló érték Célérték Hatályos érték Kidolgozott képzési programok száma (alap-, mesterképzés, átképzés) db888 Átképzésben résztvevők száma (1) fő Képzők képzésében résztvevők számafő80 70 Képzést sikeresen elvégzettek száma (1) fő Elkészült népegészségügyi rövid képzési modulok számai (Debreceni Egyetem vállalta) db000 Hallgatói sport szolgáltatások számadb444 Hallgatói sportszolgáltatásokat igénybe vevők száma fő Hallgatói sportszolgáltatásokat igénybe vevők közül a tutori szolgáltatást igénybe vevők száma fő10 (1) Az akkreditációs eljárás csúszása (OH ügyintézési idő elhúzódása) miatt az EMMI és a szakmai vezetés javaslatára VB került benyújtásra. A VB-ben a támogatási időszak módosítását kértük ra az indikátorok maradéktalan teljesítése miatt. A projektindikátorok feldolgozása folyamatos.

Intézményi sportiroda koordinációja és Hallgatói sportszolgáltatások fejlesztése A fejlesztés szakmai tartalma és megvalósítása 3 pillérre épül 1) INTEGRÁLT SPORTIRODA MODELL ALKALMAZÁSA A hallgatói sporthoz kapcsolódó intézményi szereplők együttműködésének operatív megvalósítása az egyetem kereteiben. Információszolgáltatói felület kialakítása mely struktúrált adatközlést tesz lehetővé a sportszakmai partnerek (MEFS, MOB, Magyar Diáksport Szövetség) részére. a hallgatók számára az elérhető sportszolgáltatások Koordináció és irányítás ellátásához Sportirodában 1 fő sportiroda vezető, és 1 fő sportirodai koordinátor alkalmazása.

2) HALLGATÓI SPORTSZOLGÁLTATÁSOK BŐVÍTÉSE A felsőoktatási sportban a szakmai szervezetekkel (MOB, MEFS, Magyar Diáksport Szövetség, Hallgatói Önkormányzat) együttműködve szolgáltatásfejlesztés, sportrendezvények szervezése, mintaprojektek megvalósítása. 3 minőségfejlesztő (egészségállapotmérés, mentálhigiéné és pilates, paraélet integrálása hallgatói sportba) és 2 új (futónap és felkészítő tréningek, vízisport lehetőség) sportszolgáltatási tartalom nyújtása Sport programsorozat (5db sportnap és 1 db egyetemek közötti Interregionális Kupa) szervezése a hallgatói közösség számára az EHÖK SC és USC Szeged, mint rendezvényszervező és lebonyolító közreműködésével 3 fő szakember közreműködés a projektben (sportorvos, fogyatékkal élő sportolók integrációját segítő szakember, rekreációs és mentálhigiénés szakember) bővített szolgáltatástartalmak létrehozásában 3) AZ ÉLSPORTOLÓK SZÁMÁRA A KETTŐS KARRIER ÉLETPÁLYA MODELL NYÚJTÁSA, INTÉZMÉNYI MENTOR ÉS TUTORRENDSZER FEJLESZTÉSE a projektidőszak alatt 10 fő sportoló hallgató bevonása a mintaprogramban 1 fő tutor alkalmazása, szakmai tevékenység és koordináció ellátására

Köszönöm figyelmüket! Alattyányi István