Mezőkeresztes2015.02.26.. 1925. január 3. – 2005. január 20.  iskoláit Szikszón, Kassán, Miskolcon, Egerben végezte kitűnő eredménnyel  1947 – pénztáros.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

NTP-HHT-MPA „A hátrányos helyzetű térségekben élő tehetséges fiatalok támogatása” Megnyert összeg: FT.
Elfogadlak Alapítvány
Móricz Zsigmond Alapiskola és Óvoda
A dunakeszi Kölcsey Ferenc Városi Könyvtár szolgáltatás fejlesztése, képzési szerepének erősítése TÁMOP /1/KMR.
Hálózatban a jövőnkért
TÁMOP / „Táguló világ” - Kompetencia alapú oktatás Jászárokszálláson
A Dr. Kovács Pál Megyei Könyvtár és Közösségi Tér hét fiókkönyvtárat is működtet, hogy a város távolabbi részén lakók is könnyen hozzájussanak a számukra.
Helyi Érték- Értékhely! KEOP CELODIN Zalai Alapítvány.
A projekt és eredményeinek bemutatása
Tájékoztató a Társadalmi Megújulás Operatív Program (TÁMOP) /1-2. „Iskolai tehetséggondozás” című pályázatról Kecskemét, augusztusPapp Attila.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
A könyvtár mint a felnőtt képzés helyszíne Tapasztalatok a Gödöllői Városi Könyvtár és Információs Központban.
Könyvtári munkafolyamatok. Főfolyamatok Alfolyamatok Részfolyamatok Támogató folyamatok.
Ifjúsági és szabadidős programok Legyen az esély egyenlő- esélyteremtés a Sásdi kistérségben.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
TÁMOP A-11/ Tájékoztató a „Hálózatban a jövőnkért” TÁMOP A-11/ pályázatról.
A használók fizetési hajlandósága – tapintatos kommunikáció a térítéses információszolgáltatás irányába Czupi Gyula, Halis István Városi Könyvtár, Nagykanizsa.
Alap és járulékos szolgáltatások A dokumentumok és szolgáltatások rendelkezésre bocsátásának formái és eszközei.
Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson.
Az iskolai könyvtárhasználat hazai innovatív példái
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
Hálózatban a jövőnkért. Pályázatunk Beadása: május 30. Projekt ideje: – Elnyert összeg: Ft.
III. Kerület Óbuda-Békásmegyer Általános Iskola Medgyessy Ferenc utca
ALEPH Integrált könyvtári rendszer
Tittel Pál Könyvtár és Médiacentrum.
Berzsenyi Dániel F ő iskola Regionális Fels ő oktatási Forrásközpont Épült: november november 06.
Az iskolai könyvtár és a gyermek könyvtár együttműködésének lehetőségei.
A Deák Ferenc Megyei és Városi Könyvtár - mint fogadó intézmény -
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
A DEENK szervezete, munkafolyamatai
Pénzügyi-gazdasági ismereteket oktató iskolák hálózatának kialakítása.
KIEGÉSZÍTŐ KÖNYVTÁRI SZOLGÁLTATÁSOK MINDAZ, AMI KÍVÜL ESIK AZ ALAPSZOLGÁLTATÁSOK FOGALMÁN.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Jókai Mór Városi Könyvtár, Pápa
Zrínyi Ilona Általános Iskoláért Alapítvány Alapítása : Szülői Munkaközösség Alapítása : Szülői Munkaközösség Cél: - az iskolai felszereltség.
TEVÉKENYSÉGÜNK a tanév során. augusztus – szeptember őszi szűrés az óvodákban az 5. életévüket betöltött gyermekek részére logopédiai szűrés csoportos.
Széchenyi Körúti Sportiskolai Általános Iskola és AMI
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
Budapest IX. Kerületi Weöres Sándor Általános Iskola és Gimnázium
Budapesti Ward Mária Általános Iskola
Beiskolázási gyakorlat a Grosicsban
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
Óbudai Egyetem Könyvtár Olvasószolgálat. Helyben olvasás Kölcsönözhető és nem kölcsönözhető dokumentumok, folyóiratok, hetilapok, jegyzetek, CD-ROM-ok.
Az Óbudai Egyetem előfizetett adatbázisai szeptember.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
2013/14.. A megvalósítás éve számokban  11 partnerintézmény  összesen 330 óra  iskolánként 3x10 óra  kísérletek 4 természettudományos tárgyból  40.
Péterfi Rita Országos Széchényi Könyvtár Budapest Könyvtárhasználati szokások alakulása a számítógép- és internethasználat tükrében avagy.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Gersekaráti IKSZT – esély és lehetőség a közösség szolgálatára IKSZT Szakmai nap, Bak,
Napközis beszámoló 2008/2009 I. félév. Napközis csoportok Óvodai csop.:3 gyermek /Katraniczné Suvada Rózsa, Németh Szilvia/ Fogl.I.csop.:4 gyermek / Csipai.
Tittel Pál Könyvtár és Médiacentrum
Tendenciák a felsőoktatási könyvtári szolgáltatások területén március 10. Batiz Judit szolgáltatásvezető 1.
2011/2012. tanév  Általános iskola alsó tagozat 1-4. évf.  1-1 osztály  Nyolcosztályos gimnázium évf.  2-2 osztály (A és B)  Nyelvi előkészítő.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
VÁLTOZÓ KÖNYVTÁR A VÁLTOZÓ VILÁGBAN „Megőriztük a régit, s megújultunk az időben, ahogy kell.” Csukás István.
Ausztriai Magyar Pedagógusok Egyesülete Verein für Ungarische Pädagogen und Pädagoginnen in Österreich Kaposvár 2016.
Könyvtárhasználati ismeretek BSC A TF könyvtárának bemutatása Tájékoztatási segédletek Weboldal használata Salamin Krisztina
ZÁKÁNYSZÉK – Fordulat a könyvtár életében Pozitív változások:  Nagyobb alapterület (+ 23 m 2 )  Komplex információs központ (TELEHÁZ + KÖNYVTÁR)
1. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization FSZEK- Móricz Zsigmond Könyvtár – Nagyszeben tér 1. Közvéleménykutatás.
A mentorálási gyakorlat komplex terve (portfólió) A tanárjelölt heti órarendje a mentorálás első, második és harmadik fázisában.
AZ OLVASÓSAROK MŰKÖDÉSÉNEK ELŐNYEI
A KönyvTÁRva-nyitva jó gyakorlat
AZ EURÓPAI UNIÓ TÁMOGATÁSÁVAL, KORSZERŰ, AKADÁLYMENTES ÉPÜLET
BGE KVIK Kari Könyvtár Olvasószolgálat Útmutató - elsősöknek
PONTOSÍTÁS: tavaly jeleztük, hogy a 2007/8-as tanévtől
Cél: szövegértés fejlesztése – tanulás segítése
Előadás másolata:

Mezőkeresztes

1925. január 3. – január 20.  iskoláit Szikszón, Kassán, Miskolcon, Egerben végezte kitűnő eredménnyel  1947 – pénztáros Miskolcon  1948 – népiskolai tanítóként végez  1948 – gépírónő  1948 – tanító Keresztespüspökin  1953 – magyar-történelem szakos általános iskolai tanári oklevél  1969 – felső tagozatos tanár Mezőkeresztesen  – Szentistváni úti iskolai fiókkönyvtár vezetője  színjátszó-és táncszakkörök, illetve kézimunka- -szakkör tartása  író-olvasó találkozók szervezése október 25. Ettől a naptól kezdve a könyvtár neve: TAHY OLGA VÁROSI KÖNYVTÁR

 beiratkozás (16 – 70 év kor között 500 Ft/év)  kölcsönzés (6db kötet – 3hét)  könyvtárközi kölcsönzés (ODR-rendszer)  előjegyzés  hosszabbítás  számítógép használat – eMagyarország Pont  fénymásolás  nyomtatás

k lehetőségek innováció gyermekprogramok, foglalkozások fiatalok olvasóvá nevelése tanórák, könyvtárhasználati órák megtartása kézműves napok

közös projektek, konzorciumok lehetősége Corvina rendszerhez való csatlakozás vonalkódos rendszer bevezetése könyvtár érdekeinek érvényesítése teljesítménymérések végzése reklám lehetőségei

Lénárt Sándor József: „Őszi ködben múló remények”