K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben
egyszer volt, hol nem volt… 10 év 492 millió forint 134 kórház 136 mentőállomás
felmerült: mit tehetne még?
a kérdés: test mellett lélek?
a válasz: mese
regisztrált 6000 személyes meseolvasás 39 kórház hetente mesedoktor K&H gyógyvarázs mesedoktorok augusztus
de mesét olvasni nem olyan egyszerű… önkéntes > alkalom közeli kórház? szabad időpont? látogatási tilalom? nincs beteg gyerek? (! )
megoldás internet + videó + lelkes önkéntesek = K&H mesedoktorok a weben!
hozzájárulás a teljes élethez a K&H reputációjának növelése CSR stratégiájának tudatosítása a K&H gyógyvarázs ismertségének növelése a K&H gyermekegészségügyben vállalat szerepének hangsúlyozása legyünk mi a példa cél
nagyközönség országszerte K&H ügyfelek (lakossági, vállalati, kkv szegmens) K&H munkatársak kórházak gyermekosztályai, gyermek-egészségügyi intézmények felügyeleti szervek, hatóságok média (nagyközönséget elérő szegmensek) médiapartnerek, médiapartnerek munkatársai célcsoport
mondj egy mesét vedd fel videóra töltsd fel a K&H gyógyvarázs weboldalára eljuttatjuk a kis betegeknek üzenet
eszközök felhívó kampányvideó Barabás Évivel átalakított oldalwww.khgyogyvarazs.hu technikai oktató videó K&H gyógyvarázs arculattal rendelkező YouTube fiók felhasználók általi videók kiegészítése K&H-s felvezető és lezáró videóval számítógépek adományozása kórházaknak (K&H Csoport) integrált pr- és marketingkommunikációs kampány
együttműködés 20 kórházzal mobilinternet: Magyar Telekom partnerek
eredmények 130 beküldött videó, amelyből több mint 100 feltöltésre került a YouTube csatornára megtekintés plusz 6000 regisztrált a programban decemberben rekord látogató a honlapon (8197) 60 média megjelenés 11,2 millió forint értékben kb. 2 millió elérés (web) több mint 4 millió elérés (közösségi oldalak) 1200 Facebook megosztás
még több eredmény… a szakma szerette:a mesemondók szerették: a gyerekek pedig tényleg odavoltak érte:
itt a vége… fuss el véle!