K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben. egyszer volt, hol nem volt… 10 év 492 millió forint 134 kórház 136 mentőállomás.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Működhet-e hatékonyan a társadalmi ügyek piaca? Dr. Latorcai Csaba helyettes államtitkár Budapest, Nemzetiségi és Civil Társadalmi Kapcsolatokért.
Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
Amberger Árpád Vezérigazgató. SMART TV alkalmazásÖTV média-portál.
a K&H társadalmi felelősségvállalási tevékenysége
SZOFTVER MINT SZOLGÁLTATÁS: ÜZLETI HATÉKONYSÁG A FELHŐBEN Nagy Levente Üzletágvezető Microsoft Office.
Digitális világ Mindent rólad - Személyes adatok gyűjtése.
NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK Felmérés az internetező gyerekekről A Piackutatás Napja május 5.
Copyright © 2012, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 1.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Videó kommunikáció ben!  Marketingtorta – IV. Fókuszban a webáruházak  WebSEO Kft. Horváth Ernő.
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
AZ INTERNET ADTA LEHETŐSÉGEK AZ ALKOTÓKÖZÖSSÉGEK KAPCSOLATÉPÍTÉSÉNEK TÜKRÉBEN Dóri Éva MMIKL képzőművészeti szakreferens október 1.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
A NISZ Zrt. tudatosság növelő tevékenységei
MRGSZ Stratégiai terv Verzió: 2. RC2. JÖVŐKÉP Aktuális MRGSZ cél: Láthatóvá tenni a a rögbit Magyarországon és a Magyar rögbit Európában!
Tájékoztató a települési túraútvonalak létrehozásával kapcsolatos tapasztalatokról Márta Attila.
MANORKA projekt Értékelő Csoport ülése február 18. Budapest „Önkormányzati kapacitásépítés norvég ‐ magyar együttműködéssel” projekt HU HU11-PP
3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
Analógiák Egészségügyi vezetői konferencia Előadó: Bari András cégvezető.
DPR kommunikáció alapelvei
CSERITI-Adományháló a jótékonyság új dimenziója
Internetes bankok piacformáló hatása
Civil programok kommunikációja, a CSR-hez való kapcsolódás lehetséges módjai Dr. Győri Zsuzsanna KÖVET Egyesület október 24.
Önkéntesség, mint a vállalati felelősségvállalás eszköze az E.ON-nál
Kevés az Ügyfél ?. 1.a legtöbb KKV-nek van weboldala 2.Időt és pénzt költenek a látogatókra Tény.
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
UGC Today UBS & CSFB Media Week Conferences December 7, 2004 Versenyző infrastruktúrák ”Navigálás a platformok csatájában”
Bringázz a munkába! őszi kampánya Előadó: Varga Andrea Magyar Kerékpárosklub.
Élj Tovább 5 Évvel! Egy társadalmi felelősséget vállaló program a magánegészségügyben.
Virtuális jelenlét a Facebook-on avagy adalékok az egészségügy számára Egészségtelen emberek egészséges profilja a Facebook-on.
Kontrolling házi dolgozat
Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Dr. Simon András, kommunikációs igazgató Április 7.
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
2009. február 24. Holcim, mint felelős munkáltató.
A foglalkoztatási paktumok célja Megismerni a térség foglalkoztatási helyzetét Összehangolni a térség gazdasági és humánerőforrás fejlesztési tevékenységeit.
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Az elégedett banki ügyfél
A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
Készítette: Peterdi Panna. Tartalom 1.Története 2.Felhasználói 3.Videó+film 4.Előnyei 5.Hátrányi.
Megjelenési ajánlat Index.hu.
Videotanar.hu. Kezdetek Csetényi Csaba – a projekt életre hívója 2013 Nemzeti alaptantervben meghatározott tudás 12 tantárgy Szakmai partner:
Készítette: Peterdi Panna 1.Története 2.Felhasználói 3.Videó+film 4.Előnyei 5.Hátrányi.
Hajós Katalin Budapest, június 5.
A web története és statisztikái. World Wide Web előtti internet, internet előtti hiperszöveg.
TAKÁCH-BATTA Zsuzsanna Valóban az vagyok, akinek mások mondanak?
Magánadományozás, a függetlenség kulcsa Nonprofit Információs és Oktató Központ (NIOK) Alapítvány Jacsó Annamária, programvezető november 28.
Stressz-teszt. 2 Kampány fajtája: Életmódváltást támogató edukációs program Kategória: Egyéb, a többi kategóriába be nem sorolható médiacsatorna Kampányidőszak:
Reputáció és márkaépítés a Coke Club sztori. Előzmények : Coca-Cola Beach House, Siófok 10 éven át futó, változatlan koncepció és márkakép Magas.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
A rendezvény az Emberi Erőforrás Minisztérium megbízásából az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet és a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium Wekerle.
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
NoSalty.hu a közösségi márka Marketing cél: Facebook aktivitással a NoSalty.hu márka felépítése és honlap látogatottságának növelése. Kommunikációs cél:
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
TÖBBCÉLÚ KÖZÖSSÉGI TEREK FEJLESZTÉSE –
Hólyagfájdalom szindróma / Interstitialis cystitis
INFORMATIKA december 3. E1 előadó 2. alkalom
Partnerség és együttműködés
Tanácsadás / Szakterületi tanácsadás
Politika a hipermédiában – web kettes techno-forradalmak
MNGSZ Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség
Előadás másolata:

K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben

egyszer volt, hol nem volt… 10 év 492 millió forint 134 kórház 136 mentőállomás

felmerült: mit tehetne még?

a kérdés: test mellett lélek?

a válasz: mese

regisztrált 6000 személyes meseolvasás 39 kórház hetente mesedoktor K&H gyógyvarázs mesedoktorok augusztus

de mesét olvasni nem olyan egyszerű… önkéntes > alkalom közeli kórház? szabad időpont? látogatási tilalom? nincs beteg gyerek? (! )

megoldás internet + videó + lelkes önkéntesek = K&H mesedoktorok a weben!

hozzájárulás a teljes élethez a K&H reputációjának növelése CSR stratégiájának tudatosítása a K&H gyógyvarázs ismertségének növelése a K&H gyermekegészségügyben vállalat szerepének hangsúlyozása legyünk mi a példa cél

nagyközönség országszerte K&H ügyfelek (lakossági, vállalati, kkv szegmens) K&H munkatársak kórházak gyermekosztályai, gyermek-egészségügyi intézmények felügyeleti szervek, hatóságok média (nagyközönséget elérő szegmensek) médiapartnerek, médiapartnerek munkatársai célcsoport

mondj egy mesét vedd fel videóra töltsd fel a K&H gyógyvarázs weboldalára eljuttatjuk a kis betegeknek üzenet

eszközök felhívó kampányvideó Barabás Évivel átalakított oldalwww.khgyogyvarazs.hu technikai oktató videó K&H gyógyvarázs arculattal rendelkező YouTube fiók felhasználók általi videók kiegészítése K&H-s felvezető és lezáró videóval számítógépek adományozása kórházaknak (K&H Csoport) integrált pr- és marketingkommunikációs kampány

együttműködés 20 kórházzal mobilinternet: Magyar Telekom partnerek

eredmények 130 beküldött videó, amelyből több mint 100 feltöltésre került a YouTube csatornára megtekintés plusz 6000 regisztrált a programban decemberben rekord látogató a honlapon (8197) 60 média megjelenés 11,2 millió forint értékben kb. 2 millió elérés (web) több mint 4 millió elérés (közösségi oldalak) 1200 Facebook megosztás

még több eredmény… a szakma szerette:a mesemondók szerették: a gyerekek pedig tényleg odavoltak érte:

itt a vége… fuss el véle!