TÁMOP-4.1.2.A/1-11/1 Tananyag általános formai és tartalmi előírásai, valamint az önellenőrzés és teszt szerkesztési, publikálási lehetőségei a CooSpace-ben.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Váczy Zsuzsa közoktatási szakértő, Bp május 13. OPKM.
Advertisements

Alapképzések kreditjeinek elismerése a mesterképzésben - a TTK-s megfontolások Dr. Varga Zsuzsa OKT egyetemi docens SZTE-TTIK.
Závogyán Judit dél-alföldi régió szakmai vezető
ELŐADÁS INDÍTÁSA Előadó: Dr. Nikolov Marianne és Dr. Ottó István Angol Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék E-learning a CooSpace rendszerben: egy kísérleti.
Felsőoktatási menedzsment MA Felsőoktatás Nyilvánossága Konferencia november 17. dr. Princzinger Péter.
Weszely Orsolya Bertalan Tamás
Készítette: Babinszki Helga TEJ3W9
Tanfolyam megszervezése Képzés módszerei SZTE JGYPK Felnőttképzési Intézet 2009/2010. I. félév Szeged.
Tanulmányi rendszerek kommunikációs szerepe a felsőoktatási intézményekben. FELSŐOKTATÁS NYILVÁNOSSÁGA KONFERENCIA, 2005.
Minőségi oktatás hatékony vezetéssel az európai dimenzióban
Alapszakok elemzése Agrár képzési terület Dóka Ottó Nyugat-Magyarországi Egyetem Adott szempontrendszer alapján Mezőgazdasági képzési ág - Mezőgazdasági.
Mérnökképzés a XXI. század elején Jobbágy Ákos oktatási igazgató BME.
INFOTÁRS A Társadalomtudományi és Informatikai Kar közös projektje.
Kalmár László  Informatikai Tanszékcsoport, Főépület 2000-nél több informatikus hallgató.
Környezettudományi MSc A Szegedi Tudományegyetemen.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP /1/A Interdiszciplináris.
Az esszé Segédlet tanulóknak és tanároknak
Egységes tankönyvek a természetvédelmi mérnök képzés szolgálatában
Az alapképzések bevezetésének tapasztalatai
5.2. Próbavizsga Próbáld ki tudásod!
1. A foglakozás címe 5*5 =25 Slide szöveg és benne:
Szerző neve A foglalkozás címe Egy foglalkozás, ~ 2 Word oldal ~ 4000-karakter 4-6 Kép (Fotó, vonalas rajz, Clipart, táblázat, grafikon) 1 objektum animáció.
5.2. Próbavizsga Próbáld ki tudásod!
A pedagógiai értékelés „tantárgy” megvalósítása a Mérnöktanár-képzésben a Széchenyi István Egyetemen Dr. Nagy Tamás főiskolai docens május 31.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
Benedek András – BME GTK APPI A Bolognai Folyamat hatása a szakmai pedagógusképzésre Budapest, október 25.
| | Tananyagfejlesztések fejlesztői szemmel Wagner Balázs MTA SZTAKI.
Weszely Orsolya Observans Képzési Szolgáltató Kft.
„A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése”
„Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2/C Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens december 9.
Győr, dr. Nagy Tamás, Nyitrai Erzsébet
Tájékoztató megbeszélés a projekt előrehaladásáról
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
A projekt fejlesztési oldala A projekt fő elemei Fejlesztések Paletta TÁMOP A/1-11/ Csallner András Erik.
Kétciklusú képzés a műszaki felsőoktatásban Jobbágy Ákos Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, BME.
1 Tájékoztató a tantárgyakról és a jegyzetekről Digitális oktatási gyűjtemény az ALEPH könyvtári rendszerben.
TÁMOP /1/A Interdiszciplináris és komplex megközelítésű digitális tananyagfejlesztés a természettudományi képzési terület alapszakjaihoz.
TÁMOP /1/A Interdiszciplináris és komplex megközelítésű digitális tananyagfejlesztés a természettudományi képzési terület alapszakjaihoz.
Képzési és Kimeneti Követelmények A gazdaságtudományi képzési terület tapasztalatai László Gyula Budapest, február 9.
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
E-tananyag fejlesztés és a megvalósult programok értékelése
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
MKE XXXI. Vándorgyűlés, Papa Tankönyvek a könyvtárosképzésben Tóvári Judit főiskolai tanár Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola, Eger Tóvári Judit.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 3. konferencia.
A programcsomag Felépítése Előnyei Használata. A programcsomag összeállítása Alapja: kompetencia alapú oktatás, koncepció (gyakorlati haszon); Programtanterv:
MTT MA Mérnöktanár mesterszak E lektronikus tanulás 4. konferencia.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 1. konferencia.
Kommunikáció a felsőoktatásban Rós László PTE BTK, április 14.
SZTE Egyetemi Tavasz TÁJÉKOZTATÓ A KÉTCIKLUSÚ KÉPZÉSRŐL Dr. Szendrei Mária Szegedi Tudományegyetem Bolyai Intézete.
Bölcsész Hefop tananyag- fejlesztési zárókonferencia szept ELTE BTK.
Gazdaság és Vezetéstudományi Intézet - szakszeminárium dr.LuxJudit 2016.április 8.
Hegesztő munkacsoport Szakmai nap Beszámoló április 10. TÁMOP B-12/1 „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb idejű szakképzés.
Tananyagfejlesztő és távoktató e-learning keretrendszer intézményi szintű működtetése MELLearN, ELTE Az ILIAS alkalmazása.
Képzési programok kidolgozottsága Csányi Róbert
Asztrofizika a lézerlaboratóriumban Szerzők: Dr. Szatmáry Károly egyetemi docens, Dr. Székely Péter egyetemi adjunktus SZTE Kísérleti Fizikai Tanszék Lektor:
A fizika tanítása 5. lecke Tanítási tervezet. A tanári munka folyamata… Tanterv-tankönyv-tanmenet-óratervezet-óravázlat  A tantervek alapján készülnek.
A TÁVOKTATÁS LEHETŐSÉGEI ÉS TAPASZTALATAI A FELNŐTTKÉPZÉSBEN DR. ZÁRDA SAROLTA A FELNŐTTKÉPZÉS KIHÍVÁSAI … DEC. 15.
IKER felülvizsgálata, referenciakeret bemutatása IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.
Tanfolyam címe TANÁR NEVE | TANFOLYAM SZÁMA. Tanfolyam leírása  Írja be a tanfolyam anyagának rövid összefoglalását.  Hely  Előadások: hétfőn, szerdán,
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Tananyagok Digitalizálása alprogram eredményeinek bemutatása
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
Továbbképzés Ide írja be a tárgyat..
tananyagfejlesztés TÁMOP E-13/1/KONV
Hatékony és pontos munkavégzés
Oktatóbemutató címe Előadó: Név.
Hatékony és pontos munkavégzés
Címdia mindig azonos betűméretben, és stílusban!
Címdia mindig azonos betűméretben, és stílusban!
KOMPLEX VIZSGA Tájékoztató
Előadás másolata:

TÁMOP A/1-11/1 Tananyag általános formai és tartalmi előírásai, valamint az önellenőrzés és teszt szerkesztési, publikálási lehetőségei a CooSpace-ben Dr. Mucsi László oktatási dékánhelyettes SZTE TTIK Interdiszciplináris és komplex megközelítésű digitális tananyagfejlesztés a természettudományi képzési terület mesterszakjaihoz

TÁMOP A/1-11/1 Projekt általános céljai Interdiszciplináris – Miért, kinek készült, mitől interdiszciplináris? és komplex megközelítésű – Szakmai tartalom mellett, didaktikai módszerek, kapcsolattartás, vélemények figyelembe vételének módját tartalmazza, stb. digitális tananyagfejlesztés – Nem ebook, nem digitális tankönyv!!! (részletek később) a természettudományi képzési terület mesterszakjaihoz – A szakhoz, képzési területhez kapcsolódás leírása

TÁMOP A/1-11/1 Néhány kötelező formai elem - bookinfo Legyen cím! A szerző(k) neve, beosztása, intézménye címe, elérhetősége!!!

TÁMOP A/1-11/1 Néhány kötelező formai elem – bookinfo – II. Szerzői jogok Utolsó módosítás dátuma Tartalomjegyzék

TÁMOP A/1-11/1 Előszó

TÁMOP A/1-11/1 Általános bevezetés a tananyaghoz 1. Bevezető motiváció megteremtése, érdeklődésfelkeltése pl. új ismeretek, alkalmazás lehetősége, kutatási perspektíva 2. Célcsoport meghatározása mesterképzés, szak, elegendő ismerettel rendelkező érdeklődők 3. Szükséges ismeretek felsorolása – a BSc kompetenciáinak, ismeretköreinek átvétele 4. Tartalmi áttekintés – modulcímek, fejezetek felsorolása 5. Célkitűzések megfogalmazása Milyen kompetenciákkal fog rendelkezni – forrás az szak KKK-ja 6. Követelmények meghatározása Tesztek, ellenőrző kérdések, továbblépés feltételei 7. Ajánlott tanulási módszer lineáris, szabad bejárású, visszatérő, stb.

TÁMOP A/1-11/1 Fejezetek tartalmi követelményei 1. Célkitűzés (A lecke céljának rövid meghatározása 3-5 mondat.) 2. Tartalom (A lecke tartalmának rövid ismertetése – Bekezdéscímek, milyen ismeretekre van szükség, ezek hol vannak, lehet önteszt minden fejezet elején –MSc!!!) 3. A tananyag kifejtése A lecke elméleti anyagának a közlése, úgymint: a) Leírások (törzsanyag) b) Definíciók c) Kiemelések (kulcsfogalmakra) d) Hivatkozások 4. Összefoglalás (bekezdéscímek alapján megfogalmazva) 5. Önellenőrző – nyitott kérdések (bekezdéscímek alapján, lehetőleg megválaszolva, vagy visszanézhető legyen) 6. Tesztkérdések (leckénként 3-5 eldöntendő, párosításos, feleletválasztásos, relációanalízis kérdés)

TÁMOP A/1-11/1 Kiegészítések 1.Irodalomjegyzék (elektronikus is ) 2. Glosszárium, fogalmak, dokumentumok, további olvasmányok (hiperlink) 3. Próbavizsga (A 15 fejezet alapján 20 db kérdést – eldöntendőt, párosításost és feleletválasztásost állítson össze.) 4. Vizsgateszt (A 15 lecke alapján 60 db kérdésből véletlenszerűen kiválasztva pl. 30 – többféle típus)

TÁMOP A/1-11/1 Az önellenőrzés és teszt szerkesztési, publikálási lehetőségei a CooSpace-ben Színtér – Oktatók, hallgató, tagok Kérdés, kérdésbank – Különböző kérdéstípusok Kérdéssor – Kérdésbankból állítható össze Teszt – Saját beállítások + kérdéssor csatolása Önteszt

TÁMOP A/1-11/1 Köszönöm a figyelmet!