Web 2.0 Tanárok a Web 2.0 idején Csoma Katalin ELTE PPK Neveléstudomány Doktori Iskola.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kolozsvár, december 15. – Marosvásárhely, január 27
Advertisements

TIOP 1.1.1/09/ Angol nyelvi modulok feldolgozása tanulói laptopok segítségével.
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
© All rights reserved Orvos Kapcsolat Bemutatkozunk.
Bioélelmiszerek Készítette:Győri Dorina Felkészítő tanár: Mécsei Dániel Iskola: Zsigmondy Vilmos Gimnázium és Informatikai szakközépiskola, Dorog.
Biztonságos Internet-használat, böngészés jogsértések nélkül
Élethosszig tartó tanulás a jobb közérzet érdekében
Oriflame Természetes svéd kozmetikum Itt a tavasz  Ne csak az idő, hanem Ön is változzon! Rendeljen Oriflame kozmetikai termékeket. Ha nem válik be,
NyitólapEszközökIgényekProblémákKövetkeztetések Kik?Mit?Mivel?Hogyan? A felmérés 1. Mobilhasználat 2. Internethasználat 3. Oktatás korszerűsítése Az m-Learninget.
Tanyanyagtárházak lépjünk túl egy LMS korlátain Networkshop 2010 Debrecen, április Vágvölgyi Csaba
TÁJÉKOZTATÁS Tájékoztatjuk a lakosságot, hogy a falutévén olvasható hirdetések a wwww wwww wwww.... bbbb aaaa zzzz aaaa kkkk eeee rrrr eeee tttt tttt.
Tarczy Lajos Alapiskola Hetény
Polgármesteri Hivatal
Kommunikációs és Jelnyelvi Tolmács Központ
Újfajta tanulási módszerek alkalmazása a felnőttképzési konzulens képzésnél Nyíregyháza, március 18.
TÁJÉKOZTATÁS Tájékoztatjuk a lakosságot, hogy a falutévén olvasható hirdetések a wwww wwww wwww.... bbbb aaaa zzzz aaaa kkkk eeee rrrr eeee tttt tttt.
2014. július 6. A hálózati együttműködés az innovációs tevékenység során Bedő Ferenc közoktatási szakértő
Portálok Porta: kapu, bejárat, kirakat. Olyan web-alapú szolgáltatás, amely információkat biztosít a felhasználó mindennapi munkájához és szórakozásához.
mLearning megoldások Moodle környezetben
A szmog.
Gyulafehérvári Caritas Együttműködés a szociális problémák megoldása érdekében.
Az e-learning gyökerei, az e-tanulás fejleményei
Ásványtani alapismeretek
Az IKT kompetenciaterület specialitásai
Elektronikus tanulási környezetek sajátosságai
e-Learning a tanárképzésben
Közösségi portálok használata, avagy útmutató a helyes alkalmazáshoz
Táblázatok beillesztése, formázása dokumentumokban
Építőanyagok tulajdonságai
Készítette: Hamar Dávid
Na ne …  gondolhatná de ez nem vicc ! Nézzen be hozzánk !
Az információs és kommunikációs technológiák szerepe a szakképzésben február 22. Dr. Tóth Péter főiskolai docens Fővárosi Pedagógiai.
Karosszérialakatos OKJ azonosító:
Az E-TANÁR portál. A digitális olvasás-tudás már széles körben elterjedt. A digitális írás-tudás széleskörű alkalmazásához azonban alkotói közösségi fórumok.
Az E-TANÁR portál © Dr. SERES TechConsult 2008.
Az E-TANÁR portál.
mLearning - A Moodle használata mobil eszközökön
TÁJÉKOZTATÁS Tájékoztatjuk a lakosságot, hogy a falutévén olvasható hirdetések a wwww wwww wwww.... bbbb aaaa zzzz aaaa kkkk eeee rrrr eeee tttt tttt.
TÁJÉKOZTATÁS Tájékoztatjuk a lakosságot, hogy a falutévén olvasható hirdetések a wwww wwww wwww.... bbbb aaaa zzzz aaaa kkkk eeee rrrr eeee tttt tttt.
Shakespeare Macbeth.
Munkába menet, jövet Szedő Iván.
Készítette: Pethő Balázs 1 Oktatási keretrendszerek A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta.
NAGYFELBONTÁSÚ ELEKTRONMIKROSZKÓPIA és a JEMS SZIMULÁCIÓS PROGRAM Készítette:Gál Réka, g g g g g ____ rrrr eeee kkkk aaaa yyyy aaaa hhhh oooo oooo....
Ókeresztény Sírkamrák
© All rights reserved Orvos Kapcsolat Bemutatkozunk Next →
CD,DVD,BLU-RAY Az 5. csapat munkája Mézes Norman,Gódor Dániel,Csóti Bendegúz.
1 Civil szervezetek és az Önkormányzatok faladata Tehetségpontok és hálózatuk Rajnai Gábor Magyar Tehetségsegítők Tanács Tehetségpont hálózatfejlesztő.
FFFF eeee kkkk eeee tttt eeee tttt eeee ssss tttt s s s s uuuu gggg áááá rrrr zzzz áááá ssss.
Hát én lennék, és Botond!! 
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 3. konferencia.
Az Internet.
TÁJÉKOZTATÁS Tájékoztatjuk a lakosságot, hogy a falutévén olvasható hirdetések a wwww wwww wwww.... bbbb aaaa zzzz aaaa kkkk eeee rrrr eeee tttt tttt.
Máthé Elek Miért jó a nyelvtanároknak? Company Success tréning Budapest, 2007 július 10. mert van net, Web 2.0 és Hot Potatoes.
A MODERN IKT SZEREPE A MESTER-TANÁRKÉPZÉSBEN
A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT.
E-larning és M-learning nemzetközi viszonylatban és Szerbiában (egy saját fejlesztésű oktatási keretrendszer bemutatása) Előadók: Kőrösi Gábor és Esztelecki.
TÁJÉKOZTATÁS Tájékoztatjuk a lakosságot, hogy a falutévén olvasható hirdetések a wwww wwww wwww.... bbbb aaaa zzzz aaaa kkkk eeee rrrr eeee tttt tttt.
TÁJÉKOZTATÁS Tájékoztatjuk a lakosságot, hogy a falutévén olvasható hirdetések a wwww wwww wwww.... bbbb aaaa zzzz aaaa kkkk eeee rrrr eeee tttt tttt.
TÁJÉKOZTATÁS Tájékoztatjuk a lakosságot, hogy a falutévén olvasható hirdetések a wwww wwww wwww.... bbbb aaaa zzzz aaaa kkkk eeee rrrr eeee tttt tttt.
HALMAZÁLLAPOTOK SZILÁRD:
Hansági Ferenc Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Szakiskola és Szakközépiskola, Szeged Integrált tartalmú tananyagok fejlesztése és alkalmazása.
A SZEGEDI SZÉPMÍVES CÉH EZÚTON IS KÖSZÖNETET MOND SZEGED MEGYEI JOGÚ VÁROS ÖNKORMÁNYZATÁNAK AZ ÉVES MŰKÖDÉSÉT ÉS AZ ALKOTÓTELEP MEGRENDEZÉSÉT SEGÍTŐ ANYAGI.
Virtuális tanulási környezet kialakítása és projektmódszerek alkalmazása Erasmus+ KA1 mobilitás program Disszemináció Százhalombatta, november 24.
Egy nyelvtanár második élete: Second Life Csoma Katalin Kanada Nagykövetsége Számítógép a nyelvtanításban március 3.
ELearning az oktatásban készítette: Melega Kálmán iskola: honlap: eLearning:bubo.pataky.hu.
FELHŐ ALAPÚ INFORMATIKAI RENDSZEREK VS. LEXIKÁLIS ISMERETEK Networkshop 2016 Konferencia Debrecen Antal Péter, Eszterházy Károly Főiskola,
Információtechnológiák és tudásbázis az Agrof-MM Leonardo+ projektben M=Mountain; M=Mediterranean
Online közösségek pedagógusoknak
11. Vizuális jelképek, jelek, sematikus ábrák
Előadás másolata:

Web 2.0 Tanárok a Web 2.0 idején Csoma Katalin ELTE PPK Neveléstudomány Doktori Iskola

A számítógép Információforrást elérő médium Információforrást elérő médium Oktatási folyamatot segítő eszköz Oktatási folyamatot segítő eszköz (szemléltetőeszköz, mérőeszköz, felkészülést segítő eszköz, adminisztrációt segítő eszköz) Kommunikációs médium Kommunikációs médium Oktatást közvetítő eszköz Oktatást közvetítő eszköz

E-learning Információforrás  (CBLT) Információforrás  (CBLT) Oktatási folyamatot segítő eszköz  prezentációs szakasz, számítógép-alapú tesztelés, elektronikus ellenőrző, üzenőfüzet Oktatási folyamatot segítő eszköz  prezentációs szakasz, számítógép-alapú tesztelés, elektronikus ellenőrző, üzenőfüzet Kommunikáció: E-levelezőtársak, csevegőpartnerek, fórumok, közösségek Kommunikáció: E-levelezőtársak, csevegőpartnerek, fórumok, közösségek Oktatás: CMS, LMS Oktatás: CMS, LMSCMSLMSCMSLMS

Net az ősidőkben Letöltögetés egyesével (FTP, Gopher, Lyrg, stb.) Letöltögetés egyesével (FTP, Gopher, Lyrg, stb.) E-learning: online vagy letöltött programokkal drillezés E-learning: online vagy letöltött programokkal drillezés maximum automata feedback

 csak üres keret  résztvevők és fejlesztők  kollaboratív  az olvasói visszajelzésre épít  fix tartalom  szerzők és felhasználók  autoritatív  az olvasói visszacsatolás nem fontos Web 2.0„régi” Web A Net ma (O’Reilly)

Web 2.0 szolgáltatások w w w w w wwww wwww.... mmmm yyyy ssss pppp aaaa cccc eeee.... cccc oooo mmmm / w w w w w wwww wwww.... iiii wwww iiii wwww.... hhhh uuuu W W W W W iiii kkkk iiii pppp eeee dddd iiii aaaa.... oooo rrrr gggg F F F F F llll iiii cccc kkkk rrrr.... cccc oooo mmmm Y Y Y Y Y oooo uuuu TTTT uuuu bbbb eeee.... cccc oooo mmmm w w w w w wwww wwww.... OOOO dddd eeee oooo.... cccc oooo mmmm d d d d d eeee llll.... iiii cccc iiii oooo.... uuuu ssss w w w w w wwww wwww.... BBBB llll oooo gggg gggg eeee rrrr.... cccc oooo mmmm

Néhány Google szolgáltatás G Gmail S Személyes Google honlap N Naptár G Google Hírek R Riasztások (Alerts) K Képfeliratozó (Image labeler)

Online tanulásmenedzsment (pl. Moodle) m multimédia i interaktív elektronikus tananyag á állandó ingyenes hozzáférés p percrekész nyomonkövetés f fokozott tanári jelenlét o online közösségépítés

A Web 2.0 egy napja r reggeli kávé: Google home page, RSSek h hh íííí rrrr eeee kkkk, p p p p p oooo dddd cccc aaaa ssss tttt ssss PDA-ra m munkába menet olvasás, hallgatás K Kontakt óra ( kkkk öööö nnnn yyyy vvvv jjjj eeee llll zzzz őőőő kkkk) O Online tanulói közösség ( MMMM oooo oooo dddd llll eeee k k k k uuuu rrrr zzzz uuuu ssss) F Felkészülés ( kkkk öööö nnnn yyyy vvvv jjjj eeee llll zzzz őőőő kkkk) S Szakmai fejlődés (pl. T T T T T eeee aaaa cccc hhhh eeee rrrr T T T T uuuu bbbb eeee) K Közös program szervezése (megosztott dokumentum)

A Web 2.0 egy napja Szórakozás: k közösségi hálózatok ( IIII WWWW IIII WWWW) z zenehallgatás ( PPPP aaaa nnnn dddd oooo rrrr aaaa) v virtuális valóság ( SSSS eeee cccc oooo nnnn dddd L L L L iiii ffff eeee)

Köszönöm a figyelmet! Letöltés: csoma.eu/fulbright csoma.eu/fulbright