DUÁLIS SZAKOK AZ SZTE KÍNÁLATÁBAN TÁMOP-4.1.1.F-14/1/KONV-2015-0006 Egység, alprojekt/alprogram neve Projektzáró rendezvény, 2015.11.30. Karsai Krisztina.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A gazdaság és az oktatás együttműködése
Advertisements

Duális felsőfokú képzés a PMMIK-n
A tanulás jövője Dr. Kuti István oktatási főigazgató-helyettes
Alapképzések a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
ÚJ DIMENZIÓK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Dr. Sediviné Balassa Ildikó: A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉS SZERKEZETI, TARTALMI ÉS MÓDSZERTANI FEJLESZTÉSE A LEONARDO KÍSÉRLETI.
Gábor Dénes Tehetségpont
Minőségi oktatás hatékony vezetéssel az európai dimenzióban
„A szakképzés koordinációjának lehetőségei a Dél-Dunántúli Régióban” Egy konferencia „beharangozója”
Szövegminta Szövegminta szövegminta MEZŐGAZDASÁG- ÉS KÖRNYEZET- TUDOMÁNYI KAR, GÖDÖLLŐ.
Pécsi Tudományegyetem Szociológia Tanszék Bölcsészettudományi Kar.
Kiadványaink Országos Felsőoktatási Információs Központ.
Kalmár László  Informatikai Tanszékcsoport, Főépület 2000-nél több informatikus hallgató.
Magyarország - Szerbia IPA Határon Átnyúló Együttműködési Program Növényvédelmi ismeretek átadása szeptember – július Serbian-Hungarian Co-operation.
Az alapképzések bevezetésének tapasztalatai
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola IX. alprogram: Szakmai.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
A Stratégiai Környezeti Vizsgálat (SKV) szerepe a gazdasági tervezésben Dr. Fogarassy Csaba egyetemi docens.
Hallgatói szolgáltatások fejlesztése október 18. Nyitókonferencia Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése 2.
Nemzeti Közszolgálati Egyetem
Távmunka tanácsadói képzés a BME-n
Szakirányú továbbképzési szak /szakmérnöki képzés/
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Nógrád Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
A Nógrád TISZK nyomonkövetési és pályakövetési rendszer modelljének, ezen belül a partneri igény és elégedettség mérési rendszerének kidolgozása. Salgótarján.
A projekt fejlesztési oldala A projekt fő elemei Fejlesztések Paletta TÁMOP A/1-11/ Csallner András Erik.
Erdőmérnöki Kar QUO VADIS ERDÉSZETI OKTATÁS? Mészáros Károly dékán.
Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben
1 Miskolci Egyetem. 2 Matematikai Intézet – Analízis Tsz., Számítástechnika Tsz., Számítóközpont – Analízis Tsz., Alkalmazott Matematikai.
TÁMOP /1/A Interdiszciplináris és komplex megközelítésű digitális tananyagfejlesztés a természettudományi képzési terület alapszakjaihoz.
Szakfordító és tolmácsképzések Csillebérc augusztus 29. Dr. Sárvári Judit OKM Felsőoktatási Főosztály
Szent István Egyetem. Az egyetem létrejötte Az évi LII. Törvény alapján, január 1-i hatállyal, a jogelőd intézményeiket is figyelembe véve,
A duális felsőoktatási képzés „kecskeméti” modellje
Nem kötelezettség, mindkét fél számára lehetőség Duális képzés.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
Pirolízis szakmai konferencia TÁMOP A-11/1/KONV
Néhány szó az új felsőoktatási képzési rendszer bevezetéséről A Magyar Köztársaság Országgyűlése október 10-én elfogadta a felsőoktatásról szóló.
Előadó: Németh Péter igazgató
Bolognai Folyamat a az európai és a hazai mérnökképzésben Jobbágy Ákos BME november 17.
DPR és ALUMNI Dr. Kuráth Gabriella területfelelős.
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Duális képzés „kecskeméti” modellje és tapasztalatai
 MoodleMOT  Duális képzés 2014  „A duális képzés célja, hogy a hallgatók a leendő szakképzettségüknek megfelelő munkahelyen, munkakörben összekapcsolják.
Szövegminta Szövegminta szövegminta. Szövegminta Az élô és élettelen természettudomány, valamint a társadalomtudomány számos területén oktató intézményünk.
„ PÁRBESZÉD - A köz- és felsőoktatás kapcsolata a pedagógusképzésben” című konferencia AZ ELŐADÁS CÍME Név Eger, ESZTERHÁZY KÁROLY FŐISKOLA.
Dr. Németh Gábor egyetemi docens Faipari mérnöki alapszak duális képzésének szakfelelőse Duális képzés a faipari mérnöki alapszakon.
Gazdaságtudományi Kar Faculty of Economics Vállalati információs napok a duális felsőoktatási képzésekről Miskolc, március 25. Veresné dr. Somosi.
Duális képzés a Miskolci Egyetemen Dr. Gácsi Zoltán egyetemi tanár.
A Magyar Nemzeti Bank új gondolkodásmódja és programja Veszprém Dr. Ferkelt Balázs főosztályvezető, MNB, Oktatási Igazgatóság március 17.
MISKOLCI EGYETEM. A TUDÁS ÉS KÖZÖSSÉG CAMPUSA Dr. Bányai Tamás DUÁLIS KÉPZÉS Logisztikai mérnöki BSc Gépészmérnöki és Informatikai Kar.
Műszaki szakok az SzTE MÉRNÖKI KARÁN. Néhány kép.
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből Rozner Gábor.
Informatikai szakok duális oktatása a Miskolci Egyetemen 2015.
Korszerű és innovatív mérnökképzés!. Képzéseink rt itt kedvedre választhatsz! BSc 11 alapszak MSc 6 mesterszak PhD 2 Doktori Iskola.
1. Logisztikai menedzsment mesterképzési szak  A szak indítása: 2011  Végzettség: okleveles logisztikai menedzser  Képzési idő: 4 félév  Jelentkezési.
MUNKAERŐ-PIACI IGÉNYEKRE TÁMASZKODÓ GYAKORLATORIENTÁLT KÉPZÉSEK, SZOLGÁLTATÁSOK A SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM FÓKUSZÁBAN TÁMOP F-14/1/Konv
D R. F ILEP B ÁLINT M ÁJER E SZTER P ETRA T ÖMBÖLY T EODÓRA W INKLER C SABA N OVEMBER 5. Rektori Titkárság K ÖZPONTI F ELVÉTELI KAMPÁNY.
MFKB Roadshow Változások a szakképzésben – Gondoljuk újra együtt Csongrád megye szakképzés fejlesztési koncepcióját október 10. Előadó: Dr. Kőkuti.
Köszöntjük a Mezőgazdaság- és Környezettudományi Kar nevében!
Szent István Egyetem Készítsen diamintát a bemutatóhoz! A mintának legyen háttere, formázza meg a címsort és a tartalom sorokat! A láblécben szerepeljen.
Az informatikus képzés és az ipari kapcsolatok jövője a SZE-n
Név TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Fekete Tamás egyetemi tanársegéd
Infó-Kommunikáció a békés(i) jövőért. EFOP
BME Mérnök informatikus alapszak
Készítette: Szabó Tamás
Én miért választottam a BME Villamosmérnöki szakát?!
Korszerű és innovatív mérnökképzés!
Élelmiszertudományi Kar
A Mercedes-Benz duális szakmunkás képzés bemutatása
Duális képzés a Széchenyi István Egyetemen
Előadás másolata:

DUÁLIS SZAKOK AZ SZTE KÍNÁLATÁBAN TÁMOP F-14/1/KONV Egység, alprojekt/alprogram neve Projektzáró rendezvény, Karsai Krisztina

Mérnöki Kar Duális Képzési Tanács A projektet megelőző, a DKT létrejöttével elinduló meghirdetési hullám Szakmai előzmény: korábbi pályázati forrás (411C) szoros együttműködés (tanulási folyamat) a kecskeméti főiskolával Új szakokra kiterjesztés megvizsgálása és esetleges indítása ismerkedés más modellekkel, konkrét szakmai előkészületek (DKT akkreditációs anyag és tananyagok elkészítése) KIINDULÓPONT – GÉPÉSZMÉRNÖK D/BSC INDULÁSRA VÁRVA gépészmérnök D/BSC mezőgazdasági és élelmiszeripari gépészmérnök D/BSC Élelmiszermérnök D/BSC mechatronikai mérnök D/BSC

Mezőgazdasági Kar KORÁBBI TERVEK MEGVALÓSÍTÁSA - MGK mezőgazdasági mérnök D/BSC Duális Képzési Tanács A 2014-es meghirdetési hullámban még tartózkodó álláspont Vizsgálatok mindkét célcsoportban középiskolások és a vállalati partnerek körében Az új képzési forma bevezetésének előkészülete konkrét szakmai előkészületek (DKT akkreditációs anyag és tananyagok elkészítése)

Természettudományi és Informatikai Kar Duális Képzési Tanács A 2014-es meghirdetési hullámban „nem” álláspont 411F tervezési fázis egy szakot érintően Megvalósítás menetében további szakokra is kiterjesztettük a duális képzési forma lehetőségét Az új képzési forma bevezetésének előkészülete konkrét szakmai előkészületek (DKT akkreditációs anyag és egyes tananyagok elkészítése) „MENET KÖZBEN JÖN MEG” gazdasági informatikus D/BSC mérnök- informatikus D/BSC programtervező informatikus D/BSC

Egészségtudományi és Szociális Képzési Kar NEM MINDENÁRON szociális munkás D/BA egyelőre Duális Képzési Tanács A 2014-es meghirdetési hullámban még a jogszabályi környezet sem tette lehetővé Jogszabály-módosítás kiterjesztés nem minden társadalomtudományi szakra, csak a szociális munka alapszakra A duális képzési forma esetleges bevezetésének előfeltételei, körülményei, következményei elemzések és egyeztetések; munkaerőpiaci vizsgálatok

Bölcsészettudományi Kar MÁSHOGY IS LEHET Duális Képzési Tanács A 2014-es meghirdetési hullám idején nincs kezdeményezés Szakmai előzmények 2000-től 411F tervezése szociológia alapszak: lehetne- e dualizálni? Társadalomtudományi szakokra vonatkozó átfogó vizsgálatok 1. felsőoktatásban már résztvevő hallgatók 2. munkaerő-piaci szereplők 3. középiskolás diákok 4.duális képzésben gyakorlati helyet kínáló partnerek szociológia D/BA gyakorlatorientálttá lehet és kell tenni, ezt az egyetemi rendszerben lehet intézményesíteni, de nem a jelenlegi szabályok szerinti duális képzési formában

JELEN ÉS JÖVŐ gépészmérnök D/BSC mezőgazdasági és élelmiszeripari gépészmérnök D/BSC Élelmiszermérnök D/BSC mechatronikai mérnök D/BSC mezőgazdasági mérnök D/BSC gazdasági informatikus D/BSC mérnök- informatikus D/BSC programtervező informatikus D/BSC szociális munkás D/BA szociológia D/BA

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!