Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből Rozner Gábor.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A felsőoktatási szakképzési programok
Advertisements

Alapképzések kreditjeinek elismerése a mesterképzésben - a TTK-s megfontolások Dr. Varga Zsuzsa OKT egyetemi docens SZTE-TTIK.
Duális felsőfokú képzés a PMMIK-n
Felsőoktatási felvételi tájékoztató
Életvitel és gyakorlati ismeretek. Célok  Tanításának fő célja hogy olyan ismereteket adjon, mely megalapozza a tanulókban a technikának.
Dr. Szöllősi Gábor PhD. egyetemi docens
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
Orvos- és Egészségtudományi Centrum
Környezettudományi MSc A Szegedi Tudományegyetemen.
Az alapképzések bevezetésének tapasztalatai
Állam munkavédelmi feladatai
FELVÉTELI Előadó: Németh Péter igazgató. NEM VÁLTOZIK… …a pontos rendszer (emelt szintűért 50 többletpont, ha min 45%-os az eredmény), a.
Mosonmagyaróvár november 25.
ISKOLAI MENTOR SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉSI SZAK
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Szomatikus nevelés az egészségügyi szakképzésekben, különös tekintettel a felsőoktatásra Dr. Hollós Sándor nov. 14.
Tájékoztató Tájékoztató a BA/BSc képzésekben résztvevő hallgatóknak a szakirány választás, a tanári mesterképzésbe való belépés feltételeiről és lehetőségeiről.
„Környezet- és egészségtudatos iskola” Magyar Bioetikai Társaság 20. Nemzetközi Konferenciája szeptember 21.
A fejlesztések hasznosulása az ágazati tervezésben október 18.
„ A pedagógusképzés tartalmi és szerkezeti fejlesztése” című projekt eredményeinek disszeminációja a Kecskeméti Főiskola Tanítóképző Főiskolai Karának.
Mandrik István ügyvivő Munkavédelmi Bizottság munkáltatói oldal
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
FELSŐOKTATÁSI SZAKKÉPZÉS május 4.
Kétciklusú képzés a műszaki felsőoktatásban Jobbágy Ákos Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, BME.
Jankovits László egyetemi docens PTE BTK
Bodor Tamás főosztályvezető-helyettes Gyermek és Ifjúsági Osztály
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
A duális felsőoktatási képzés „kecskeméti” modellje
Felsőoktatási szakmai gyakorlatok megújuló szabályozása
Nem kötelezettség, mindkét fél számára lehetőség Duális képzés.
CSR ISMERETTÉRKÉP. Munkahely Közösség Környezetvédelem Piaci környezet Üzleti Etika Vállalatok Társadalmi Felelősségvállalása.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Mesterképzés Vállalkozásfejlesztés szak NYÍLT NAP
Néhány szó az új felsőoktatási képzési rendszer bevezetéséről A Magyar Köztársaság Országgyűlése október 10-én elfogadta a felsőoktatásról szóló.
Fenntarthatóság, környezettudatosság
Hajdúszoboszló.      Tanulói létszám: 320 fő  ebből SNI-s: 29 fő.
Településfejlesztés 2014/15. tavaszi félév Csíkszeredai képzési helyszínen Urbánné Malomsoki Mónika
Duális képzés „kecskeméti” modellje és tapasztalatai
A BKF tudástranszfer modellje a
Gazdaságtudományi Kar Faculty of Economics Vállalati információs napok a duális felsőoktatási képzésekről Miskolc, március 25. Veresné dr. Somosi.
A nemzeti felsőoktatási törvényről Kaposi József 2015.
Duális képzés a Miskolci Egyetemen Dr. Gácsi Zoltán egyetemi tanár.
A Magyar Nemzeti Bank új gondolkodásmódja és programja Veszprém Dr. Ferkelt Balázs főosztályvezető, MNB, Oktatási Igazgatóság március 17.
Projektcím: A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi.
Társadalmi felelősségvállalás a felsőoktatásban Horváth Ágnes.
Korszerű és innovatív mérnökképzés!. Képzéseink rt itt kedvedre választhatsz! BSc 11 alapszak MSc 6 mesterszak PhD 2 Doktori Iskola.
DUÁLIS SZAKOK AZ SZTE KÍNÁLATÁBAN TÁMOP F-14/1/KONV Egység, alprojekt/alprogram neve Projektzáró rendezvény, Karsai Krisztina.
Gyakorlás – gyakorlat – gyakornok Sokszor egyetlen élmény egész életére megnyitja a fiatal lelket a zenének. Ezt az élményt nem lehet a véletlenre bízni:
Strukturális alapok és a HEFOP. Strukturális Alapok Európa regionális politikája a pénzügyi szolidaritáson alapul. A Strukturális Alapok, az EU regionális.
A Felsőoktatási Regisztrációs Központ és a felsőoktatás Bakonyi László, főigazgató.
Barcsák Marianna - KPSZTI
Köszöntjük a Mezőgazdaság- és Környezettudományi Kar nevében!
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
A környezet védelmének általános szabályairól szóló évi LIII. tv.
DUÁLIS KÉPZÉS felépítése
Élelmiszertudományi Kar Szakmai Konzultáció október 25.
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből
Duális logisztikai menedzsment mesterképzési program
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
Lejtmenetből lendület
tananyagfejlesztés TÁMOP E-13/1/KONV
Infó-Kommunikáció a békés(i) jövőért. EFOP
Agrár- és Gazdaságtudományi Kar
Nappali mesterszakjaink
Múzeumi gyűjtemények menedzsmentje, avagy a Spectrum Magyarországon
BME VBK tájékoztató 1.
Gyker.uni-eszterhazy.hu A külső szakmai gyakorlatok adminisztrációját támogató rendszer használatának bemutatása EKE  Kutatáshasznosítási Iroda Gyakorlati.
Gyker.uni-eszterhazy.hu A külső szakmai gyakorlatok adminisztrációját támogató rendszer használatának bemutatása EKE  Kutatáshasznosítási Iroda Gyakorlati.
Előadás másolata:

Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből Rozner Gábor

2 A duális képzési modell kidolgozása a Kecskeméti Főiskolán

3

4 Forrás: Dr. Török Erika

5  Duális képzési tanács  Nftv § 1.a. bekezdés „duális képzés: a műszaki, informatika, agrár, természettudomány vagy gazdaságtudományok képzési területen indított gyakorlatigényes alapképzési szakon, illetve e képzési területhez tartozó mesterképzési szakon folytatott képzés azon formája, amelyben a szak - képzési és kimeneti követelményeknek megfelelően meghatározott, teljes idejű, a képzési időszakra, a képzés módszereire, a tanórára, a megszerzett tudás értékelésére egyedi rendelkezéseket tartalmazó - tanterve szerint a gyakorlati képzés a Duális Képzési Tanács által meghatározott keretek között, minősített szervezetnél folyik;”  Felvételi eljárás  Munkabér A duális képzés intézményesülése a magyar felsőoktatásban

6 A duális képzés társadalmi felelősségvállalása  Az épített és természetes környezet védelme  Ökológiai lábnyom csökkentése  Környezetbarát modern technológiák megismerése  Veszélyes anyagok használatának ismerete és csökkentése a gyártás során Környezetvédelem

7  Egészségkárosító hatások  Napi normák jó megadása  Megfelelő biztonságos munkakörnyezet kialakítása  Felelős vezetés kialakítása az emberek egészsége szempontjából Humán erőforrás védelme

8  Megfelelő pszicho-szociális környezet kialakítása a vezetők részéről  Vezetők hivatásának gyakorlása a környezetükre  Munka fiziológiai jellemzői  Sport- és mozgásalapú életvitel a közösségbe és csoportokba való beilleszkedés elősegítésére  Egészséges életmód kialakítása Egészségtudatosság

9  Iskolai stressz nagysága  Duális képzésben résztvevő hallgatóknál a megfelelés a céges igényeknek további stressz forrás  Depresszív, szorongásos tünetek növekedése  Súlyosabb testi panaszok kialakulásának lehetősége a fokozott igénybevétel miatt  Egészségkárosító szerek használata Stresszel való megküzdés

10 Köszönöm a figyelmet