Kincsem Hungária Szövetkezet.  A Kincsem Hungária Szövetkezetet hét magánszemély alapította 2008 májusában, akik közül ketten több évtizedes tapasztalattal.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
LOGISZTIKA és a SZÁLLÍTMÁNYOZÁS
Advertisements

A gazdaságos közlekedésért... Budapest, FORENSIS Autóklub.
Az új rendszer a CobraConto.NET.
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
Általános áruismeret Termékfelelősség
Teszt Eladási hely.
• 2000 óta működő, 100 %-ban állami tulajdonú pénzügyi szolgáltató és tanácsadó cégcsoport. • Az RFH küldetése, hogy KKV-k és Önkormányzatok számára biztosított.
A fogyasztói orientáció és a piacok Magyarországon Dr. Sz ente Viktória Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék Piacot.
Vásárló: Ingyenes tagság Meghívhat további felhasználókat, építhet hálózatot, de jutalékra nem jogosult Általános vásárló: Saját felhasználásra.
RENDELÉS, VEVŐKISZOLGÁLÁS, E - BUSINESS
Pick Pack Ponti szolgáltatás bemutatása Napi Gazdaság Konferencia
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
A B2B e-kereskedelem sajátosságai Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Április 17.
Pannon Helyi Termék Klaszter. A Pannon Helyi Termék Klasztert október 3-án hozta létre 13, a Nyugat-Dunántúli Régióban működő szervezet, közel egy.
E – Logisztika 1. szeminárium
Az MV-Magyar Vállalkozásfinanszírozási Zrt. és a JEREMIE Program Garamvölgyi Balázs üzleti vezérigazgató-helyettes Budapest, augusztus 29.
Kereskedelem Szakmacsoport
1 2  Éves forgalom: 2 ezer milliárd forint  Óriási átalakulás:A hagyományos kereskedelem helyébe a vertikális integráció lépett  Nyertesek: multinacionális.
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
E.ON – Versenyben Önökért!
Értékesítési csatornák
A logisztikai támogatás szerepe a vevői elégedettség fokozásában
Üzleti megoldás nemcsak üzletembereknek !. Mit kell tudnod és mit kell mondanod ? - Milyen érvek vannak az elkezdés mellett. - Hogy épül fel, az üzleti.
Hitelgarancia Zrt.. A Hitelgarancia Rt ben alakult meg non-profit szervezetként. A kormányzat, 25 bank, 40 takarékszövetkezet és 11 egyéb szervezet,
Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
Új törekvések a logisztikai közreműködésben
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Előadó: LAVOTHA ILDIKÓ High-Care Cosmetics Kft. cégvezetője április 24.
JÓÜZLETAFRANCHISE Magyar Franchise Szövetség szakmai előadás
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
Fejlesztési, stratégiai útmutató
A TERMÉKSTRATÉGIA LEGFONTOSABB ELEMEI
Szolgáltatásfejlesztés Az értékesítési és marketing osztály feladata Új szolgáltatások kifejlesztése a hagyományos és a versenypiaci tevékenységhez.
Az értékesítési rendszer
Magyar Controlling Egyesület Szombathely, október MCE Konferencia 2008 A controlling gyakorlata CONTROLLING RENDSZER A PANNONTEJ ZRT.-NÉL.
8. Az eladásösztönzés.
Turisztikai kártyák Többféle probléma, sokszínű megoldás.
Vásárló: Ingyenes tagság Meghívhat további felhasználókat, építhet hálózatot, de jutalékra nem jogosult Általános vásárló: Saját felhasználásra.
okl. közgazdász, üzletfejlesztési vezető Szolnoki Gazdasági Napok
Együttműködési lehetőségek az Észak- adriai kikötők és a Nyugat-Dunántúli regionális logisztikai szereplők között PBN Szombathely.
E-számlázáshoz és e- dokumentumkezeléshez kapcsolódó pályázat a Támpont – Mester Kft. segítségével.
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
A logisztikai rendszer beszerzési alrendszerének jellemzői és modellje
Ötlettől a sikerig! A Regionális Fejlesztési Holding Zrt. cégcsoportjának fejlesztési és finanszírozási lehetőségei 1.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Könyvtári fejlesztési koncepció a községekben, megvalósítási lehetőségek Dr. Kenyéri Katalin NKÖM Könyvtári Főosztálya 2005.
óta működő, 100 %-ban állami tulajdonú pénzügyi szolgáltató és tanácsadó cégcsoport. Az RFH küldetése, hogy KKV-k és Önkormányzatok számára biztosított.
BRUNDA GUSZTÁV vállalkozásfejlesztés, innovációs menedzser szakközgazdász KRF Észak-Magyarországi Regionális Fejlesztési Zrt. befektetési, és fejlesztési.
11 Ötlettől a sikerig! A Regionális Fejlesztési Holding Zrt. cégcsoportjának fejlesztési és finanszírozási lehetőségei Ötlettől a sikerig! A Regionális.
WLS B EMUTATÓ Az év üzlete!!! Készítette: Bakai Éva.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
Pannon Helyi Termék Klaszter Megalakulás: október, közel egy éves előkészítő munka után Fő cél: a régióban fellelhető és előállítható mezőgazdasági.
ÖTLETTŐL A SIKERIG! A REGIONÁLIS FEJLESZTÉSI HOLDING ZRT. CÉGCSOPORTJÁNAK FEJLESZTÉSI ÉS FINANSZÍROZÁSI LEHETŐSÉGEI ILENCZFALVI SZÁSZ GÁBOR VEZÉRIGAZGATÓ.
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
BEPTRA „ Legjobb gyakorlatok” kis- és középvállalkozások számára Záró konferencia HURO0901/138/2.1.2.
Magyar Nemzeti Kereskedőház. ALAPÍTÓK: MAGYAR ÁLLAM (99%) és MAGYAR KERESKEDELMI ÉS IPARKAMARA (1%) Magunkról Kormány: Keleti Nyitás stratégia Új piacok,
1 Országos Foglalkoztatási Közalapítvány Szakmai Fórum az "Út a munkához" program megvalósításáról és a "Jó gyakorlatok" bemutatásáról Kecskemét, 2009.
Mindent a Mikro-, kis- és középvállalkozások versenyképességének növelése célú Hitelprogramról Beruházás, eszközbeszerzés, haszongépjármű vásárlás 0%-os.
Dr. Veres István BME-MVT Az értékesítés funkciói, szereplői, az értékesítési rendszer tervezése.
Biyovis Üzleti Modell. Biyovis Üzleti modell A Biyovis Üzleti modell Ft-os befektetéssel indul, viszont semmilyen rizikóval nem jár! Csatlakozási.
9. fejezet Megjelenés a nemzetközi piacon
Biyovis a mi üzletünk.
11. tétel.
Prof. Dr. Illés Béla* tanszékvezető egyetemi tanár
Értékesítés, kereskedelem
A BÁCSALMÁSI ÖNKORMÁNYZATI KÖZSZOLGÁLTATÁSI KÖZHASZNÚ NONPROFIT KFT
Országos Foglalkoztatási Közalapítvány Szakmai Fórum az "Út a munkához" program megvalósításáról és a "Jó gyakorlatok" bemutatásáról Kecskemét, 2009.
Előadás másolata:

Kincsem Hungária Szövetkezet

 A Kincsem Hungária Szövetkezetet hét magánszemély alapította 2008 májusában, akik közül ketten több évtizedes tapasztalattal rendelkeznek a logisztika területén.  Az alapítók célkitűzése az volt, hogy magyar árut juttassanak el magyar termelőktől magyar felhasználókhoz, vevőkhöz.

A Kincsem Hungária Szövetkezetnek ma 168 tagja van, melyek 43 ezer magánszemélyt jelenítenek meg. A további akvizíció, illetve a már rendelkezésre álló szándéknyilatkozatok alapján jogosan feltételezhető, hogy a taglétszám az elkövetkezendő 3 évben elérheti az 1 millió tagot.

 A fent megfogalmazott célok szellemében a Kincsem Hungária Szövetkezet fő feladatának tekinti a tagok egymás közötti kereskedelmi kapcsolatainak kialakítását és továbbfejlesztését.

 A Kincsem Hungária Szövetkezet és a Kincsem Magyar Termék Kereskedőház összefogás célja a hazai vállalkozások által előállított, jellemzően hazai alapanyagok felhasználásával készült élelmiszeripari és más termékek fogyasztókhoz történő eljuttatása,őstermelők termékeinek értékesítése.   A Kincsem Magyar Termék Kereskedőház (KMTK) létrehozásával egységes rendszerű, országos hatókörű beszerzési, logisztikai program egy webáruházra illetve az ehhez kapcsolódó kártyarendszerre épül. A szövetkezet a teljes országot lefedő logisztikai bázis révén tudja biztosítani a termékek gyártótól vevőig történő eljutását. Azok a gyártók, termelők, gazdák, akik belépnek a szövetkezetbe,térítésmentesen létrehozhatnak egy web áruházat és csak egy számlázási programot kell telepíteniük számítógépükre, hogy tagjai lehessenek a rendszernek. A tagoknak csupán azt kell vállalniuk, hogy másnak nem adják olcsóbban az áruikat, mint amennyiért azt a szövetkezet webáruházában meghirdetik. ,

A KMTK a franchise nyújtotta üzleti lehetőségeket kihasználva, az egységes arculatú, nagyrészt azonos termékkört forgalmazó üzleteket a fogyasztók számára, mint országos hálózatot kívánja megjeleníteni, miközben a hálózat tagjai teljes mértékben megőrzik jogi és gazdasági önállóságukat. A kereskedőknek csak annyi feltételt szabnának, hogy boltjaikban legalább 51 százalékban magyar árukat forgalmazzanak beszerzési társulási láncba csatlakozik Kincsem Magyar Termékkártya elfogadó rendszert működtet és a termelőtől, gyártótól közvetlenül vásárol Magyar Termékkártya elfogadó üzletként a vevőnek a kártyára azonnali számlakedvezményt biztosít(vállalt de minimum3%)

 A termékek eredetére, minőségére garanciát, illetve árkedvezmények igénybe vételére lehetőséget a magyar termék kártya kibocsátásával nyújt a KMTK.  A Kincsem Magyar Termék aranykártyát a termékbeszállítók igényelhetnek. A kártya birtokosa kedvezményes logisztikai díjjal növelt termelői áras vásárlásra jogosult.  A Magyar Termék aranykártya tulajdonos igényelhet Magyar Termék ezüstkártyát dolgozóinak, családtagjainak, amely szintén kedvezményes vásárlási lehetőséget biztosít.  A Kincsem Magyar Termékkártya bronz típusát kizárólagosan az önkormányzatok igényelhetik. A rendszert felhasználva a szociális rászorultság jegyében kiad családoknak,nyugdíjasoknak, akiknek ezáltal a logisztikai díjjal növelt termelői áras vásárlást biztosít Így segít abban, hogy körülbelül százalékkal olcsóbban juthassanak magyar termékhez élelmiszerhez A Magyar Termék Bronzkártya jövőben törvény változás esetén alkalmas lehet szociális támogatások,közmunkadíjak magyar termék vásárlással történő kiegyenlítésére,mivel közvetlenül a termelőtől történő vásárlással a legolcsóbb beszerzési forrást ajánlja. A vásárlások nyilvántartásával lehetőséget biztosít a kedvezmények, megtakarítások kimutatására.

 A Kincsem Magyar Termék Kereskedőház egy reális jövőképet kínál a kisebb termelői kapacitású, általában családi vállalkozás keretében működő üzletek számára is, profiltól függetlenül. Egységes a beszerzési társulásra azonos marketing aktivitást, szórólapkészítés lehetőségét élelmiszer boltokban kóstoltatás. Markáns arculat a magyar gyártók megjelenítésével Kincsem Magyar Termékkártya partner, mint elfogadóhely, bolt áruinak ajánlása a lakossági fogyasztók irányába, törzsvásárlói kártyarendszer szervezése kártyák értékesítése.  Olyan kereteket, amelyek között együtt talán eredményesen tudnak hosszú távon is működni. A kereskedelem koncentrálódása, a multinacionális üzletláncok, és hipermarketek térhódítása igencsak megnehezítette sok kereskedő munkáját. Azonban a többségében magyar árut forgalmazó KMTK által beszerzési társulási láncba szervezett kis üzleteknek is van jövője a hazai kereskedelem területén, amennyiben csatlakoznak a Kincsem Magyar Termékkártya elfogadó rendszeréhez.

 Bízva a vásárlók egyre tudatosabb vásárlási döntéseiben, úgy véljük, hogy a közvetlenül a termelőktől származó árukat értékesítő üzleteket rövid idő alatt megszeretik, s szívesebben látogatják a vevők, mert megbíznak az üzlet által nyújtott stabil magyar termelői háttérben, az árukínálat eredetében és minőségében egyaránt 

 A Kincsem Hungária Szövetkezet meg van győződve arról, hogy együttműködéssel a Takarékbankkal és a partner takarékszövetkezetekkel együtt erősíthetik a szövetkezeti mozgalmat és szellemet Magyarországon, valamint ezáltal a magyar gazdaság jelentős szegmensének finanszírozójává válhatnak.

2010. április 1. CÍMRŐL - CÍMRE A magyar termékek logisztikája 11

12 A Kincsem Magyar Termék Kereskedőház és a trans-o-flex Gyártó / Termelő trans-o-flex Hungary Kft.Kincsem Hungária Szövetkezet Vásárló A gyártó / termelő kínál, a vásárló keres. A Kereskedőház internet platformon kapcsolja össze a két üzletfelet. 1. Kereskedőház (WEB)

13 A Kincsem Magyar Termék Kereskedőház és a trans-o-flex Gyártó / Termelő trans-o-flex Hungary Kft.Kincsem Hungária Szövetkezet Vásárló A Kincsem Hungária Szövetkezet regisztrálja, a vásárló megrendelését, majd három pólusú szállítási megbízást küld a trans-o-flex részére. „A” nap 2. Kereskedőház (WEB)

14 A Kincsem Magyar Termék Kereskedőház és a trans-o-flex Gyártó / Termelő trans-o-flex Hungary Kft.Kincsem Hungária Szövetkezet Vásárló A FELADÓ és CÍMZETT adatok, valamint egyéb szállítási paraméterek rögzítése a trans-o-flex rendszerében. 3. FELADÓCÍMZETT Kereskedőház (WEB) „A” nap MEGBÍZÓ

15 A Kincsem Magyar Termék Kereskedőház és a trans-o-flex Gyártó / Termelő trans-o-flex Hungary Kft.Kincsem Hungária Szövetkezet Vásárló A trans-o-flex ügyfélszolgálata a következő munkanapi árufelvételt egyzeteti a FELADÓVAL, a várható árufelvételi időpont megadásával. 4. FELADÓCÍMZETT Kereskedőház (WEB) „A” nap MEGBÍZÓ

16 A Kincsem Magyar Termék Kereskedőház és a trans-o-flex Gyártó / Termelő trans-o-flex Hungary Kft.Kincsem Hungária Szövetkezet Vásárló A trans-o-flex futára a megrendelést követő munkanapon a FELADÓ címén felveszi az árut. 5. FELADÓCÍMZETT Kereskedőház (WEB) „B” nap MEGBÍZÓ

17 A Kincsem Magyar Termék Kereskedőház és a trans-o-flex Gyártó / Termelő trans-o-flex Hungary Kft.Kincsem Hungária Szövetkezet Vásárló A trans-o-flex futára az árufelvételt követő munkanapon a CÍMZETT részére kézbesíti a küldeményt. 6. FELADÓCÍMZETT Kereskedőház (WEB) „C” nap MEGBÍZÓ

18 A Kincsem Magyar Termék Kereskedőház és a trans-o-flex trans-o-flex Hungary Kft. A vásárlói megrendeléstől a kézbesítésig maximum 48 órás határidőn belül megtörténik a kézbesítés 7. Kereskedőház (WEB) Gyártó / Termelő Kincsem Hungária Szövetkezet Vásárló FELADÓCÍMZETT MEGBÍZÓ 48H

19 Országos hálózat

20 Győr Székesfehérvár Zalaegerszeg Pécs GYÁL Kecskemét Szeged Gyomaendrőd Debrecen Miskolc Eger Nyíregyháza Országos hálózat

21 Árufelvétel munkaidőben Átrakás line-haul, indulás Bp-re kor Központi depó: szortírozás, átrakás, indulás kor Átrakás futárra, indulás kor Kézbesítés munkaidőben FELADÓ CÍMZETT Országos hálózat

22 trans-o-flex Hungary Kft. Pesztericz Péter H-2360 Gyál Heltai J. u. 73.