Tehetséggondozás a Kiskossuthban. Tehetséggondozás a tanórákon O Csoportbontás O Differenciálás O Egyénre szabott munka O Játékos, nem formális tanulás.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Felvételi tájékoztató
Advertisements

A BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
Köszöntjük Önöket a Pollack Mihály Általános Iskola Árpád Fejedelem Tagiskolájában.
Magyar Tehetséggondozó Társaság
Szabadidő szervezés! IGEN!. 6 ISKOLÁBAN? IGEN!? Célok, feladatok - szabadidős és kulturális igények felmérése - a pedagógiai programhoz kapcsolódó tanórán.
„Életünk napjai közül egyik sem annyira kárba veszett,
Móricz Zsigmond Alapiskola és Óvoda
Informatika tanításom
Üdvözlet a Fallerból!.
A nevelési-oktatási programmal elérni kívánt fejlesztési célok • A felnövekvő nemzedék egészséges életmódra nevelése, • a szabadidő természetben történő.
Iskolánkról.
Jó gyakorlatok a Kazinczy Ferenc Tagiskolában
95.jubileumi tanév Év végi mutatók Sikeres pályázatok  Pedagógus képzések (TÁMOP /A )  Tiop-6 új interaktív tábla  Színe-java.
A Németh László Angol Testnevelés Tagozatos Általános Iskola
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson.
Árpád Fejedelem Általános Iskola
A kolozsvári Báthory Líceum
COMENIUS PROGRAM.  „Egész életen át tartó tanulás programja“  Iskolák nemzetközi együttműködése Mi is az a Comenius?
Zelk Zoltán Általános Angol- Német Kéttannyelvű Iskola
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Varga Katalin Gimnázium (Varga Katalin Secondary School)
Varga Katalin Gimnázium (Varga Katalin Secondary School)
A történetünk 1950-ben alapították (Állami Vas-Fém-Gépipari Gimnázium)
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Készítette: Bártfai Lászlóné
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 MIT KEZDÜNK AZ EU-VAL? Az unió megjelenési formái az oktatási intézményekben.
ÖKOISKOLA A HERNÁD ÉS A BÁRSONYOS ÖLELÉSÉBEN Bőcsi Általános és Szakiskola, Alapfokú Művészetoktatási Intézmény.
Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
Testvérvárosok Terei Általános Iskola
Kéttanítós modell Bethlen Gábor Református Általános Iskola, Óvoda, Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Nevelési Tanácsadó Törökszentmiklós.
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
Széchenyi Körúti Sportiskolai Általános Iskola és AMI
Felzárkóztatás, tehetséggondozás
Boronkay György Műszaki Középiskola és Gimnázium.
Készítette: Kocsis Erzsébet
Dunaszegi Körzeti Általános Iskola
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
ILOSVAI SELYMES PÉTER ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI
Nyugodt légkör, barátságos környezet játszóudvar műfüves pálya.
Köszöntjük a Kálváriaparti Általános Iskolában! Mottónk: „Volt kicsi gyermek mind az, ki ma bölcs meg erős”
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Tehetséggondozás informatika. Útravaló – Út a tudományhoz Microsoft Certified Professional Hálózatépítés Diák rendszergazda Iskola honlapja Villanynapló.
Köszöntjük a Reguly Antal Ált. Iskola és Előkészítő Szakiskola nevében! Készítette:Keresztesi Andrea Zirc.
Tehetségfejlesztő munka a Vénkerti Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskolában Akkreditált Kiváló Tehetségpont.
A MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG DEBRECENI JUBILEUMI KONFERENCIÁJA Az MTT-Kelet-magyarországi szekció rendezvényeinek szerepe a Taktaharkányi Apáczai.
VASVÁR ÚTI ÁLTALÁNOS ISKOLA ÓZD
2013/14.. A megvalósítás éve számokban  11 partnerintézmény  összesen 330 óra  iskolánként 3x10 óra  kísérletek 4 természettudományos tárgyból  40.
VEZETÉKNÉV KERESZTNÉV | az előadás címe „Pont ÉRTED, pont VELED, pont NEKED. Érték-tehetség-siker” Szeretettel köszöntjük a Kollégákat a „Pont ÉRTED, pont.
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Kertvárosi Általános Iskolája
Bemutatkozik az ELTE Radnóti Miklós Gyakorlóiskola.
4 éves általános tantervű képzés 4 éves, emelt szintű angol nyelvi képzés 5 éves, magyar-német két tanítási nyelvű képzés 4 éves emelt szintű kommunikáció.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
Sakk-logikaoktatás a gyakorlatban A logikus gondolkodástól a kritikai gondolkodásig.
Az idegen nyelv oktatása a Darusban 1990-ig kötelező az orosz nyelv társadalmi igény:német angol mindennapos német a két tannyelvű oktatás – 2000-ben.
TÁMOP /10/ Együtt-Működők Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységének támogatása szeptember.
Köszöntelek Benneteket! Tanár neve. Osztály órarendje 8:20 - 8:45 Tanítás kezdete, névsorolvasás 8:45 - 9:30Olvasás és írás 9: :15Helyesírás és.
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
A mentorálási gyakorlat komplex terve (portfólió) A tanárjelölt heti órarendje a mentorálás első, második és harmadik fázisában.
Deák Téri Evangélikus Gimnázium Reál osztály 9. B.
Bemutatkozik a Dombóvári Illyés Gyula Gimnázium nyolcosztályos tagozata 2016/2017.
DARUS a gyermekekért.
SZMK Értekezlet május 9..
Álmodtunk egy iskolát magunknak
A KönyvTÁRva-nyitva jó gyakorlat
A KECSKEMÉTI BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
MINŐSÍTETT TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY PÁLYÁZAT
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
Tokaji II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola, Alapfokú Művészeti Iskola
AKKREDITÁLT KIVÁLÓ TEHETSÉGPONT TP
Előadás másolata:

Tehetséggondozás a Kiskossuthban

Tehetséggondozás a tanórákon O Csoportbontás O Differenciálás O Egyénre szabott munka O Játékos, nem formális tanulás O gamification O projektek O stb.

Tehetséggondozás a tanórán kívül - szakkörök O Tantárgyi szakkörök O Titkok kamrája (Természettudományos kísérletező foglalkozás) O Kreatív foglalkozás O Fegyvertörténeti szakkör O Sportkörök (amelyekben sikeres versenyfelkészítés is folyik) O KAVICS szakköre és tábora: a közösségépítés sajátos terepe

Tehetséggondozás tanórán kívül - egyéb O Helyi vetélkedők O Ki miben tudós? O tantárgyi vetélkedők (magyar, történelem, matematika, stb.) O versmondó verseny O Kulturális bemutatók O Ki mit tud? O gálaműsorok O tánciskola O Séták O Színház- és mozilátogatások O Kirándulások O Erdei iskolák és táborok

Versenyek O Országos szaktantárgyi versenyek O Városi versenyek O Legsikeresebb versenyeink O Zrínyi matematikai verseny O Bolyai csapatversenyek (magyar, matematika, természetismeret) O Bendegúz

Országos sportversenyek O Kosárlabda O Labdarúgás O Torna O Sakk O Stb.

Diák cserekapcsolatok O Finn cserekapcsolat (Jyväskylä) 1991-től O Német cserekapcsolat (Dortmund) 2003-tól O Comenius nemzetközi projektek 2003-tól (több projekt, amelyek 2-3 évesek voltak) O Erasmus+ nemzetközi projekt 2015-től

A diákönkormányzat által szervezett/koordinált osztályok közötti versengés O Az iskola éves programjába illesztve O Témák: O Környezettudatosság O Városismeret O Európai országok bemutatása O Pénzügyi ismeretek

Kiállítás - városismeret

Tehetséggondozás a Kiskossuthban Kiskossuth