VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, 2016. JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

Digitális világ A tudatos mobilhasználat Adatvédelem.
A kultúra támogatása, a támogatás kultúrája Kultúraközvetítés
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
 Jób 30:9 És most ezek gúnyolódnak rajtam, ezek fecsegnek rólam.  Zsolt 1:1 Boldog ember az, aki nem jár a bűnösök tanácsa szerint, nem áll a vétkesek.
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
Mit olvas az utca embere – Mit olvasunk mi?. Bevezetés  Az én személyes kíváncsiságom  Szövegértési kompetencia fejlesztése az 5-8. évfolyamokon (TÁMOP.
E-LEARNING ÁLTAL TÁMOGATOTT KÖNYVTÁRI MUNKAFOLYAMATOK
Tájékoztató a Kormányzati Ügyféltájékoztató Központról
A portál zártkörű, online, virtuális intranet hálózata A Google segítségével, a drseres.com domain keretein belül létrehoztunk egy online virtuális intranet.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Webshop Tuning - Szép Roland Mi az a Webshop Tuning?
Közösségi portálok használata (Etikett, veszélyek..)
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON.
Marketingkommunikáció
Közönségkapcsolat (public relations)
A kommunikációs mix elemei
Kommunikációs politika
Közösségi portálok használata
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Kevés az Ügyfél ?. 1.a legtöbb KKV-nek van weboldala 2.Időt és pénzt költenek a látogatókra Tény.
Kapcsolatszerzés és –tartás az interneten.
Mitől jó a céges weboldal?
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
VÁLTSD VALÓRA ÁLMAIDAT. Vedd kezedbe életedet Tölts több időt családoddal Fizesd ki a hitelkártya tartozásodat Fizesd ki bank hiteledet Fizesd ki az autódra.
Közösségi oldalak használata
Gyermekek a Facebookon Cseh Gabriella Budapest Szeptember 25.
VII. Nemzetközi Médiakonferencia „A média hatása a gyermekekre és fiatalokra" szeptember Balatonalmádi Fiatal group leaderek Facebook használati.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Bánkeszi Katalin A számítógép és az Internet hatása az olvasáskultúrára (konferencia) Változó olvasói igények – változó könyvtáros világ.
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
Sablonok világa lejárt! Tanuljunk meg különbözni!.
Nagy NyomdaKönyv 2004 a Geomédia Kiadói Rt. gondozásában.

Kommunikáció a Vincés Családban Készítette: Sz ű cs Péter.
Játszani tudni kell - A gamification szabályai az interneten
ÚJ ÜZLETI LEHETŐSÉG.
NyEMRLSz Hittudományi Tanácskozás Tóbiás Attila A VILÁGHÁLÓ ÁLDÁSAI, KÍSÉRTÉSEI ÉS BUKTATÓI.
Élet az Interneten.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT.
Kis kitérő a Pályázati Tájékoztató felület titkai.
Hajós Katalin Budapest, június 5.
Magánadományozás, a függetlenség kulcsa Nonprofit Információs és Oktató Központ (NIOK) Alapítvány Jacsó Annamária, programvezető november 28.
ÉPÍTSÜK FEL KÖZÖSEN A VILÁG LEGNAGYOBB, 160 MILLIÓ FŐS ONLINE HÁLÓZATÁT!
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
1 Tudásmenedzsment piactér KKV-nak (az „Okos Vállalkozás” koncepciója) Gyulay Tibor Tudásmenedzsment szakértő.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Red Alert Összehangolt külső-belső kommunikáció krízishelyzetben Kreatív Pr Nap,
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
Ezek a stratégia elemek sorban
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Legyen Ön is Milliomos! A játék beállítása:
A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA
A Tesco rendszeresen indít vásárlói hűségakciókat, amelyeket igyekeznek az online és social felületeiken egyaránt népszerűsíteni, ezáltal is növelve a.
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Mit változtass meg a Facebook marketingedben?
Előadás másolata:

VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban

Mi változott? 2

Változás a kommunikációban Személyes találkozó Telefon Chat … 3

Változás a lehetőségekben „Mikor lesz banán?” Könyv előjegyzés a könyvtárban Zenekarok Stb. 4

A vásárló döntése régen 5 Van Nincs

A vásárló döntése most Mi alapján választ a vásárló a termékekből? 6

Változás a vásárlói döntésben A rendelkezésre álló funkciók hány %-át használja átlagosan egy iPhone tulajdonos? TERMÉK  ÁR! ÉLMÉNY! (ÁLMOK!)  Megfizethetetlen! 7

Szakadj el a terméktől! 8 „Koncert lesz” (termék) „Hogyan fogom érezni magam közben?” (élmény) Mindenkinek más lesz az élményfaktor! Korcsoporttól, nemtől (stb.) függően Meg kell kérdezni őket!! okosóra

A termék A probléma megoldása az emberek nagyon szívesen vesznek megoldást a problémájukra Ha a terméked VALÓS megoldás a problémájára! Valós megoldások, valós problémára azonnali zárcsere duguláselhárítás autómentés vitamin vs. gyógyszer 9

Nem tud a problémájáról? 10 Az igényt neked kell felkeltened!

Hogyan és hol kelthetünk igényt? 11 Ahol sokan vannak, egy helyen!

Facebook számmisztika aktív Facebook felhasználók Mo-n: 5,2 millió (3,5 millió) Békéscsaba: (25.000) felhasználó 12

A magyar Facebook-korfa 13

Eszközhasználat magyar felhasználók esetében 14 Elsődleges eszköz

Eszközhasználat világviszonylatban 15 Elsődleges eszköz !!!

Hogyan működik a Facebook jelenleg? ismerős követett oldal márka, csoport napi bejegyzés a „hírfolyamon” 16

Hogyan maradhatunk a „felszínen”? alapvető hibák elkerülése értékes tartalom hirdetés 17

Facebook, mint eszköz „blog” ingyenes a kezeléséhez nem kell nagy szakértelem ügyfélszolgálat előszeretettel használt chat felület egyszerű, kényelmes PR, marketing és sales eszköz (3-in-1) 18

PR – marketing – értékesítés kapcsolata 19 Értékesítés Marketing PR

Kit tudunk itt megszólítani? interneten lógó… …éppen NEM dolgozó embereket! (levéllel, lel, telefonnal ellentétben) szórakozó, szórakozni vágyó embereket! szórakozó, szórakozni vágyó embereket! ezért kell értékes tartalom 20

Facebook = TV Értékes tartalom, amit szívesen olvasnak Rendszeres + értékes tartalom = =„rád szoknak” be lehet kapcsolódni (Dallas-effektus) Nem kell Jókai szintjén írni! Egy posztnak egy cél 21

Mit kommunikáljunk? Ha most indulsz a FB-on: 1.Bemutatkozás – érdekesen (anno 1975), kulisszák mögött  kíváncsiság! ;) 2.Bizalomépítés ◦Mindig kérj véleményt! 3.Érdekességek – rólad, ami az olvasót érdekli STORY SELLS 22

A marketing titka… …hogy csinálni kell! „Egy álom megvalósítás nélkül csak hallucináció” – Edison 23

Varga Róbert Premium Relations