Javaslat a közúthálózat- fejlesztési programra 2015-ig.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Infrastruktúrafejlesztés a magyar-szlovén határszakaszon
Advertisements

2015-re javasolt gyorsforgalmi úthálózat
• 2000 óta működő, 100 %-ban állami tulajdonú pénzügyi szolgáltató és tanácsadó cégcsoport. • Az RFH küldetése, hogy KKV-k és Önkormányzatok számára biztosított.
Közúti Közlekedési Főosztály helyettes vezetője
műszaki osztályvezető
Támop / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Idegen nyelvű kompetenciák fejlesztése Nagy Zoltán, MBA Katedra Nyelviskola.
Magyar sikerek Kínában
A gazdaság változásai Globalizáció
Megyék és megyeszékhelyek gyakorlójáték
Miért éppen… Dunaújváros Dr. Kálmán András Dunaújváros MJV polgármestere országgyűlési képviselő Budapest,
A HULLADÉKKÁ VÁLT GÉPJÁRMŰVEK KEZELÉSE AZ ALCUFER KFT.-NÉL
A dél-alföldi régió úthálózata
Az évi OTK Halmai Márton - TTUOMT II. évfolyam, Földrajz BSc, Idegenforgalmi szakirány
Az urbanizáció és városaink
Kohéziós Alap projektek a os időszakban Magyarországon 2/E modul Ponácz György Márk SAKK-tréner.
Válság és/vagy kibontakozás? Forman Balázs Budapesti Corvinus Egyetem
Pest Megye járó- és fekvőbeteg ellátásának komplex rendszere Sinkovicz László elnök, KM RET.
Társadalmi szervezetek elhelyezése
A magyar vasút korszerűsítése, a tranzit forgalom fejlesztése,
Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február Előadó: Gaál Gyula, a MÁV ZRt. elnök-vezérigazgatója Közlekedés- és logisztikai fejlesztési konferencia.
dr. Kovács Ferenc Közlekedési Helyettes Államtitkár
Észak-Alföldi Regionális Fejlesztési Tanács Országgyűlési képviselő
Vámeljárások korszerűsítése, gyorsabb, hatékonyabb vámvizsgálat az ukrán-magyar határon Dr. Nagy János püőr. dandártábornok Vám- és Pénzügyőrség Országos.
Az országos közúthálózat fejlesztése,
Kormányszóvivői tájékoztató február 24. Európa Terv a versenyképes gazdaságért.
Logisztikai hálózat és folyosók
Magyarország fő közúti, vasúti, vízi, légi szállítási vonalai
MTLO értekezlet Balatonföldvár október október
Százhalombatta, november 24.
Fejlesztési Programiroda – Közutak V. Projektiroda
2011-ben a hazai gyorsforgalmi utak fejlesztése. úthálózat bővülése Gyorsforgalmi úthálózat bővülése.
A gyorsforgalmi úthálózat bővülése 2003-ról 2006-ra KASSA felé SK A SLO HR YU RO UA V Tornyosnémeti LVOV, KIJEV felé Tisza POZSONY, PRÁGA felé M30.
Dél-dunántúli Régió közlekedése Morandini Kristóf III éves földrajz-informatika tanár.
A Budapest Fejlesztési Pólus program illeszkedése a KMOP-ba Kovács István Vilmos elnökhelyettes, NFÜ Budapest,
május 13 Hazai kutatói hálózati eredmények és tervek Tétényi István NIIF MT MITE 2003.
Magyarország ipara Tegnap-ma-holnap.
Országos Mentőszolgálat A TETRA rádió szerepe az OMSZ új mentés irányító rendszerében 7. Professzionális Mobiltávközlési Nap „Fókuszban a növekedés” 2014.
Ötlettől a sikerig! A Regionális Fejlesztési Holding Zrt. cégcsoportjának fejlesztési és finanszírozási lehetőségei 1.
Infrastrukturális fejlesztési lehetőségek és között
Területi politika főbb összefüggései. A disszertáció főbb területei 1.A regionális programozás elméleti alapjai 2.A programozási ciklus az Európai Unióban.
Dunaújváros, mint interregionális térszervező központ
óta működő, 100 %-ban állami tulajdonú pénzügyi szolgáltató és tanácsadó cégcsoport. Az RFH küldetése, hogy KKV-k és Önkormányzatok számára biztosított.
1. Egy 2000 óta működő, 100 %-ban állami tulajdonú pénzügyi szolgáltató és tanácsadó cégcsoport. Az RFH Csoport küldetése: A KKV-k és az önkormányzatok.
Prioritást élvező közúti fejlesztések a as időszakban
Hungary SLOVAKIA UKRAINE AUSTRIA Use the BUCKET in the
. Álmok és realitások: településeink szerepe a gazdaság fejlődésében Dr. Szaló Péter területfejlesztési és építésügyi szakállamtitkár
11 Ötlettől a sikerig! A Regionális Fejlesztési Holding Zrt. cégcsoportjának fejlesztési és finanszírozási lehetőségei Ötlettől a sikerig! A Regionális.
főosztályvezető-helyettes „A Balaton-régió közlekedési helyzete” fórum
Magyarország névanyag
„Gyorsabban az Európai Unióba” Sztráda Expressz program Közlekedési Múzeum, április 5.
Iskolai tehetséggondozás a statisztikai adatok tükrében Nikitscher Péter - Szemerszki Marianna.
AZ ITD HUNGARY ZRT. ÉS AZ ENTERPRISE EUROPE NETWORK VÁLLALKOZÁSOKAT TÁMOGATÓ TEVÉKENYSÉGEI Pólus Program Információs Napok 2009.
ÖTLETTŐL A SIKERIG! A REGIONÁLIS FEJLESZTÉSI HOLDING ZRT. CÉGCSOPORTJÁNAK FEJLESZTÉSI ÉS FINANSZÍROZÁSI LEHETŐSÉGEI ILENCZFALVI SZÁSZ GÁBOR VEZÉRIGAZGATÓ.
március 30. A múlt köde március 30. Hol tartottunk akkor? Tétényi István MTA SzTAKI “Mélységes mély a múltnak kútja.
A közúthálózat fejlesztési programja 2015-ig. Az Európa Terv 1. A közművelődésért 2. A nemzeti értékek megbecsüléséért 3. A kulturális értékekért 4. A.
Tegyük sikeressé Magyarországot! Célok és prioritások az Országos Fejlesztéspolitikai Koncepcióból Nemzeti Fejlesztési Hivatal.
A II. Nemzeti Fejlesztési Terv Szaló Péter elnök NEMZETI FEJLESZTÉSI HIVATAL Október 11.
Pécs és térsége gazdasága Pólus és a K+F+I november 27. Dr. Síkfői Tamás.
Diplomáciai kihívások a V4 észak-déli közlekedési magas szintű munkacsoport felállításában Budapest, május 6. Szabó István L. V4 közlekedési koordinátor.
Regionális gazdasági együttműködés a Kárpát-medencében Dr. Hámory Jenő Külügyminisztérium Magyar-Román Külgazdasági Fórum Békéscsaba, november 18.
Parlamenti választások 2014-ben a 10 ezer főnél népesebb települések eredményeinek néhány sajátossága, érdekessége A Politikatörténeti Intézet konferenciája,
A versenyek!. Megyei verseny nyertes csapatai: GYŐR helyszínen, Mosonmagyaróvári Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági.
XII. Küldöttgyűlés Budapest május 13..
Hajléktalan emberek Magyarország nagyvárosaiban 2006.
Az ED bevezetése és a közúti szabályozás kérdései
Dunaújváros: új utakon
ANDRÁSSY ÚT – AVAGY A VILÁGÖRÖKSÉGET MI IS ÖRÖKÖLTÜK
SUMP - kérdés Magyarországon
Készítette: Koleszár Gábor
Magyarország – falvak (községek) városok
Előadás másolata:

Javaslat a közúthálózat- fejlesztési programra 2015-ig

JAVASLAT A KÖZÚTHÁLÓZAT FEJLESZTÉSI PROGRAMRA 2015-IG Prioritások – a közúti infrastruktúra kiemelt fejlesztési programja az előkészítés éve –a folyamatban lév ő munkák folytatása és a 2004-ben induló jelent ő s volumenű új építések előkészítése az európai építés első éve –az Európai Unió Kohéziós Alapjából is támogatható nagy volumenű és jelentős beruházások indítása az építés és a felújítások éve –a jelentős beruházások folytatása mellett az országos közúthálózat kiemelt fenntartási és felújítási programja útátadások és a gyorsítás előkészítése éve –a nagy projektek egy részének befejezése, a gyorsforgalmi utak újabb szakaszai építésének előkészítése

Prioritások – a hálózat fejlesztésének stratégiai célkitűzései Közép távon az ország gyorsforgalmi utakkal való ellátottsága érje el az EU mai országai (EU15) akkori megfelelő átlagának 60 %-át. Hosszú távon az ország gyorsforgalmi utakkal való ellátottsága érje el az EU15 akkori megfelelő átlagát. A hálózat sugaras szerkezete változzon sugaras-gyűrűs rácsszerkezetté az elmaradott területek felzárkóztatása, a fővárosi agglomeráció tehermentesítése érdekében. Javuljon a közlekedési ágak közötti munkamegosztás. Teljesítőképes határátmenetek megvalósítása, a hagyományos mellékúti kapcsolatok helyreállítása. A természeti- és emberi környezet, a termőföld védelme. JAVASLAT A KÖZÚTHÁLÓZAT FEJLESZTÉSI PROGRAMRA 2015-IG

úthálózat 2002-ben A gyorsforgalmi úthálózat 2002-ben SK A SLO HR YU RO UA Vác Tornyosnémeti Dunaújváros BUDAPEST Eger Veszprém Győr Tatabánya Kaposvár Pécs Szekszárd Székesfehérvár Kecskemét Békéscsaba Nyíregyháza Miskolc Szeged Debrecen Füzesabony Emőd Polgár BÉCS felé POZSONY, PRÁGA felé IV. Szolnok IV V V V Duna Tisza Helsinki folyosók állami autópálya koncessziós autópálya állami autóút épülő autópálya épülő autóút koncesszióba adott autópálya építési jog M30 M3 M15 M1 M0 M2 M7 M5 M9

JAVASLAT A KÖZÚTHÁLÓZAT FEJLESZTÉSI PROGRAMRA 2015-IG

SK A SLO HR YU RO UA A gyorsforgalmi úthálózat bővülése 2003-ról 2006-ra Rábafüzes Parassapuszta Vác Tornyosnémeti Röszke Ilocska Letenye Nagykanizsa Dunaújváros Eger Szombathely Veszprém Győr Tatabánya Kaposvár Pécs Lelle Szekszárd Sopron Mohács Székesfehérvár Kecskemét Békéscsaba Nyíregyháza Miskolc Kiskunfélegyháza Debrecen Füzesabony Emőd Baja Polgár V V/C X/A BÉCS felé V V/A POZSONY, PRÁGA felé IV. GRÁC felé LJUBJANA, TRIESZT felé ZÁGRÁB felé SZARAJEVÓ felé TEMESVÁR, BUKAREST felé BELGRÁD felé ARAD, KOLOZSVÁR felé LVOV, KIJEV felé KASSA felé Szolnok IV V BUDAPEST ARAD felé Szeged Nagylak Duna Tisza Zalaegerszeg Tornyiszmiklós Helsinki folyosók gyorsforgalmi hálózat 2002-ben Hálózatbővülés : autópálya autóút épülő autópálya épülő autóút autópálya előkészítés alatt autóút előkészítés alatt Salgótarján M0 M0 M4 M30 M3 M2 M3 M35 M8 M4 M5 M44 M43 M15 M9 M8 M1 M7 M7 M70 M9 M6 M56 V BszgyörgyM25

JAVASLAT A KÖZÚTHÁLÓZAT FEJLESZTÉSI PROGRAMRA 2015-IG

A program elemei 2015-ig I. az M0 teljes budapesti gyűrű szektoronként a forgalom igényeinek megfelelő kiépítettséggel, az M1 autópálya Budapesttől Hegyeshalomig, az M2 autópálya Budapesttől-Vácig, az M2 autópályává fejleszthető autóút Váctól a magyar-szlovák határig, az M3 autópálya Budapesttől-Nyíregyházáig, az M3 autóút Nyíregyházától a magyar-ukrán határig, az M4 autópálya Budapesttől Szolnokig, az M4 autópályává fejleszthető autóút Szolnoktól a magyar-román határig, az M5 autópálya Budapesttől a jugoszláv-magyar határig, az M6 autópálya Budapesttől Dunaújvárosig, az M6 autópályává fejleszthető autóút Dunaújvárostól Pécsig, az M7 autópálya Budapesttől a magyar-horvát határig, az M8 autópályává fejleszthető autóút a magyar-osztrák határtól Dunaújvárosig és Dunavecsétől Szolnokig (M4), az M8 dunaújvárosi Duna- hídja a rávezető szakaszokkal, az M9 autóút Sopron-Szombathely-Nagykanizsa és Kaposvár-Szekszárd- Hajós-53 sz. főút közötti szakaszai, JAVASLAT A KÖZÚTHÁLÓZAT FEJLESZTÉSI PROGRAMRA 2015-IG

az M15 autóút autópályává fejlesztve Mosonmagyaróvártól a magyar- szlovák határig, az M25 autóút az M3 autópálya és Eger között, az M30 autópálya Emődtől (M3) Miskolcig, az M30 autópályává fejleszthető autóút Miskolctól a magyar-szlovák határig, az M35 autópálya Görbeházától (M3)-Debrecen elkerülésével a 47 sz. főútig, az M43 autópályává fejleszthető autóút Szegedtől (M5) a magyar-román határig, az M44 autóút Kecskeméttől (M5) a magyar-román határig, az M56 autóút Bólytól (M6) a magyar-horvát határig, az M70 autóút Letenye-Tornyiszentmiklós közötti szakasza, az M86 autóút Levél (M1/M15) és Hegyfalu (M9) között. JAVASLAT A KÖZÚTHÁLÓZAT FEJLESZTÉSI PROGRAMRA 2015-IG A program elemei 2015-ig II.

SK A SLO HR YU RO UA 2015-re javasolt 2015-re javasolt gyorsforgalmi úthálózat Rábafüzes Parassapuszta Vác Tornyosnémeti Röszke Ilocska Letenye Dunaújváros Eger Veszprém Győr Tatabánya Kaposvár Pécs Lelle Szekszárd Sopron Mohács Székesfehérvár Kecskemét Békéscsaba Nyíregyháza Miskolc Kiskunfélegyháza Debrecen Füzesabony Emőd Baja Polgár V V/C IV X/A BÉCS felé V V/A POZSONY, PRÁGA felé IV. GRÁC felé ZÁGRÁB felé SZARAJEVÓ felé TEMESVÁR, BUKAREST felé BELGRÁD felé ARAD, KOLOZSVÁR felé LVOV, KIJEV felé KASSA felé Szolnok IV V ARAD felé Helsinki folyosók autópálya autóút épülő autóút V Szeged Nagylak Duna Tisza LJUBJANA, TRIESZT felé BUDAPEST M56 M30 M3 M35 M4 M8 M4 M0 M2 M8 M15 M1 M81 M86 M9 M70 M7 M6 M9 M56 M5 M43 M44 Szombathely Zalaegerszeg Bszgyörgy NagykanizsaM25

JAVASLAT A KÖZÚTHÁLÓZAT FEJLESZTÉSI PROGRAMRA 2015-IG

A 2003-ban biztosított 79,4 MrdFt-ból épül a 38 darab kiemelt fejlesztési projekt építésének folytatása, az M30 autópálya Emőd-Miskolc közötti szakaszának tovább építése, az M9 autópálya 6-51 sz. főutak közötti szakaszának és a Duna-hídnak befejezése, az M3 autópálya Polgár-Görbeháza közötti, az M7 autópálya Balatonszárszó-Ordacsehi és Letenye- Becsehely közötti szakaszai továbbá az M70 autóút építése, további autópályák építésének előkészítése. JAVASLAT A KÖZÚTHÁLÓZAT FEJLESZTÉSI PROGRAMRA 2015-IG

A fejlesztés eredményei a főváros tehermentesítése az átmenő forgalomtól az M0 forgalommal arányos bővítése révén, új, nagyteljesítményű főhálózati elemek kiépítése a budapesti agglomerációban, Szeged, Debrecen, Nyíregyháza és Miskolc elérése autópályával, a határszakaszok gyorsforgalmi utakkal való elérése, új folyami átkelések létesítése a Dunán és a Tiszán, a gyűrű- és haránt irányú kapcsolatok fejlesztése a hátrányos hálózatszerkezet felszámolása érdekében, a dél-alföldi régió feltárása. JAVASLAT A KÖZÚTHÁLÓZAT FEJLESZTÉSI PROGRAMRA 2015-IG