Esettanulmány Adu Oktatási Központ VSZF konferencia MKIK Budapest 2004 10 10 Az előadás tartalma Kik vagyunk? Milyen vállalkozásunk van? Milyen felelős.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Egymásért fordítsuk meg a napot!. Célok •a fogyatékos emberek elfogadottságának növelése érdekében: ▫integrált események szervezése, ▫a fogyatékos emberek.
Advertisements

Terézvárosi Kereskedelmi és Közgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Belvárosi Térségi Integrált Szakképző Központ 1074 Budapest Dohány utca 65.
Magyarország Fogyasztóvédelmi Politikája Országos Konferencia Budapest, 2011.június 16. A fogyasztók oktatása Dr. Horváth György Fogyasztóvédők Országos.
Szakmatanulás érettségi után a Belvárosi Térségi Integrált Szakképző Központban (BeTISZK) 1073 Budapest Dohány utca 65.
Határokon Túli Magyarságért Alapítvány 7621 PÉCS, János u. 22. Tel.: / , Fax: / fre .hu
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
A felnőttképzés jövőképe (Érdemes-e intézményi stratégiát alkotni?) Akkreditált Felnőttképzési Intézmények Országos Egyesülete – országos konferencia (2008.
1 KÖZÖSSÉGFEJELSZTŐK BÉKÉS MEGYEI EGYESÜLETE. 2 KÖZÖSSÉGI SZÍNTÉR - IBSEN HÁZ.
1. Konzorciumi Partnerek •Magyar Szakszervezetek Országos Szövetsége (MSZOSZ) •Magyar Iparszövetség (OKISZ) •Ipartestületek Országos Szövetsége (IPOSZ)
SZIE Enyedi György Regionális Tudományok Doktori Iskola
A STRATOSZ, ÉVI SZAKKÉPZÉSI FELADATAINAK ÁTTEKINTÉSE, SZERVEZÉSI-, ÉS FELADAT-STRUKTÚRA Dr. G. Tóth Károly STRATOSZ központi szakképzési koordinátor.
KÖZKÉZEN Felelősen a közösségért! Felelősen Fehérvárért! Farkas Tamás tanácsadó.
NEMZETI ÉLELMISZER- TECHNOLÓGIA PLATFORM TEVÉKENYSÉGE Boródi Attila (ÉFOSZ) Budapest, szeptember 24.
Nyitó rendezvény „Motiváló képzések és kapcsolódó szolgáltatások a ”Pro-Team” Nonprofit Kft-nél.” TAMOP A2-12/ október 18.
NJSZT Közgyűlés május 13. NJSZT KÖZGYŰLÉS május 13.
általános főig. helyettes
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
M ű szaki és Természettudományi Egyesületek Szövetsége Szabolcs – Szatmár – Bereg Megyei Szervezete.
Civil szervezetek részvétele a munkaerőpiaci szolgáltatások ellátásában a Közép-magyarországi régióban.
„A szakképzés koordinációjának lehetőségei a Dél-Dunántúli Régióban” Egy konferencia „beharangozója”
A távmunka fejlesztésének lehetőségei és eredményei Simon Gábor Távmunka Tanács elnöke Szociális és Munkaügyi Minisztérium államtitkára Szociális és Munkaügyi.
A PROJEKT CÉLREDSZERE 1. A program stratégiai célja: A határ menti területek erősebb gazdasági és szociális integrációja 2. A program specifikus célja:
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
A kereskedelmi és iparkamarák gazdaságszervező szerepének változása Pekó László.
Europe Direct Tájékoztató Központ Budapest ELTE Rektori Hivatal Pályázati és Innovációs Központ ELTE Innovációs nap 2013.
A Magyar Regionális Tudományi Társaság V. Vándorgyűlése Az ipar szerepe a regionális fejlődésben Alternatívák a regionális innovációs rendszer továbbfejlesztésére.
„Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység
MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG HÁROMSZÉKI TAGOZAT SEPSISZENTGYÖRGY 2009.
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
Készítette: Soós Roland igazgató ÉRÁK 2007 Összdolgozói értekezlet december 8.
kiemelt projekt bemutatkozása
Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében Benedek András Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében VI. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
A képzett szakemberekért HEFOP központi program „ KORSZERŰ FELNŐTTKÉPZÉSI PROGRAMOK KIDOLGOZÁSA ÉS ALKALMAZÁSA” Záró rendezvény MEGNYITÓ.
Dr. Fodor Imréné Pécsi Regionális Képző Központ igazgatója
HEFOP központi program „Korszerű felnőttképzési módszerek kidolgozása és alkalmazása” 2005 – 2008.
A képzett szakemberekért HEFOP központi program „ KORSZERŰ FELNŐTTKÉPZÉSI PROGRAMOK KIDOLGOZÁSA ÉS ALKALMAZÁSA” Záró rendezvény A KONFERENCIA.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
A hátrányos helyzetű munkavállalók munkaerő-piaci integrációja, mint a gazdasági stabilitás fontos tényezője Gödöllői Kistérségi Foglalkoztatási Paktum.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
"Új látásmód" érzékenység, innováció és közös tanulás a látássérült emberek munkaerő-piaci re/integrációjáért TAMOP /
A szakképzés helyzete Magyarországon
Somogy Megye Önkormányzatának szakképzési koncepciója.
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
Kassa – Komárom. Megalakulás: 2006.február - Kassán október - Komáromban.
A társadalmi felelősségvállalás civil példái – jó gyakorlatok a Nyugat-dunántúli és Észak- alföldi régióból Kóbor Krisztina 2010.
A 40 éves MUISZ tevékenysége, tapasztalatai Miért érdemes MUISZ tagnak lenni.
Az EDUCOOP-projekt szakmai programja
TÁMOP / Munka és tanulás – Munkahelyi képzések támogatása a Közép-dunántúli Régió mikro- és kisvállalkozásainál.
GeoGebra A matematikai szabadszoftver tanuláshoz és tanításhoz
A Békéscsabai Központi Szakképző Iskolai tapasztalatok a vasútgépészeti szakmák képzésében április 29.
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
A Calderoni Program helye és szerepe a HEFOP-ban Záró-konferencia március 27. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 1051 Budapest, Dorottya u. 8. Telefon:
SZEREPLŐK ÉS FELELŐSSÉGEK A SZAKKÉPZÉSI RENDSZERBEN MÁV KONFERENCIA
Workshop VI. - Bevált gyakorlatok a mediációban - A Közép Európai Mediációs Intézet bemutatása.
MESTER FRANCHISE-HÁLÓZAT JELLEMZŐI, ELŐNYEI Lavotha Ildikó cégvezető.
AZ ITD HUNGARY ZRT. ÉS AZ ENTERPRISE EUROPE NETWORK VÁLLALKOZÁSOKAT TÁMOGATÓ TEVÉKENYSÉGEI Pólus Program Információs Napok 2009.
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
Társadalmi felelősségvállalás a felsőoktatásban Horváth Ágnes.
Pécs és térsége gazdasága Pólus és a K+F+I november 27. Dr. Síkfői Tamás.
HEINNOVATE OECD-EU partnerségi projekt Magyarország részvételével, 2016 Kovács István Vilmos, ELTE PPK Felsőoktatási és innovációkutató csoport.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
1 A Nyugat-Dunántúli Regionális Munkaügyi Központ Nagykanizsai Kirendeltség és Szolgáltató Központ Munkaerőpiaci képzés.
Az EQUAL program és sajátosságai TE IS + ÉN IS = MI IS PÉCS 2007 május 09.
Közösségszervezés BA.
az önkéntes kamarai tagság
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TERVEI 2008
HKIK XXIX. Küldöttgyűlés Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
Szakiskolai Fejlesztési Program I
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
A magyar felnőttképzés rendszere - a szakértők szemével
Előadás másolata:

Esettanulmány Adu Oktatási Központ

VSZF konferencia MKIK Budapest Az előadás tartalma Kik vagyunk? Milyen vállalkozásunk van? Milyen felelős vállalkozói tevékenységet végeztünk és ki vett részt ebben? Miért végeztük ezt a tevékenységet? Milyen hasznunk származott a tevékenységből? Kinek és hogyan számoltunk be sikerünkről?

VSZF konferencia MKIK Budapest Kik vagyunk? Adu Oktatási Központ integrált iskolarendszerű és iskolarendszeren kívüli szakképző intézet – évtől ISO 9001 szerinti minőségirányítási rendszer alapján végezzük tevékenységünket. Akkreditált felnőttképzési intézményeinkben megteremtettük a „Tanulás egy életen át” EU közösségi norma korszerű gyakorlatorientált szakképzés feltételeit.

VSZF konferencia MKIK Budapest

1211 Budapest, Táncsics Mihály u. 78. Új cégközpontunk és iskolaépületünk:

VSZF konferencia MKIK Budapest Milyen vállalkozásunk van? Az Adu, ISO 9001 minősített, felnőttképzési törvény alapján akkreditált szakképző központ. Vállalkozása dinamikus fejlődéséhez legfontosabbnak tartja a gyakorlat orientált szakképzést, a jó munkakörnyezet megteremtését és az életszínvonal emelését. Kiemelten kezeljük a minőségirányítási szabványoknak való megfelelést. Támogatjuk a helyi közösségi csoportokat és hosszú távú, stabil munkalehetőséget adunk. Az Adu meggyőződéssel vallja, hogy a jó környezet kézzelfogható üzleti előnyöket hoz, és a megrendelőink – diákok, felnőttek, vállalkozások - jobban elismerik a céget, és a helyi közösség körében is nőtt intézményünk elismertsége.

VSZF konferencia MKIK Budapest Adu Oktatási Központ képzési helyei Szolnok Miskolc Nyíregyháza Békéscsaba Pécs Kaposvár Nagykanizsa Győr Szombathely Ózd

VSZF konferencia MKIK Budapest Milyen felelős vállalkozói tevékenységet végeztünk? Az “Adu Csepel” Vállalkozói Szakközép- és Szakiskola, az “Adu-Rahn” Két Tanítási Nyelvű Szakközép- és Szakiskola működési feltételeinek biztosítása több régióban. Aktív, rendszeres részvétel a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara által szervezett rendezvényeken. Szoros együttműködés a helyi nonprofit szervezetekkel a hátrányos helyzetű és a megváltozott munkaképességű fiatalok és felnőttek szakképzésének szervezésében. e Magyarország pontok működtetése Csepelen és Karcagon Anyagi támogatás a csepeli Vöröskereszt részére; Aktív részvétel a Magyar Szakképzési Társaságban, az Alapítványi és Magániskolák Egyesületében, a Felnőttképzési Vállalkozások Szövetségében és az Agrár Munkaadók Szövetségében.

VSZF konferencia MKIK Budapest

Ki vett részt benne?  Az Adu Oktatási Központ erősen elkötelezett az alkalmazottak elégedettségének, jólétének és fejlődésének biztosítása mellett.  Jó munkapartneri viszonyt alakítottunk ki alkalmazottainkkal.  A cég egészséges és biztonságos munkakörnyezetet biztosít alkalmazottainak, valamint csökkenti és elhárítja a környezeti kockázatokat.  Az Adu meggyöződése, hogy az alkalmazottak képzése és oktatása alapvetően fontos a motiválásban, az innovációban és újításokban.

VSZF konferencia MKIK Budapest Adu Oktatási Központ

VSZF konferencia MKIK Budapest Miért végeztük ezt a tevékenységet? A munkaerőpiac által igényelt szakember utánpótlást és szakember továbbképzést szolgáltató vállalkozás kívánunk lenni. Az Adu egyik célja, hogy jó példát mutasson folyamatos fejlesztéseivel és piaci sikereivel, amelyeket mind környezetileg, mind szociálisan felelős magatartásával ér el.

VSZF konferencia MKIK Budapest Csepeli EU pont átadása az Adu Oktatási Központban

VSZF konferencia MKIK Budapest Karcag Püspökladányi út 14 Budapest Csepel Táncsics Mihály u. 78. Budapest Csepel Koltói Anna u. 12 e Magyarország pontok az Adu Oktatási Központ telephelyein

VSZF konferencia MKIK Budapest Milyen hasznunk származott a tevékenységből? Tevékenységünk elismert, az Adu hírneve megnőtt partnereink és a szakképzési szolgáltatást igénybevevők körében, valamint bizalommal fordulnak intézményünkhöz, nagyobb a megrendelői hűség és elégedettség. Jó kapcsolatokat építettünk ki a helyi közösséggel. A helyi tevékenységekben és csoportokban való részvételünk azt jelenti, hogy hozzájárulunk azon régiók fejlődéséhez, amelyeknek részei vagyunk.

VSZF konferencia MKIK Budapest

Kinek és hogyan számoltunk be sikerünkről? Az Adu aktív, nagy fontosságot tulajdonít a hazai és nemzetközi partnerek együttműködésének. Diákjainkat, hallgatóinkat tájékoztatjuk az üzleti és társadalmi sikereinkről. A negyedévente megjelenő „Hír-Adu” saját újságunk kiadásával, folyamatosan aktualizált képzési tájékoztató kiadványainkkal népszerűsítjük nyilvánosság előtti szereplésünket. Saját honlappal rendelkezünk. A hazai és nemzetközi kiállításokon, konferenciákon és különböző rendezvényeken való aktív részvételünk is a tájékoztatást segíti. Hírnevünk és tevékenységünk népszerűsítése számszerűsíthető vagyon, amely közvetve nyereséggé alakul.

VSZF konferencia MKIK Budapest Nemzetközi kapcsolataink MGUKI Moszkva ZDZKIELCE Adu RO. Gyergyó. WAK Leipzig

VSZF konferencia MKIK Budapest

Kérdések és válaszok

Viszontlátásra !