1 Niche (fogászati) marketing: DentalNumberOne.com.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Levéltárak, Balatonfüred, június közösségi oldalak, web 2.0.
A kultúra támogatása, a támogatás kultúrája Kultúraközvetítés
okostelefon alkalmazások a turizmusban
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Videó kommunikáció ben!  Marketingtorta – IV. Fókuszban a webáruházak  WebSEO Kft. Horváth Ernő.
Szinkronizált multiplatform élmények
// Internet és KKV-k Fent vagyunk az Interneten! Hogyan tovább?! Dr. Nemes László, igazgató - Carnation Rt. Budapest, szeptember. 27.
Facebook.com/KBCEquitas | twitter.com/KBCEquitas | Kihagyhatatlan lehetőségek a vagyongyarapításban László Zoltán Marketing Manager,
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Keresőmarketing stratégiák
Web2. - KÖZÖSSÉGI MÉDIA MENNYIT ÉR EGY RAJONGÓ??.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Piac és Profit Pénzünknél maradva! Követeléskezelés eredményesen! Megbízható partnerállomány és követeléskezelés az Opten segítségével!
Csökkentse a nemfizetés kockázatát az Opten segítségével!
Kevés az Ügyfél ?. 1.a legtöbb KKV-nek van weboldala 2.Időt és pénzt költenek a látogatókra Tény.
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az Opten segítségével!
A franchise gazda elengedhetetlen tulajdonságai és felelőssége Tóth-Zsédely Rita Otthon Centrum KKV Akadémia április 24.
A nem OEP finanszírozott bevételek szervezési rendje és megfelelősége a törvényi előírásoknak Béres György gazdasági igazgató Vezérigazgató Találkozót.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
Totális Internetes Jelenlét – Az online kommunikáció átalakulása
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
Közösségi oldalak használata
Szolgáltatásfejlesztés Az értékesítési és marketing osztály feladata Új szolgáltatások kifejlesztése a hagyományos és a versenypiaci tevékenységhez.
Sponsorare necesse est
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató.
Többet engedhetsz meg magadnak!. Az integrált közösségi marketing.
PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
„A” munkacsomag bemutatása Képzésfejlesztési javaslatok, finanszírozási alternatívák
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Vállalkozások az Interneten Készítette: 7even Online Ügynökség.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Tudományos kommunikáció az interneten május 8. Simon Tamás [origo] Tudomány rovat.
BEVEZETÉS A VÁLLALATGAZDASÁGTANBA 5.
Vállalkozásmenedzsment I.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért március 30.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
A BKK szerepe a TIDE nemzetközi projektben Új megoldások a közösségi közlekedésben - fenntarthatóság - integráció - finanszírozás - Pécs, november.
Samsung Confidential Újdonságok Illés János2013. május 28.
1 [KATAPULT LIVE ADÁS] Hogyan vegyél fel online marketinges csapattársat?...avagy így válaszd ki a legjobb embert, a legrövidebb idő alatt!
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Reklámeszköz tervezés? Modern (eladáshelyi) marketingeszközök a gyógyszeripari kommunikációban.
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
az Akasztói Szikiponty
Haszon rendezvények médiaajánlat
A PERSZONALIZÁLT KREATÍV KÉRDÉSKÖRE...
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Partnerség és együttműködés
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Ovidius InfoService Co. Ltd.
Ovidius InfoService Co. Ltd.
Előadás másolata:

1 Niche (fogászati) marketing: DentalNumberOne.com

2 Niche = piaci rés Folyamatos igény  tervezés  végrehajtás Fogászati marketing = nem volt szakértő a hazai piacon, sem olyan fogászat, aki kellően kihasználta volna ezt a szegmenst. Hiányszakma, folyamatos kereslet, jó fizetési réteg, (+ a párom fogorvos és szakmai igazgató is egyben) A niche marketing = profitábilis piaci szegmensek megkeresésének rését és professzionális kiszolgálását jelenti. Új, jól körülhatárolható, szűk szegmens. Leginkább a KKV szektor. Megszorításos marketing költségvetés esetén. Minőségi szolgáltatás/termék. Márkahűség, jó kommunikáció.

3 Tervezésről a niche marketingig Igény  ötlet (rés)  racionalitás. Mivel vagyunk többek, mint a konkurencia? (Min. 10 érv.) Komplex piackutatás (konkurenciaelemzés, árak, szolgáltatások, előnyök-hátrányok összevetése), Pénzügyi és üzleti terv - lehetőleg közgazdász bevonásával, Marketing stratégiai ütemterv (on- és offline) - javasolt marketinges szakértővel, Innovatív újdonságok, profi weboldal és web 2.0 és mobil alkalmazások, Teljes brand management és marketing kommunikáció…

4

5 Honlap: releváns tartalom és… Domain neve, Kisarculat színei, embléma és logó (art-director), és a szlogen, színesztétika, tipográfia, webergonómia Átgondolt tematikus menüsor Releváns, részletes, frissülő, tartalom Mindez jó szolgáltatás/termék nélkül nem ér semmit sem!

6 …a vizualitás

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49 Bármilyen szegmensben lehet egy cég sikeres? Nagyfokú elkötelezettség (személyes érdekeltség) Egy kézben összpontosítás, saját döntéshozói jogkörrel bíró marketing, sales és teljes brand, Idő (napi 2-3 óra min.) Fejlődni a korral (web 2.0, mobil alk.) Ha van rá piaci igény = bármi (pl. Costes Michelin-csillag) Folyamatos fejlődés = Konkurencia idővel átveszi az ötleteinket Lényeg: A marketinggelt szolgáltatásnak/terméknek valós minőségi értéket kell képviselnie!

50 Fogászatunk online kommunikációja jelenleg 80%-ban: SEM, SEO 20%-ban: SMO (Twitterek, Blogok, Vendégkönyv, RSS- ek, 10+ online kapcsolati lehetőség, chat, + közösségi oldalak, partner programok, stb.) Σ: 100%-ban a releváns, hiteles és valós tartalom!

51 Sikerült-e csak online csatornákon keresztül marketingelni? Honlap + SEO (magyar + angol = 350 oldal), = 3,5 Millió + 3 Millió Ft Összesen: mind saját munka = 0, + rengeteg idő (1 év) PPC (Google Adwords, CTnetwork, E-target stb.) kampány = Összesen: 0 (nulla), nem láttam kifizetődőnek (pocsék ROI - AdBlock) Bannerkampány, banner csere = Összesen: 0 (nulla), ’90-es években volt csak értelme, ma: árt, mint használ Link vétel, linkcsere = Összesen: 0 (nulla), nem fizettünk ilyenekért Fizetett online PR cikk, hír/tartalom = Összesen: 0 (nulla), túl költséges (az eredményéhez képest) Hírlevél marketing, kampány = Összesen: 0 (nulla), RSS/Twitter/SocMedia (visszacsatolás) Tv/Rádió, nyomtatott sajtó, egyéb offline eszközök= Összesen: 0 (nulla), 2010 második felétől lesznek, Barter volt többször ez tény, + kapcsolataim alapján sok helyre kikerültünk, de nem fizettünk WOM = (+ az idő, azaz: 2 év piackutatás, tervezés, üzleti terv, stratégia kidolgozása + 1 év niche online marketing) megfizethetetlen!

52 Mit értünk el 1 év alatt? 5 orvosunk teljes kihasználtsággal működik, egyedi napi látogató, telefon, napi 3-5 új ügyfél 1 év alatt legjobban fejlődő 20 fogászat között Budapesten* 17 darab Budapesten egyedülálló (speciális) fogászati szolgáltatás* Cég 1 év alatt önfenntartó lett (mindezt a „Luxus fogászat megfizethető áron” szlogen betartásával) Korrektség, valóban jó munkamorál, cégbővülés-innováció, visszaforgatás, új szolgáltatások bevezetése. * Fogászati marketing csoport első negyed éves felmérése alapján

53 Innováció, best practice, kreativtás, racionalitás! SEM/SEO/SMO, Blog/Blogger, GoogleBuzz/Google Profile, Posterous/Tumblr, Flickr, Twitter, RSS/Atom/Feed, Facebook/LinkedIn/Twine, WordPress/Drupal, W3C, Xhtml/Html5, Wikipedia, ROI, G.Adw/G.WMTools/DFP SM, Bing WMCenter, CMS/CSS, Seesmic/Xmarks, Foursquare/Gowalla, Semantic web, Microformats, Wi- Fi, IM, Firefox/Operamini/Safari, User centered/Trust/Copyrighted, Widgets/API, Mashups/OAuth, jQuery/Ajax, VOIP/GPS, Podcast, Open Source, Competition, Feedburner, Basecamp, 3D, Ipad/GTable, Mobile 2.0, Captcha, AI/Robotics/Nano- techniques, Chat/Forum, Amazon/Ebay/Paypal, Guerilla/Ansloff marketing, Analitics, Affiliate, Collaboration, tagging/shareing…

54 Köszönöm a figyelmet! Száraz Krisztián - Brand manager, website: Tel.: