„Gyorsabban az Európai Unióba” Sztráda Expressz program Közlekedési Múzeum, 2003. április 5.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
N A GY K A N I ZS A az ezredforduló városa. ALPOK-ADRIA MUNKAKÖZÖSSÉG DRÁVA-MURA EUROKISRÉGIÓ NYUGAT-DUNÁNTÚLI RÉGIÓ DÉL-DUNÁNTÚLI RÉGIÓ NAGYKANIZSAI.
Advertisements

ANDRÁSSY ÚT – AVAGY A VILÁGÖRÖKSÉGET MI IS ÖRÖKÖLTÜK
2015-re javasolt gyorsforgalmi úthálózat
• 2000 óta működő, 100 %-ban állami tulajdonú pénzügyi szolgáltató és tanácsadó cégcsoport. • Az RFH küldetése, hogy KKV-k és Önkormányzatok számára biztosított.
Közúti Közlekedési Főosztály helyettes vezetője
műszaki osztályvezető
Támop / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Idegen nyelvű kompetenciák fejlesztése Nagy Zoltán, MBA Katedra Nyelviskola.
Tóthné Temesi Kinga Szombathely,
Magyar sikerek Kínában
A gazdaság változásai Globalizáció
Ellátási formák. Jelenlegi helyzet
Megyék és megyeszékhelyek gyakorlójáték
Miért éppen… Dunaújváros Dr. Kálmán András Dunaújváros MJV polgármestere országgyűlési képviselő Budapest,
A HULLADÉKKÁ VÁLT GÉPJÁRMŰVEK KEZELÉSE AZ ALCUFER KFT.-NÉL
A dél-alföldi régió úthálózata
Az évi OTK Halmai Márton - TTUOMT II. évfolyam, Földrajz BSc, Idegenforgalmi szakirány
Az Urbanizáció És Városaink Tankönyv:
Az urbanizáció és városaink
Válság és/vagy kibontakozás? Forman Balázs Budapesti Corvinus Egyetem
Pest Megye járó- és fekvőbeteg ellátásának komplex rendszere Sinkovicz László elnök, KM RET.
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
Társadalmi szervezetek elhelyezése
A magyar vasút korszerűsítése, a tranzit forgalom fejlesztése,
Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február Előadó: Gaál Gyula, a MÁV ZRt. elnök-vezérigazgatója Közlekedés- és logisztikai fejlesztési konferencia.
dr. Kovács Ferenc Közlekedési Helyettes Államtitkár
Észak-Alföldi Regionális Fejlesztési Tanács Országgyűlési képviselő
Vámeljárások korszerűsítése, gyorsabb, hatékonyabb vámvizsgálat az ukrán-magyar határon Dr. Nagy János püőr. dandártábornok Vám- és Pénzügyőrség Országos.
Az országos közúthálózat fejlesztése,
Kormányszóvivői tájékoztató február 24. Európa Terv a versenyképes gazdaságért.
Logisztikai hálózat és folyosók
Magyarország fő közúti, vasúti, vízi, légi szállítási vonalai
Százhalombatta, november 24.
2011-ben a hazai gyorsforgalmi utak fejlesztése. úthálózat bővülése Gyorsforgalmi úthálózat bővülése.
A gyorsforgalmi úthálózat bővülése 2003-ról 2006-ra KASSA felé SK A SLO HR YU RO UA V Tornyosnémeti LVOV, KIJEV felé Tisza POZSONY, PRÁGA felé M30.
Idegenforgalmi és Kulturális Vidéki-falusi Ernyőhálózat (IKUVÉH) kialakítása (TÁMOP /07/1) Pályázat FATOSZ-Tourinform.
A Budapest Fejlesztési Pólus program illeszkedése a KMOP-ba Kovács István Vilmos elnökhelyettes, NFÜ Budapest,
május 13 Hazai kutatói hálózati eredmények és tervek Tétényi István NIIF MT MITE 2003.
Országos Mentőszolgálat A TETRA rádió szerepe az OMSZ új mentés irányító rendszerében 7. Professzionális Mobiltávközlési Nap „Fókuszban a növekedés” 2014.
Ötlettől a sikerig! A Regionális Fejlesztési Holding Zrt. cégcsoportjának fejlesztési és finanszírozási lehetőségei 1.
Infrastrukturális fejlesztési lehetőségek és között
Területi politika főbb összefüggései. A disszertáció főbb területei 1.A regionális programozás elméleti alapjai 2.A programozási ciklus az Európai Unióban.
The place and role of financing in the Transport Policy of Hungary
Dunaújváros, mint interregionális térszervező központ
óta működő, 100 %-ban állami tulajdonú pénzügyi szolgáltató és tanácsadó cégcsoport. Az RFH küldetése, hogy KKV-k és Önkormányzatok számára biztosított.
1. Egy 2000 óta működő, 100 %-ban állami tulajdonú pénzügyi szolgáltató és tanácsadó cégcsoport. Az RFH Csoport küldetése: A KKV-k és az önkormányzatok.
Hungary SLOVAKIA UKRAINE AUSTRIA Use the BUCKET in the
. Álmok és realitások: településeink szerepe a gazdaság fejlődésében Dr. Szaló Péter területfejlesztési és építésügyi szakállamtitkár
11 Ötlettől a sikerig! A Regionális Fejlesztési Holding Zrt. cégcsoportjának fejlesztési és finanszírozási lehetőségei Ötlettől a sikerig! A Regionális.
Magyar ipar.
M0 körgyűrű északi szektor (II. ütem) nyugati szektor
főosztályvezető-helyettes „A Balaton-régió közlekedési helyzete” fórum
Magyarország névanyag
Javaslat a közúthálózat- fejlesztési programra 2015-ig.
Iskolai tehetséggondozás a statisztikai adatok tükrében Nikitscher Péter - Szemerszki Marianna.
AZ ITD HUNGARY ZRT. ÉS AZ ENTERPRISE EUROPE NETWORK VÁLLALKOZÁSOKAT TÁMOGATÓ TEVÉKENYSÉGEI Pólus Program Információs Napok 2009.
ÖTLETTŐL A SIKERIG! A REGIONÁLIS FEJLESZTÉSI HOLDING ZRT. CÉGCSOPORTJÁNAK FEJLESZTÉSI ÉS FINANSZÍROZÁSI LEHETŐSÉGEI ILENCZFALVI SZÁSZ GÁBOR VEZÉRIGAZGATÓ.
március 30. A múlt köde március 30. Hol tartottunk akkor? Tétényi István MTA SzTAKI “Mélységes mély a múltnak kútja.
A közúthálózat fejlesztési programja 2015-ig. Az Európa Terv 1. A közművelődésért 2. A nemzeti értékek megbecsüléséért 3. A kulturális értékekért 4. A.
Tegyük sikeressé Magyarországot! Célok és prioritások az Országos Fejlesztéspolitikai Koncepcióból Nemzeti Fejlesztési Hivatal.
A II. Nemzeti Fejlesztési Terv Szaló Péter elnök NEMZETI FEJLESZTÉSI HIVATAL Október 11.
Pécs és térsége gazdasága Pólus és a K+F+I november 27. Dr. Síkfői Tamás.
Parlamenti választások 2014-ben a 10 ezer főnél népesebb települések eredményeinek néhány sajátossága, érdekessége A Politikatörténeti Intézet konferenciája,
A versenyek!. Megyei verseny nyertes csapatai: GYŐR helyszínen, Mosonmagyaróvári Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági.
XII. Küldöttgyűlés Budapest május 13..
Úthálózat fejlesztés, úthierarchia, úttípusok
Hajléktalan emberek Magyarország nagyvárosaiban 2006.
DB Cargo Hungária Kft. és a pályavasút együttműködése
Dunaújváros: új utakon
ANDRÁSSY ÚT – AVAGY A VILÁGÖRÖKSÉGET MI IS ÖRÖKÖLTÜK
Készítette: Koleszár Gábor
Előadás másolata:

„Gyorsabban az Európai Unióba” Sztráda Expressz program Közlekedési Múzeum, április 5.

Az európai közlekedési folyosók:

Magyarország forgalmi terhelése:

Az országos közúthálózat kapacitása:

A Sztráda Expressz program főbb elemei: az M0 teljes budapesti gyűrű szektoronként, az M2 autópálya Budapesttől Vácig, az M3 autópálya Budapesttől Nyíregyházáig, az M4 autópálya Budapesttől Szolnokig, az M5 autópálya Budapesttől a jugoszláv-magyar határig, az M6 autópálya Budapesttől Dunaújvárosig, az M7 autópálya Budapesttől a magyar-horvát határig, az M8 autópályává fejleszthető autóút a magyar-osztrák határtól Dunaújvárosig és Dunavecsétől Szolnokig, Dunaújvárosi Duna-híd a rávezető szakaszokkal, az M9 autóút Sopron-Szombathely-Nagykanizsa és Kaposvár-Szekszárd-Hajós között, az M15 autóút autópályává fejlesztve Mosonmagyaróvártól a magyar-szlovák határig, az M30 autópálya Emődtől Miskolcig, az M35 autópálya Görbeházától Debrecen elkerülésével a 47 sz. főútig.

A Sztráda Expressz program keretében 2003-ban tovább épül: az M30 autópálya Emőd és Miskolc közötti szakasza, az M9 autópálya 6-51 sz. főutak közötti szakasza és a kapcsolódó Duna-híd, az M3 autópálya Polgár és Görbeháza közötti szakasza, az M7 autópálya Balatonszárszó-Ordacsehi és Letenye-Becsehely közötti szakasza, az M70 autóút, valamint további autópályák építésének előkészítése is megkezdődik.

SK A SLO HR YU RO UA A gyorsforgalmi úthálózat bővülése 2003-ról 2006-ra Rábafüzes Parassapuszta Vác Tornyosnémeti Röszke Ilocska Letenye Dunaújváros Eger Veszprém Győr Tatabánya Kaposvár Pécs Lelle Szekszárd Sopron Mohács Székesfehérvár Kecskemét Békéscsaba Nyíregyháza Miskolc Kiskunfélegyháza Debrecen Füzesabony Emőd Baja Polgár V V/C X/A BÉCS felé V V/A POZSONY, PRÁGA felé IV GRÁC felé LJUBJANA, TRIESZT felé ZÁGRÁB felé SZARAJEVÓ felé TEMESVÁR, BUKAREST felé BELGRÁD felé ARAD, KOLOZSVÁR felé LVOV, KIJEV felé KASSA felé Szolnok IV V ARAD felé Szeged Nagylak Duna Tisza Zalaegerszeg Tornyiszmiklós IV Helsinki folyosók gyorsforgalmi hálózat 2002-ben Hálózatbővülés : autópálya autóút épülő autópálya épülő autóút autópálya előkészítés alatt autóút előkészítés alatt Salgótarján M0 M0 M30 M3 M2 M3 M4 M5 M44 M43 M15 M9 M8 M1 M7 M7 M7 0 M9 M6 M56 BUDAPEST VM25 M35 Szombathely Bszgyörgy Nagykanizsa

2015-re javasolt 2015-re javasolt gyorsforgalmi úthálózat SK A SLO HR YU RO UA Rábafüzes Parassapuszta Vác Tornyosnémeti Röszke Ilocska Letenye Dunaújváros Eger Veszprém Győr Tatabánya Kaposvár Pécs Lelle Szekszárd Sopron Mohács Székesfehérvár Kecskemét Békéscsaba Nyíregyháza Miskolc Kiskunfélegyháza Debrecen Füzesabony Emőd Baja Polgár V V/C IV X/A BÉCS felé V V/A POZSONY, PRÁGA felé IV GRÁC felé ZÁGRÁB felé SZARAJEVÓ felé TEMESVÁR, BUKAREST felé BELGRÁD felé ARAD, KOLOZSVÁR felé LVOV, KIJEV felé KASSA felé Szolnok IV V ARAD felé Helsinki folyosók autópálya autóút épülő autóút V Szeged Nagylak Duna Tisza LJUBJANA, TRIESZT felé BUDAPEST M56 M30 M3 M35 M4 M8 M4 M0 M2 M8 M15 M1 M81 M86 M9 M70 M7 M6 M9 M56 M5 M43 M44 Szombathely Zalaegerszeg Bszgyörgy NagykanizsaM25

A Sztráda Expressz program hatására: Az M0 körgyűrű bővítése révén csökken a főváros átmenő-forgalom okozta terhelése. Szegedet, Debrecent, Nyíregyházát, Miskolcot és Pécset autópályán, ill. autóúton lehet elérni. Valamennyi megyei jogú város megközelítése gyorsforgalmi, ill. előzési sávokkal kiépített úttal válik lehetővé. A határszakaszokhoz gyorsforgalmi utak vezetnek majd. A Dunán és a Tiszán új hidak épülnek.

Az országos közúthálózat fejlesztési munkái között:

Az országos közúthálózat útburkolat megerősítési programja (ISPA) :

A gyorsforgalmi úthálózat fejlődése 1970 és 2015 között Évek A gyorsforgalmi úthálózat hossza [km]

A gyorsforgalmi úthálózat elérhetősége 15 és 30 perces vonzáskörzetek 2003-ban

A gyorsforgalmi úthálózat elérhetősége 15 és 30 perces vonzáskörzetek 2006-ban

A gyorsforgalmi úthálózat elérhetősége 15 és 30 perces vonzáskörzetek 2015-ben

Budapest elérhetősége 2003-ban (eljutási idők térképe percekben)

Budapest elérhetősége 2015-ben (eljutási idők térképe percekben)

Hegyeshalom (EU) elérhetősége 2003-ban (eljutási idők térképe percekben)

Hegyeshalom (EU) elérhetősége 2015-ben (eljutási idők térképe percekben)

TRANSZPARENS HELYE TRANSZPARENS HELYE