Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” 2003. február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére 2003. 02.01.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” 2003. február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére 2003. 02.01."— Előadás másolata:

1

2 „HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” 2003. február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére 2003. 02.01.

3 Tartalom A Juventus promóció előnyei A promóció leírása Megjelenések a rádióban A promóció értéke és az együttműködés költsége

4 A promóció előnyei Nem hagyományos reklámmegjelenés. A megjelenések nagyobb intenzitása és a hozzá kapcsolódó játék, illetve nyerési lehetőség miatt még jobban kiemelkedik a hirdetések közül. A promóció igen hatékony kommunikációt biztosít egyrészt aktuális témája, másrészt a Juventus Rádió piaci pozíciója és fiatalos, új információkra nyitott célcsoportja, alapján. Regionális és országos kommunikációt egyaránt tartalmaz.

5 A promóció leírása I. A hazai rádiózás történetében rendhagyónak számító élő közvetítéssel színesítjük a Juventus Rádió műsorát. 2003 február 28 és március 23 között négy hétvégén át a Juventus Rádió „Juventus Hétvége” és „Juventus Kávéház” című műsora vasárnap délelőtt 8-13 óra között az osztrák havasokból (Salzkammergut, Hotel Tirol) jelentkezik.

6 A promóció leírása II. Az élő közvetítésekhez nagyszabású rádiós promóció kapcsolódik. Február 17 és március 14 között, hétfőtől péntekig napi 5 főműsoridős játékot szervezünk, melyek nyertesei közül naponta egy főt kisorsolunk. A szerencsés hallgatót partnerével együtt (hetente 10 főt) Ausztriába, a közvetítés helyszínére utaztatjuk. A nyertesek részére péntek reggeltől vasárnap estig a helyszínen szállást és teljes ellátást biztosítunk. Részt vehetnek a vasárnapi élő műsorban, és tetszésük szerint kikapcsolódhatnak a környéken.

7 A promóció leírása III. A nyerési lehetőséget egy négyhetes folyamatos rádiós kampány promotálja A helyszíni közvetítések alkalmával támogatói azonosítók (jingle) hangzanak el. A promóció támogatói lehetőséget kapnak arra, hogy ezekben a hanganyagokban megjelenjenek. A támogatóra eső rész a promóciós szpotokban 10 s.

8 Megjelenési lehetőségek I. Február 13 - 23 között: Promóciós beharangozó szpotok 10 napon át napi 5-5 db, összesen 50 db szpot Február 24 - március 16 között: Promóciós szpotok 3 héten át hétfőtől szombatig napi 5-5 db, vasárnap napi 2-2 db, összesen 96db szpot

9 Megjelenési lehetőségek II. Élő közvetítések (március 9,16, 23, 28) alatti megjelenések: Támogatói jingle: vasárnaponként 5-5 db, összesen 20 db Március 17-22 között: Promóciót lezáró szpotok: 6 napon át napi 4-4 db, összesen 24 db szpot Mindösszesen: 190 db megjelenés

10 A promóció költsége A megjelenések médiaértéke 5 418. 000 Ft Támogatói díj: » NetNet 1.600.000 Ft + áfa Gyártási költség: 35.000 Ft + áfa

11 Köszönjük a figyelmet! Ez a kreatív ötlet kizárólag a Juventus Rádió szellemi terméke. Felhasználása csak JR engedélyével történhet. ( Az ajánlatot elküldtük a MOL Rt., a Shell Hungária Kft, az Agip Hungária Kft., a Total Hungária Kft., az Aral Hungária Kft., és az OMV Hungária Kft. részére )


Letölteni ppt "„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” 2003. február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére 2003. 02.01."

Hasonló előadás


Google Hirdetések