Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Értékek – Elvárás Diákok Szolgáltatói kultúra értékei ÁgazatSZMSZKIBarossÉpítészetiJendrassikPálfy- Vízügyi 201020132010201320102013201020132010201320102013.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Értékek – Elvárás Diákok Szolgáltatói kultúra értékei ÁgazatSZMSZKIBarossÉpítészetiJendrassikPálfy- Vízügyi 201020132010201320102013201020132010201320102013."— Előadás másolata:

1

2 Értékek – Elvárás Diákok Szolgáltatói kultúra értékei ÁgazatSZMSZKIBarossÉpítészetiJendrassikPálfy- Vízügyi 201020132010201320102013201020132010201320102013 Szakmai hitelesség 84,683,775,570,675,869,475,267,874,571,974,972,9 Emberi minőség, hitelesség 82,783,174,473,575,473,574,571,573,373,273,575,4 Működtetett rendszerek nyilvánossága 77,576,868,662,868,861,667,158,970,862,867,066,7 Partnerség80,468,4 66,467,464,967,765,171,064,666,969,8

3 Értékek - Elégedettség Diákok Szolgáltatói kultúra értékei ÁgazatSZMSZKIBarossÉpítészetiJendrassikPálfy- Vízügyi 201020132010201320102013201020132010201320102013 Szakmai hitelesség 74,277,766,858,063,663,067,657,470,362,266,351,1 Emberi minőség, hitelesség 77,678,169,964,169,370,368,865,474,563,968,158,0 Működtetett rendszerek nyilvánossága 70,669,060,646,858,450,960,846,962,248,961,142,1 Partnerség73,474,362,448,958,655,762,551,565,947,861,641,8

4 Értékek – Elvárás Pedagógusok Szolgáltatói kultúra értékei ÁgazatSZMSZKIBarossÉpítészetiJendrassikPálfy- Vízügyi 201020132010201320102013201020132010201320102013 Szakmai hitelesség 84,683,789,687,396,384,488,290,182,489,788,484,2 Emberi minőség, hitelesség 82,783,186,584,891,787,285,486,580,684,684,078,3 Működtetett rendszerek nyilvánossága 77,576,886,282,891,781,984,387,078,784,685,275,0 Partnerség80,468,489,986,790,685,188,592,789,885,389,681,7

5 Értékek – Elégedettség Pedagógusok Szolgáltatói kultúra értékei ÁgazatSZMSZKIBarossÉpítészetiJendrassikPálfy- Vízügyi 201020132010201320102013201020132010201320102013 Szakmai hitelesség 74,277,777,174,282,680,281,773,473,176,370,863,3 Emberi minőség, hitelesség 77,678,180,877,781,886,283,285,879,671,275,960,8 Működtetett rendszerek nyilvánossága 70,669,072,471,077,677,777,171,468,572,467,758,3 Partnerség73,474,375,873,979,280,282,674,575,078,269,357,5

6 Értékek – Elvárás Szülők Szolgáltatói kultúra értékei ÁgazatSZMSZKIBarossÉpítészetiJendrassikPálfy- Vízügyi 201020132010201320102013201020132010201320102013 Szakmai hitelesség 84,683,784,578,881,875,383,773,589,284,483,981,7 Emberi minőség, hitelesség 82,783,182,176,580,873,581,571,184,381,081,780,0 Működtetett rendszerek nyilvánossága 77,576,875,872,776,270,574,969,378,576,174,174,6 Partnerség80,468,479,975,679,273,879,471,683,778,078,478,8

7 Értékek - Elégedettség Szülők Szolgáltatói kultúra értékei ÁgazatSZMSZKIBarossÉpítészetiJendrassikPálfy- Vízügyi 201020132010201320102013201020132010201320102013 Szakmai hitelesség 74,277,771,267,768,168,670,566,677,370,370,064,5 Emberi minőség, hitelesség 77,678,171,966,170,971,271,563,675,467,170,660,0 Működtetett rendszerek nyilvánossága 70,669,067,661,766,864,066,359,573,463,366,058,4 Partnerség73,474,371,365,870,367,170,565,976,068,169,261,0

8 Legnagyobb változások_Elégedettség 2010 - 2013 Diákok Szolnoki Műszaki Szakközép- és Szakiskola A.3.Az intézmény következetes, kiszámítható működése-10,5% C.1.Az intézmény tájékoztatási rendszere-19,8% C.2.Az intézményi tájékoztatók információs értéke-13,7% D.2.A diákok bevonása az intézmény életébe-30,5% D.3.Az intézmény nyitottsága a diákok problémáinak befogadására-12,0% E.5.Az intézmény tantermeinek, helyiségeinek tárgyi felszereltsége-9,8% F.1.Törekvés az intézmény saját lehetőségeihez képest való folyamatos fejlesztésre-9,8% D.1.A diákok és az intézmény közötti kölcsönös bizalom+1,5%

9 Legnagyobb változások_Elégedettség 2010 - 2013 Szülők Szolnoki Műszaki Szakközép- és Szakiskola B.2.Az intézményben dolgozók emberséges magatartása-6,2% B.3.Az intézményben dolgozók azonosulása az intézménnyel-7,0% C.1.Az intézmény tájékoztatási rendszere-7,4% D.2.A diákok bevonása az intézmény életébe-30,5% D.3.Az intézmény nyitottsága a szülők problémáinak befogadására-6,8% F.2.Az intézmény ajánlása mások számára-6,3% E.3.Az intézményt jellemző személy- és vagyonvédelem+3,1%

10 Legnagyobb változások_Elégedettség 2010 - 2013 Pedagógusok Szolnoki Műszaki Szakközép- és Szakiskola D.3.Az intézmény nyitottsága az ott dolgozók problémáinak befogadására-5,0% F.1.Törekvés az intézmény saját lehetőségeihez képest való folyamatos fejlesztésre-9,3% F.2.Az intézmény ajánlása mások számára-5,3% G.1.Az intézményben dolgozók szakmai felkészültségének önértékelése-6,0% C.1.Az intézmény, mint munkáltató tájékoztatási rendszere+1,1% E.3.Az intézményt jellemző személy és vagyonvédelem+2,4% E.5.Az intézmény tantermeinek, helyiségeinek tárgyi felszereltsége+2,8%

11 Amivel foglalkoznunk kell! Szolnoki Műszaki Szakközép- és Szakiskola B.3.Az intézményben dolgozók azonosulása az intézménnyel C.1.Az intézmény tájékoztatási rendszere D.2.A diákok bevonása az intézmény életébe D.3.Az intézmény nyitottsága …. F.1.Törekvés az intézmény saját lehetőségeihez képest való folyamatos fejlesztésre F.2.Az intézmény ajánlása mások számára G.1.Az intézményben dolgozók szakmai felkészültségének önértékelése Kommunikáció (külső és belső) Nyitottság – partnerség Értékek és normák közvetítése

12 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Értékek – Elvárás Diákok Szolgáltatói kultúra értékei ÁgazatSZMSZKIBarossÉpítészetiJendrassikPálfy- Vízügyi 201020132010201320102013201020132010201320102013."

Hasonló előadás


Google Hirdetések