Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Önkormányzati ASP központ felállítása projekt összefoglaló EKOP 3.1.6. XXII. Országos Jegyző-Közigazgatási Konferencia 2014.09.11.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Önkormányzati ASP központ felállítása projekt összefoglaló EKOP 3.1.6. XXII. Országos Jegyző-Közigazgatási Konferencia 2014.09.11."— Előadás másolata:

1 Önkormányzati ASP központ felállítása projekt összefoglaló EKOP 3.1.6. XXII. Országos Jegyző-Közigazgatási Konferencia 2014.09.11.

2 ASP projekt résztvevők áttekintése 2,6 Mrd Ft 2015.03.31 Konzorcium: 5 tag Projektgazda Szakmai támogatók: Vállalkozók, Önkormányzatok EKOP 3.1.6

3 EKOP 3.1.6 projekt célok Egységes, korszerű, hatékony, költség-takarékos, önkormányzati belső működést, elektronikus ügyintézést biztosító rendszerek fejlesztése, ASP központ felépítése a közép-magyarországi régióban (majd ennek tapasztalatai alapján elterjesztése országosan). Az ASP szolgáltató központ keretrendszerén keresztül elérhető tervezett induló alkalmazások köre: Gazdálkodási rendszer Ingatlanvagyon-kataszter rendszer Helyi adórendszer Iratkezelő rendszer Ipari és kereskedelmi rendszer Önkormányzati portál

4 Projekt átfutási idő Előkészítés ~12 hónap Közbeszerzés, megvalósítás ~28 hónap Pályázás ~6 hónap Fenntartás 60 hónap Akcióterv 2011. július TSZ 2012. november VSZ - több ütemben Projekt zárás 2015.03.31 Fenntartási időszak 2020.03.31 RMT, pályázat 2012. június

5 EKOP 3.1.6 pénzügyi forrás (2,6 Mrd) KMOP 4.7.1 pénzügyi forrás (500 MFt 55 település) Önkormányzati ASP Finanszírozási források

6 - térítésmentes szolgáltatás - központi üzemeltetés, karbantartás, verziókövetés, jogszabályi megfeleltetés - állampolgárok és a vállalkozások igényeihez igazodó, egységes önkormányzati e- ügyintézési szolgáltatások - egymással összekapcsolt szakrendszerek, ügyviteli átjárhatóság - KMOP ROP pályázaton nyertesek számára helyi eszközpark fejlesztése és csatlakozás támogatása ASP központ előnyei az önkormányzatok részére

7 Projekt főbb szakaszai 2014.02.28 ASP Pilot indítás 17 önkormányzat portál rendszerhez csatlakozása Adó fejlesztői tesztelés indítása 2014.05.30 Igazgatásszervezés Csatlakozási módszertan elkészítése Önkormányzatok bevonása Adó felhasználói tesztek indítása 2014.10.30 Szakrendszeri beszerzések lezárása Integrációs fejlesztések Csatlakozások előkészítése 2015.03.01 Éles indulásra felkészülés Migrációs, Integrációs tesztek Oktatások Rendszerek éles üzemre átadása 10 önkormányzat csatlakoztatása Projekt zárás 2015.04.01 – től Fenntartási időszak – további csatlakozók


Letölteni ppt "Önkormányzati ASP központ felállítása projekt összefoglaló EKOP 3.1.6. XXII. Országos Jegyző-Közigazgatási Konferencia 2014.09.11."

Hasonló előadás


Google Hirdetések