Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Önkormányzati ASP központ felállítása projekt összefoglaló EKOP

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Önkormányzati ASP központ felállítása projekt összefoglaló EKOP"— Előadás másolata:

1 Önkormányzati ASP központ felállítása projekt összefoglaló EKOP 3.1.6.
XXII. Országos Jegyző-Közigazgatási Konferencia

2 ASP projekt résztvevők áttekintése
2,6 Mrd Ft EKOP 3.1.6 Konzorcium: 5 tag Projektgazda Szakmai támogatók: Vállalkozók, Önkormányzatok

3 EKOP projekt célok Egységes, korszerű, hatékony, költség-takarékos, önkormányzati belső működést, elektronikus ügyintézést biztosító rendszerek fejlesztése, ASP központ felépítése a közép-magyarországi régióban (majd ennek tapasztalatai alapján elterjesztése országosan). Az ASP szolgáltató központ keretrendszerén keresztül elérhető tervezett induló alkalmazások köre: Gazdálkodási rendszer Ingatlanvagyon-kataszter rendszer Helyi adórendszer Iratkezelő rendszer Ipari és kereskedelmi rendszer Önkormányzati portál

4 Közbeszerzés, megvalósítás
Projekt átfutási idő Fenntartási időszak 2011. július Akcióterv RMT, pályázat 2012. június TSZ november Projekt zárás VSZ - több ütemben Előkészítés ~12 hónap Pályázás ~6 hónap Közbeszerzés, megvalósítás ~28 hónap Fenntartás 60 hónap

5 Finanszírozási források
EKOP pénzügyi forrás (2,6 Mrd) KMOP pénzügyi forrás (500 MFt 55 település) Önkormányzati ASP

6 ASP központ előnyei az önkormányzatok részére
- térítésmentes szolgáltatás - központi üzemeltetés, karbantartás, verziókövetés, jogszabályi megfeleltetés - állampolgárok és a vállalkozások igényeihez igazodó, egységes önkormányzati e-ügyintézési szolgáltatások - egymással összekapcsolt szakrendszerek, ügyviteli átjárhatóság - KMOP ROP pályázaton nyertesek számára helyi eszközpark fejlesztése és csatlakozás támogatása

7 Projekt főbb szakaszai
ASP Pilot indítás 17 önkormányzat portál rendszerhez csatlakozása Adó fejlesztői tesztelés indítása Igazgatásszervezés Csatlakozási módszertan elkészítése Önkormányzatok bevonása Adó felhasználói tesztek indítása Szakrendszeri beszerzések lezárása Integrációs fejlesztések Csatlakozások előkészítése Éles indulásra felkészülés Migrációs, Integrációs tesztek Oktatások Rendszerek éles üzemre átadása 10 önkormányzat csatlakoztatása Projekt zárás – től Fenntartási időszak – további csatlakozók


Letölteni ppt "Önkormányzati ASP központ felállítása projekt összefoglaló EKOP"

Hasonló előadás


Google Hirdetések