Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Táblán kínáljuk az információt Hans Zoltán AEGON Magyarország Szolgáltatás Fejlesztés és Online Irányítás Vezető Magic fejlesztői és felhasználói konferencia.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Táblán kínáljuk az információt Hans Zoltán AEGON Magyarország Szolgáltatás Fejlesztés és Online Irányítás Vezető Magic fejlesztői és felhasználói konferencia."— Előadás másolata:

1 Táblán kínáljuk az információt Hans Zoltán AEGON Magyarország Szolgáltatás Fejlesztés és Online Irányítás Vezető Magic fejlesztői és felhasználói konferencia 2012, Budapest,

2 2 AEGON Magyarország számokban ügyfél

3 3 AEGON Magyarország számokban szerződés

4 4 AEGON Magyarország számokban telefonhívás

5 5 AEGON Magyarország számokban kárügy

6 6 AEGON Magyarország számokban 18 nagyobb IT rendszer

7 7 AEGON Magyarország számokban 117 adatbázis

8 8 AEGON Magyarország számokban 9,2 terrabyte adat

9 9 A világ változása 1990 – TelefonMobiltelefoniPhone TVLaptopTablet/iPad Online vásárlás: 0,1% (zene) 3%30% Ellenállni vagy felülni a száguldó vonatra?

10 Nyugdíjasok száma25%30%35% Életbiztosítások növekedése 15-20%10%+5% Felügyeleti szabályozás Termék kontrollSzolvenciaFogyasztóvédelem Fogyasztói bizalomHiánytalan Fenntartás, negatív tapasztalat Nincs, csak ha átláthatóság Magyarország változása 1990 – 2011

11 Sorállás Kárszám 2 hét fizetés 2011 Call Center 1 hét Szemle nélkül 2015 ?? 1 nap Online AEGON lehetőségei, lehetséges válaszai

12 12 Innováció, a fejlődés mozgatórugója Válság elhúzódása Nem várt extra terhek Reál értéken csökkenő díjbevételek Visszaeső jövedelmezőség Lehetőségek a kihívásokban Piacok bezárása Új szereplők belépése

13 13 Mivel foglalkozik/hatna egy biztosítótársaság mobilalkalmazások címén? Vezetői információ (MIS) Információk gyors elérése Adatok vizuális interpretálása Értékesítés támogatása életbiztosítási eladások hatékony támogatása, mobil applikáció az életbiztosítási kalkulációhoz, ajánlatkészítéshez Ügyfélkiszolgálás fejlesztése Könnyű, gyors ügyintézés Testreszabott kiszolgálás, visszajelzések up/cross-sell Kárrendezés Piacvezetőhöz méltó innovatív megoldások

14 14 Forrás: Nielsen global consumer report 2010, Pew Research Center US data2010, LIMRA US customer research 2011 Baby boomer: között született, Gen X: között született, Gen Y: es évek végéig születettek Életbiztosítási vásárlási szokások

15 15 Forrás: Nielsen global consumer report 2010, Pew Research Center US data2010, LIMRA US customer research 2011 Baby boomer: között született, Gen X: között született, Gen Y: es évek végéig születettek Életbiztosítási weboldalak látogatottsága

16 16 Forrás: Nielsen global consumer report 2010, Pew Research Center US data2010, LIMRA US customer research 2011 Baby boomer: között született, Gen X: között született, Gen Y: es évek végéig születettek Érdeklődés a mobil életbiztosítások iránt

17 17 Életbiztosítás alkalmazás B2B

18 18 Online ügyfélszolgálat B2C

19 19 Kárrendezés (múlt – jelen – jövő)

20 20 MSTR pilot project összefoglalás november – december: demo, pilot feladat meghatározása (Célul azt jelöltük ki, hogy keressünk egy jól definiált, strukturált adathalmazat, amin ezt a prezentációs réteget ki tudjuk próbálni.) január 20: MSTR szerverek telepítése március 01: dashboardok első változata március 30: alkalmazás terítése

21 21 MicroStrategy architektúra az AEGON-nál MicroStrategy Intelligence Server Linux (CentOS) MicroStrategy Intelligence Server Linux (CentOS) MicroStrategy Web Universal Apache Tomcat MicroStrategy Web Universal Apache Tomcat MicroStrategy Desktop Designer MicroStrategy Architect iPad, iPhone, Android, Blackberry , nyomtató, file MS OfficeWebes felhasználók Oracle TXT CS V TXT CS V XML MD Azonosítás Microsoft AD Azonosítás Microsoft AD Open Source Titkosítás SSL 128 Titkosítás SSL 128 Balabit ZORP DMZ Intranet Core network Internet

22 22 úgy, hogy mindig mindezt …és…és folytatódik… próbálj meg továbbá ne felejts el SZOLGÁLJ másokat SZENVEDÉLLYEL csináld és ne a pénzért keményen (nem könnyű) FÓKUSZÁLJ egyszerre csak egy dologra TARTS KI Nehézségek és kudarc esetén LÉGY KREATÍV FEJLESZTD magad abban, amit csinálsz TEDD ODA magad (lépd át a határaidat) Kritika Visszautasítás Seggfejek Feszültség Figyelj oda másokra Légy kíváncsi/nyitott Kérdezz bátran Oldj meg problémákat Építs kapcsolatokat Richard St. John:’s 8 secrets of success

23 23 Kérdések?


Letölteni ppt "Táblán kínáljuk az információt Hans Zoltán AEGON Magyarország Szolgáltatás Fejlesztés és Online Irányítás Vezető Magic fejlesztői és felhasználói konferencia."

Hasonló előadás


Google Hirdetések