Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Műszaki beavatkozási változatok bemutatása a Szob-Dunaföldvár közötti szakaszon Papanek László.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Műszaki beavatkozási változatok bemutatása a Szob-Dunaföldvár közötti szakaszon Papanek László."— Előadás másolata:

1 Műszaki beavatkozási változatok bemutatása a Szob-Dunaföldvár közötti szakaszon Papanek László

2 Meglévő gázlók, hajóút szűkületek Dömösi szűkület 1701,0-1700,0 fkm Dömösi szűkület 1701,0-1700,0 fkm Dömösi gázló 1698,9-1697,8 fkm Dömösi gázló 1698,9-1697,8 fkm Visegrádi szűkület 1695,1-1694,8 fkm Visegrádi szűkület 1695,1-1694,8 fkm Váci szűkület 1680,5-1679,8 fkm Váci szűkület 1680,5-1679,8 fkm Sződligeti szűkület 1675,5-1675,0 fkm Sződligeti szűkület 1675,5-1675,0 fkm Gödi gázló 1667,4-1666,7 fkm Gödi gázló 1667,4-1666,7 fkm Árpád hídi gázló 1653,0-1651,8 fkm Árpád hídi gázló 1653,0-1651,8 fkm Budafoki gázló 1638,7-1637,3 fkm Budafoki gázló 1638,7-1637,3 fkm Százhalombattai szűkület 1623,7-1622,6 fkm Százhalombattai szűkület 1623,7-1622,6 fkm Dunafüredi szűkület 1619,0-1618,3 fkm Dunafüredi szűkület 1619,0-1618,3 fkm Ercsi szűkület 1615,9-1615,2 fkm Ercsi szűkület 1615,9-1615,2 fkm Kulcsi gázló 1590,7-1590,1 fkm Kulcsi gázló 1590,7-1590,1 fkm Dunaújvárosi gázló 1581,5-1579,3 fkm Dunaújvárosi gázló 1581,5-1579,3 fkm Kisapostagi szűkület 1570,1-1568,9 fkm Kisapostagi szűkület 1570,1-1568,9 fkm Kisapostagi gázló 1567,3-1566,4 fkm Kisapostagi gázló 1567,3-1566,4 fkm Dunaföldvári gázló 1561,0-1560,0 fkm Dunaföldvári gázló 1561,0-1560,0 fkm

3 A beavatkozások célja 25+2, illetve 25+4 dm mélységű hajóút előállítása, lehetőség szerint 180 m szélességben. Azokon a helyeken, ahol ez a szélesség nem biztosítható, ott min. 80 m szélesség kialakítása. 25+2, illetve 25+4 dm mélységű hajóút előállítása, lehetőség szerint 180 m szélességben. Azokon a helyeken, ahol ez a szélesség nem biztosítható, ott min. 80 m szélesség kialakítása. Olyan szabályozás, amelynek elvégzésével a folyó és közvetlen környezetének térségében – a lehetőség szerint - kedvezőbb állapot jön létre / vízbázisok védelme, természeti értékek revitalizációja, terület fejlesztés, stb./. Olyan szabályozás, amelynek elvégzésével a folyó és közvetlen környezetének térségében – a lehetőség szerint - kedvezőbb állapot jön létre / vízbázisok védelme, természeti értékek revitalizációja, terület fejlesztés, stb./.

4 Hajóút fejlesztési lehetőségek Újravonalazás Újravonalazás Gázlókotrás Gázlókotrás Gázlókotrás+szabályozási művek építése Gázlókotrás+szabályozási művek építése Szabályozási művek építése /laza altalaj esetén/ Szabályozási művek építése /laza altalaj esetén/

5 Mi határozza meg a konkrét beavatkozások módját? Gázló anyaga Gázló anyaga A meder és a hajóút környezete, elhelyezkedése A meder és a hajóút környezete, elhelyezkedése Parti vízhasználatok, vízbázisok,stb. Parti vízhasználatok, vízbázisok,stb. Természeti értékek Természeti értékek

6 Dömös I.és II.szűkület és gázló

7 Visegrádi szűkület

8 Váci szűkület

9 Sződligeti szűkület

10 Gödi gázló

11 Árpád hídi gázló

12 Budafoki gázló

13 Százhalombattai szűkület Százhalombattai szűkület

14 Dunafüredi szűkület

15 Ercsi szűkület

16 Kulcsi gázló

17 Dunaújvárosi gázló

18 Kisapostagi szűkület

19 Kisapostagi gázló

20 Dunaföldvári gázló

21 Köszönöm megtisztelő figyelmüket


Letölteni ppt "Műszaki beavatkozási változatok bemutatása a Szob-Dunaföldvár közötti szakaszon Papanek László."

Hasonló előadás


Google Hirdetések