Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Www.wstuning.hu. 2011.03.04.Webshop Tuning - www.wstuning.hu2 Szép Roland Mi az a Webshop Tuning?

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Www.wstuning.hu. 2011.03.04.Webshop Tuning - www.wstuning.hu2 Szép Roland Mi az a Webshop Tuning?"— Előadás másolata:

1 www.wstuning.hu

2 2011.03.04.Webshop Tuning - www.wstuning.hu2 Szép Roland Mi az a Webshop Tuning?

3 Hogyan lehet a jó kommunikációval többet értékesíteni? 2011.03.04.Webshop Tuning - www.wstuning.hu3

4 Mi az a kommunikáció? Alapvetően a kommunikáció – gondolatok cseréje. 2011.03.04.Webshop Tuning - www.wstuning.hu4

5 Mi kell a gondolatok cseréjéhez? Szándék az átadásra Ne legyen akadály a két fél között Figyelem a fogadó részéről Érthető legyen Visszacsatolás 2011.03.04.Webshop Tuning - www.wstuning.hu5

6 … biztos, hogy mindenki így kommunikál?

7 A legfontosabb szabály!!! Az első és legfontosabb szabály az értékesítésnél, hogy a kommunikáció mennyisége alapvetően határozza meg, hogy mennyi érdeklődést kapsz! A minőség javítása a visszacsatolás arányát fogja megnövelni. 2011.03.04.Webshop Tuning - www.wstuning.hu7

8 Személyes kommunikáció E-mail küldés saját ismerősöknek Telefonhívások a nem / és a vásárlóknak Számla mellé csomagolt levél, vagy reklám Elégedettség megkérdezése telefonon Reklamáció lezárása utáni telefon Ajánlás kérése elégedett vevőktől Érdeklődők felírása címlistára 2011.03.04.Webshop Tuning - www.wstuning.hu8

9 E-mail hírlevelek Ne csak az akciót ismertessük. Beszéljünk a lista tagokhoz úgy, mintha emberi lények lennének, nem csak egy lista. Kombináljuk más kommunikációs csatornák használatával, pl. telefon. 2011.03.04.Webshop Tuning - www.wstuning.hu9

10 Közösségi oldalak IWIW Facebook Twitter Stb… 2011.03.04.Webshop Tuning - www.wstuning.hu10

11 Webáruház csoportok Előnyük, hogy egymást erősítik az áruházak az ilyen rendszerben. A jó rendszer szervezésekor két azonos termékekkel foglalkozó üzletet nem engednek egy csoportba. Pl. előnymarketing rendszere. A kommunikáció mennyiségét lehet növelni! 2011.03.04.Webshop Tuning - www.wstuning.hu11

12 Csoportos vásárlási oldalak A vásárlók egymásnak adják tovább a kedvezményeket, így növelik a lista méretét. Ingyenes hirdetés hosszú ideig. Kockázatmentes, mert csak a valódi vásárlók után kell jutalékot adni. Pl. www.napituti.hu Első vásárló szerző lehetőség! 2011.03.04.Webshop Tuning - www.wstuning.hu12

13 Összefoglalás A kommunikáció gondolatok cseréje Mi kell hozzá? A mennyiség fontosabb mint a minőség Javaslat Próbálj ki több kommunikációs csatornát! 2011.03.04.Webshop Tuning - www.wstuning.hu13

14 Kérdések ? 2011.03.04.Webshop Tuning - www.wstuning.hu14 roland.szep@wstuning.hu +36(70) 341-1942

15 Köszönöm a figyelmet! 2011.03.04.Webshop Tuning - www.wstuning.hu15 www.wstuning.hu


Letölteni ppt "Www.wstuning.hu. 2011.03.04.Webshop Tuning - www.wstuning.hu2 Szép Roland Mi az a Webshop Tuning?"

Hasonló előadás


Google Hirdetések