Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Comline Budapest Kft. - Nagy Béla. Bemutatkozás  Nagy Béla a Comline tulajdonosa  Comline Budapest Kft. 1996 óta van jelen a piacon  1998 óta nemzetközi.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Comline Budapest Kft. - Nagy Béla. Bemutatkozás  Nagy Béla a Comline tulajdonosa  Comline Budapest Kft. 1996 óta van jelen a piacon  1998 óta nemzetközi."— Előadás másolata:

1 Comline Budapest Kft. - Nagy Béla

2 Bemutatkozás  Nagy Béla a Comline tulajdonosa  Comline Budapest Kft óta van jelen a piacon  1998 óta nemzetközi minősítéssel rendelkezik  2004 óta intézményi akkreditáció és program akkreditációval rendelkezik  A Széchenyi terv Tanácsadói pályázatára akkreditált tanácsadó  Jelenleg 10 fős a csapat Szlogenünk: GYAKORLATBAN MŰKÖDŐ MEGODLÁST ADUNK

3 Az előadás célja  Ötleteket adni, ami erősítni a szervezet teljesítményét  Kontrollálni a pénz áramlását, hogy lehetőleg felénk áramoljon.  Feltöltődés.

4 Miért tud rászedni bennünket a válság?  Elhiteti velünk, hogy a pénz a legnagyobb probléma!  Elhiteti velünk, hogy ilyen körülmények között nem tudunk pénzt keresni!  Ez a vélekedés fertőző és terjed!

5 Mi a baj az általános hozzáállással? „Nem azért nem merjük, mert nehéz, hanem azért nehéz, mert nem merjük.” Lucius Annaeus Seneca

6 Beszéljünk a pénzről  Milyen törvényszerűséget követ a pénz áramlása?

7 A pénz 1. A pénz tekinthető figyelmi egységnek!! 2. A pénz követi a figyelem törvényszerűségeit! Jellemzői: áramlik, iránya van, mennyisége van

8 Működőképes gondolat!  Mindenki annyi pénzt tud keresni, amennyi figyelmet tud magára irányítani.  Praktikusan, mit kell ehhez csinálni?  Tudni kell, mi vonzza ma a figyelmet!  Folyamatosan táguló kommunikációs körben kell azt a cégnek nyújtani, ami a figyelmet vonzza!!  Erre kell felkészíteni a cég minden területét!

9 Tudni kell, mi vonzza a figyelmet!  Mi érdemel figyelmet? Mi vonzza a figyelmet?  …… Mindezek vonzzák a pénzt is!

10 Hogyan tudod a figyelmet magadra irányítani?  Promócióval!  Ismertté tenni valamit, és elérni, hogy jó szívvel gondoljanak rá.  A promóció művészete az, hogy azt kínáljuk fel, amire az ügyfelek reagálni fognak!  Promóción azt értjük, hogy elérjük a közönséget, és szükségletet teremtünk!  A kulcs szó: REAGÁLNI fognak!

11 A promóció lényege, hogy reagálnak

12 „Mindenki promóciós!” A promóciós munkában az egész szervezeted részt kell, hogy vegyen! • A személyzeti osztály • Az értékesítés (meglévő ügyfelek megtartása) • A pénzügy • A termelés/szolgáltatás • A minőségbiztosítás • Az értékesítés (új ügyfelek szerzése) • Az ÜGYVEZETÉS

13 Személyzeti osztály promóciós feladatai Recepciós - recepció • A hirdető táblán minden aktualitás ki van téve, minden akció jól látható! • A termékek ki vannak téve! • Nincs csoportos beszélgetés, összegyűlés a recepción! • Gyorsan továbbítja a bejövő és kimenő kommunikációt! • A levelek, faxok hibátlanok, szépek, nagy mennyiségben küldi ki őket!

14 Személyzeti osztály promóciós feladatai

15 Értékesítési osztály feladata: vevőink megtartása Mi kell ahhoz, hogy vevőid ismételten vásároljanak? • Folyamatosan fenntartott kommunikáció a meglévő ügyfelekkel! Kiáramlás, nagy mennyiségben! • Célpiacok számára kidolgozott visszautasíthatatlan ajánlatok!

16 Pénzügyi osztály promóciós feladatai • Gyorsan kiküld minden számlát! • Folyamatosan behajtja a jogos kintlévőségeket – előrelát! • Nyugtáz minden teljesítést! • Precízen kifizet minden számlát és ezzel, jó hírét erősíti a cégnek! • Pontosan kiutalja a fizetéseket, ezzel biztosítja a munkatársak biztonságérzetét!

17 Szolgáltatási/termelési osztály promóciós feladatai • Minden megrendelést gyorsan teljesítenek! • Értéknövelt szolgáltatást nyújtanak! • Elégedett ügyfeleken keresztül jó hírét erősíti a cégnek!

18 Minőségfejlesztési osztály promóciós feladatai - Minden hibát azonnal kijavít, rendbe hoz az ügyfelek elégedettségére! - Megtalálja a hibák forrását és gyorsan teljesen rendbe hozza azokat is!

19 Értékesítési osztály másodszor - Új ügyfelek szerzése Mi kell ahhoz, hogy sok új ügyfeled legyen? • Kiváló hírű cég és piacképes termékpaletta! • Kiváló hírű kapcsolódó szolgáltatás! • Sok elégedett ügyfél, aki mer és akar ajánlani bennünket, vagy akire lehet hivatkozni. • Jó ajánlatok – bevezető ajánlatok! • Gyors szolgáltatás. • Új címlisták.

20 Értékesítési másodszor - Új ügyfelek szerzése Bevezető szolgáltatás

21 Az ügyvezetés promóciós feladatai • Biztosítja a feltételeket és azt, hogy mindenki tudja, mi a dolga! • Belső promóció segítségével célokat tűz ki és célon tartja a munkatársakat! • Eléri, hogy a környezet vonzó, tiszta legyen, a munkatársak mosolygósak, rend sugározzon mindenből!

22 Annyi pénzt tudsz keresni, amennyi figyelmet kapsz! Feladat: 1. Ha nem keresel még elég pénzt, hova tudnál több támogatást kiáramoltatni a piacra? 2. Hol tudod erősíteni a kommunikációt? (partnerek, üzleti körök, klubok,..) 3. Tudod-e javítani, hogy még inkább azt nyújtsd, amiért támogató figyelmet és ezen keresztül pénzt kapsz? 4. A szervezeten belül, mindenki úgy szolgáltat (dolgozik), hogy tisztában van azzal, hogy kit és hogyan támogat a munkájával?

23 Összefoglalás  Válság mint „fertőzés”  Mi a baj, az általános hozzáállással?  Merre áramlik a pénz?  Hogyan tudod a figyelmet magadra irányítani?  A promóció mint szervezési, terjeszkedési eszköz Minden tudás annyit ér, amennyire használják!

24 COMLINE gyakorlatban működő megoldást ad! 1/ Hívjon bennünket és segítünk megszerezni a forrást is a fejlesztéséhez!  Felnőttképzési nyilvántartási szám:  Tanácsadói akkreditáció száma: ROP-VTSA


Letölteni ppt "Comline Budapest Kft. - Nagy Béla. Bemutatkozás  Nagy Béla a Comline tulajdonosa  Comline Budapest Kft. 1996 óta van jelen a piacon  1998 óta nemzetközi."

Hasonló előadás


Google Hirdetések