Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Hogyan kell válságra szabni a céget?

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Hogyan kell válságra szabni a céget?"— Előadás másolata:

1 Hogyan kell válságra szabni a céget?
Comline Budapest Kft. - Nagy Béla

2 GYAKORLATBAN MŰKÖDŐ MEGODLÁST ADUNK
Bemutatkozás Nagy Béla a Comline tulajdonosa Comline Budapest Kft óta van jelen a piacon 1998 óta nemzetközi minősítéssel rendelkezik 2004 óta intézményi akkreditáció és program akkreditációval rendelkezik A Széchenyi terv Tanácsadói pályázatára akkreditált tanácsadó Jelenleg 10 fős a csapat Szlogenünk: GYAKORLATBAN MŰKÖDŐ MEGODLÁST ADUNK

3 Az előadás célja Ötleteket adni, ami erősítni a szervezet teljesítményét Kontrollálni a pénz áramlását, hogy lehetőleg felénk áramoljon. Feltöltődés.

4 Miért tud rászedni bennünket a válság?
Elhiteti velünk, hogy a pénz a legnagyobb probléma! Elhiteti velünk, hogy ilyen körülmények között nem tudunk pénzt keresni! Ez a vélekedés fertőző és terjed!

5 Mi a baj az általános hozzáállással?
„Nem azért nem merjük, mert nehéz, hanem azért nehéz, mert nem merjük.” Lucius Annaeus Seneca

6 Beszéljünk a pénzről Milyen törvényszerűséget követ a pénz áramlása?

7 A pénz A pénz tekinthető figyelmi egységnek!!
A pénz követi a figyelem törvényszerűségeit! Jellemzői: áramlik, iránya van, mennyisége van

8 Működőképes gondolat! Mindenki annyi pénzt tud keresni, amennyi figyelmet tud magára irányítani. Praktikusan, mit kell ehhez csinálni? Tudni kell, mi vonzza ma a figyelmet! Folyamatosan táguló kommunikációs körben kell azt a cégnek nyújtani, ami a figyelmet vonzza!! Erre kell felkészíteni a cég minden területét!

9 Tudni kell, mi vonzza a figyelmet!
Mi érdemel figyelmet? Mi vonzza a figyelmet? …… Mindezek vonzzák a pénzt is!

10 Hogyan tudod a figyelmet magadra irányítani?
Promócióval! Ismertté tenni valamit, és elérni, hogy jó szívvel gondoljanak rá. A promóció művészete az, hogy azt kínáljuk fel, amire az ügyfelek reagálni fognak! Promóción azt értjük, hogy elérjük a közönséget, és szükségletet teremtünk! A kulcs szó: REAGÁLNI fognak!

11 A promóció lényege, hogy reagálnak

12 „Mindenki promóciós!” A promóciós munkában az egész szervezeted részt kell, hogy vegyen! A személyzeti osztály Az értékesítés (meglévő ügyfelek megtartása) A pénzügy A termelés/szolgáltatás A minőségbiztosítás Az értékesítés (új ügyfelek szerzése) Az ÜGYVEZETÉS

13 Személyzeti osztály promóciós feladatai
Recepciós - recepció A hirdető táblán minden aktualitás ki van téve, minden akció jól látható! A termékek ki vannak téve! Nincs csoportos beszélgetés, összegyűlés a recepción! Gyorsan továbbítja a bejövő és kimenő kommunikációt! A levelek, faxok hibátlanok, szépek, nagy mennyiségben küldi ki őket!

14 Személyzeti osztály promóciós feladatai

15 Értékesítési osztály feladata: vevőink megtartása
Mi kell ahhoz, hogy vevőid ismételten vásároljanak? Folyamatosan fenntartott kommunikáció a meglévő ügyfelekkel! Kiáramlás, nagy mennyiségben! Célpiacok számára kidolgozott visszautasíthatatlan ajánlatok!

16 Pénzügyi osztály promóciós feladatai
Gyorsan kiküld minden számlát! Folyamatosan behajtja a jogos kintlévőségeket – előrelát! Nyugtáz minden teljesítést! Precízen kifizet minden számlát és ezzel, jó hírét erősíti a cégnek! Pontosan kiutalja a fizetéseket, ezzel biztosítja a munkatársak biztonságérzetét!

17 Szolgáltatási/termelési osztály promóciós feladatai
Minden megrendelést gyorsan teljesítenek! Értéknövelt szolgáltatást nyújtanak! Elégedett ügyfeleken keresztül jó hírét erősíti a cégnek!

18 Minőségfejlesztési osztály promóciós feladatai
Minden hibát azonnal kijavít, rendbe hoz az ügyfelek elégedettségére! Megtalálja a hibák forrását és gyorsan teljesen rendbe hozza azokat is!

19 Értékesítési osztály másodszor - Új ügyfelek szerzése
Mi kell ahhoz, hogy sok új ügyfeled legyen? Kiváló hírű cég és piacképes termékpaletta! Kiváló hírű kapcsolódó szolgáltatás! Sok elégedett ügyfél, aki mer és akar ajánlani bennünket, vagy akire lehet hivatkozni. Jó ajánlatok – bevezető ajánlatok! Gyors szolgáltatás. Új címlisták.

20 Értékesítési másodszor - Új ügyfelek szerzése
Bevezető szolgáltatás

21 Az ügyvezetés promóciós feladatai
Biztosítja a feltételeket és azt, hogy mindenki tudja, mi a dolga! Belső promóció segítségével célokat tűz ki és célon tartja a munkatársakat! Eléri, hogy a környezet vonzó, tiszta legyen, a munkatársak mosolygósak, rend sugározzon mindenből!

22 Annyi pénzt tudsz keresni, amennyi figyelmet kapsz!
Feladat: Ha nem keresel még elég pénzt, hova tudnál több támogatást kiáramoltatni a piacra? Hol tudod erősíteni a kommunikációt? (partnerek, üzleti körök, klubok, ..) Tudod-e javítani, hogy még inkább azt nyújtsd, amiért támogató figyelmet és ezen keresztül pénzt kapsz? A szervezeten belül, mindenki úgy szolgáltat (dolgozik), hogy tisztában van azzal, hogy kit és hogyan támogat a munkájával?

23 Minden tudás annyit ér, amennyire használják!
Összefoglalás Válság mint „fertőzés” Mi a baj, az általános hozzáállással? Merre áramlik a pénz? Hogyan tudod a figyelmet magadra irányítani? A promóció mint szervezési, terjeszkedési eszköz Minden tudás annyit ér, amennyire használják!

24 COMLINE gyakorlatban működő megoldást ad. comline@comline
COMLINE gyakorlatban működő megoldást ad! 1/ Hívjon bennünket és segítünk megszerezni a forrást is a fejlesztéséhez! Felnőttképzési nyilvántartási szám: Tanácsadói akkreditáció száma: ROP-VTSA


Letölteni ppt "Hogyan kell válságra szabni a céget?"

Hasonló előadás


Google Hirdetések