Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv 2014. prezentáció 2013. október 8.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv 2014. prezentáció 2013. október 8."— Előadás másolata:

1 Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció október 8.

2 Dél-Dunántúl Szolgáltatók száma a régióban: szolgáltató összesen, ebből 523 db kereskedelmi szálláshely 596 Település 14 Tourinform iroda 10 helyi TDM 2 EDEN nyertes desztináció

3 egy kis Statisztika A KSH adatai alapján a ker. szálláshelyek vendégforgalma első nyolc hónapjában: Fő küldőpiacok: Németország, Ausztria, Csehország Fő belföldi küldőterületek: Budapest, Dél-Dunántúl, Közép-Dunántúl éves – végleges (fő)Előző évhez viszonyítva (%) belföldkülföldösszesenbelföldkülföldösszesen Vendégszám ,5%102,6%102,5% Vendégéjszaka szám ,7%98,3 %104 % január - augusztusElőző évhez viszonyítva (%) belföldkülföldösszesenbelföldkülföldösszesen Vendég- éjszaka 534 ezer136 ezer670 ezer110,7%105,9%109,7%

4 Húzótermékek a régióban Gyógy/wellness turizmus Bor és gasztronómia + helyi termékek Fesztiválok, nagyrendezvények, kultúra Aktív turizmus

5 A Dél-Dunántúl 2014-ben az országos kommunikációban Vízparti turizmus, kultúra – június - augusztus Egészségturizmus – december-január-február „harmónia” „ zsongás”

6 A Dél-dunántúli RMI 2014-es tervei Az országos kampányokhoz kapcsolódóan régiós akciókat szervezünk az év során: „Déli tél” – egészségturizmus, esemény turizmus (január, február, december) „Buli suli” – osztálykirándulások, kulturális turizmus (március, április, május) „Családom, a csodacsapat” – nyári játékos ötpróba (június, július, augusztus) „Őszi mámor: barátság és bor” – borturizmus és gasztronómia (szeptember, október, november)

7 Szakmai rendezvényeink: Dél-Dunántúl a főtéren – utazó road show a régióban (áprilistól októberig) Dél-Dunántúl Napok – Ausztria (június) Egészségturizmus road show – Prága, Brno, Ostrava (május) Speciális betegséggel érintetteknek szóló promóciós események – Gesundheitsreisen.de (július) A Dél-dunántúli RMI 2014-es tervei

8 Tanulmányutak (belföld): „Déli tél” tanulmányút – 3 alkalommal (január, február, december) „Buli suli” tanulmányút diák újságíróknak – 3 alkalommal (március, április, május) „Családom a csodacsapat” családi média tanulmányút 2 alkalommal (június, július) „Őszi mámor: barátság és bor” – 2 alkalommal (szeptember, október) A Dél-dunántúli RMI 2014-es tervei

9 Tanulmányutak (külföld): Német tour operátor és kiemelt viszonteladói tanulmányút, és kapcsolódó promóciós együttműködés (januártól júniusig) Egészségügyi tartományi civil szervezeteknél, orvos road show – német nagyvárosok (április) Újságírói tanulmányút; prémium szolgáltatókat bemutató tanulmányút – Svájc, Németország (május, szeptember)

10 Partnereink szolgálatában Köszönjük az eddig aktív szolgáltatói részvételt, ötleteket! Október 11-ig várjuk szíves javaslataikat a re vonatkozóan!

11 Köszönöm a figyelmet! Hegyi Zsuzsanna regionális marketing igazgató 72/


Letölteni ppt "Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv 2014. prezentáció 2013. október 8."

Hasonló előadás


Google Hirdetések