Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Bevezetés Soft Care Gentle A Diversey új gazdaságos rendszere a szállodaszektorban.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Bevezetés Soft Care Gentle A Diversey új gazdaságos rendszere a szállodaszektorban."— Előadás másolata:

1 Bevezetés Soft Care Gentle A Diversey új gazdaságos rendszere a szállodaszektorban

2 Soft Care Gentle: Egy testreszabott gazdaságos megoldás a költségorientált szálláshelyek m ű ködéséhez

3 Soft Care Gentle Termékek  Jellemz ő k  Eldobható flakonok szívófejjel/pumpával  Falra ragasztható/csavarozható merev tartó  Nincsenek karok, szórófejek vagy rejtett területek, melyek porosodhatnak vagy szappanmaradványokat rejthetnek el  El ő nyök  Kiküszöböli a higiéniai kockázatot (eldobható flakonok)  Megadakályozza a vandalizmust és a lopást  Könny ű tisztítani és karbantartani  Illeszkedik a modern fürd ő szobai környezethez  Hosszú és eredményes múlttal rendelkezik az európai szállodaszektorban  A Soft Care Select Lux, Dove 2012-ben kilistázásra kerül!

4 Soft Care Gentle  Soft Care Gentle termékek  Gentle 2in1 sampon és tusfürd ő  Gentle folyékony szappan  Jellemz ő k  Min ő ségi formula  Gyengéd, hatékony és kipróbált összetétel  Költséghatékony, er ő s, könnyen kezelhet ő és karbantartható rendszer  El ő nyök  Költségminimalizálás  Pihentet ő, gyengéd és tiszta érzés a b ő rön minden felhasználó számára  Minimális id ő szükséges, hogy a személyzet kicserélje a flakonokat és megtisztítsa/karbantartsa a rendszert

5 Termékinformációk PareméterekSelect ClassicSelect Gentle (új) Csomagolás28 x 300 ml Termékek2in1 sampon és tusfürdő, folyékony szappan Tartó10 x 1 ( csak fehér) MárkaLuxNincs (Gentle) Szint jelzés“Red ball”Nincs ÖkocímkeNordic SwanNincs Versenyképes tulajdonság Megbízhatóság/ fogyasztói márkaérték Költség ellenőrzés

6 Cikkszámok  Vegyszerek  7518827Soft Care Gentle 2in1 sampon és tusfürd ő H6 28x0.3L W2  7518826Soft Care Gentle folyékony szappan H2 28x0.3L W2  Kiegészít ő k  6967000Soft Care Select fehér fali tartó  6971780Soft Care Select rögzít ő Soft Care Sensations termékcsalád CikkszámTerméknévKiszerelésListaár 7518635Lux 2in1 sampon és tusfürdő24x250ml30 160 Ft 7518636Lux krémszappan24x250ml28 080 Ft 7518518Soft Care Sensations fali tartó10 db39 415 Ft 7518149Soft Care Sensation fehér fedő10 db20 695 Ft 7518150Soft Care Sensation ezüst fedő10 db38 375 Ft Soft Care Select termékcsalád CikkszámTerméknévKiszerelésListaár 6966700Soft Care Lux 2in1 sampon és tusfürdő28x300ml42 225 Ft 7511431Soft Care Dove sampon28x300ml45 710 Ft 6966900Soft Care Dove krémszappan28x300ml48 985 Ft 6966800Soft Care Dove tusfürdő28x300ml51 375 Ft 6967000Adagoló10 db9 775 Ft 6971780Rögzítő10 db5 570 Ft Soft Care Gentle termékcsalád CikkszámTerméknévKiszerelésListaár 7518827Soft Care Gentle 2in128x300ml32 000 Ft 7518826Soft Care Gentle folyékony szappan28x300ml28 000 Ft 6967000Adagoló10 db9 775 Ft 6971780Rögzítő10 db5 570 Ft

7 Ön egy szálláshely tulajdonosa vagy vezet ő je? A Diversey olyan rendszereket nyújt, amelyek új színt visznek üzleti tevékenységébe!  Soft Care Sensations  Prémium rendszerünk kiválóan illeszkedik a modern fürd ő szobák bels ő design-jához, az el ő lap testreszabható, a világszínvonalú márkák fokozzák a vendégek élményét Soft Care Gentle  Gazdaságos és megbízható megoldás a személyi higiéniában.

8 Marketingkommunikációs anyagok  Brossúrák  2 oldalas szórólap a Soft Care Gentle termékekr ő l  Tartalmazza a jellemz ő ket, el ő nyöket, termékek áttekintését és a technikai adatokat  Prezentációk  Sales prezentáció  Vev ő i prezentáció  Technikai adatok  termékismertet ő k  biztonsági adatlapok

9 F ő célok  Növelni a Diversey piaci részesedését Lodging PC-ben  Több vev ő t nyerni a többi szektorban is  A termék-kannibalizáció elkerülése  Hosszú távú ügyfélmegtartás - nyereségesen

10 Fontos tudnivalók  A Sensations legyen az els ő dleges ajánlat, be kell mutatni a vev ő knek mint egy optimális megoldás  Sensations pozícionálás (fed ő nélküli / standard fed ő / egyedi fed ő )  A SC Select Gentle termékeket végs ő megoldásként ajánlja ott, ahol a Sensations magas áraival nem tudja megnyerni a vev ő t Sensations egyedi fedővel Sensations standard fedő Sensations fedő nélkül Select Gentle

11 Összefoglalás  SC Sensations: abszolút els ő dleges ajánlat, aktív értékesítés  SC Select márkák Dove/Lux: migrálni kell 2012-ben Sensations-re vagy vev ő megtartás esetén Soft Care Gentle-re  SC Gentle: reaktív (vev ő k megtartása) vagy aktív (tenderek) vev ő szerzés versenytársaktól  Nem értékesíthet ő a meglév ő partnereknek, csak ha nincs más megoldás  Menedzser jóváhagyása szükséges a kannibalizáció elkerülése érdekében  Csak új üzlet esetén vagy tenderekben ajánljuk  Hogyan állapíthatjuk meg a megfelel ő árat?  Egy versenyképes árat határozunk meg  Ellen ő rizze, hogy az ára a megadott sávon belül helyezkedik el, és nem kannibalizál más terméket  A meglév ő termékeknek ne változtassa meg az árát!

12 A Diversey megoldása  A nehéz gazdasági körülmények miatt a szálloda szektorban is prioritássá vált a kiadások visszaszorítása.  Az új kínálatunk teljesen lefedi a magas és alacsonyabb kategóriájú szállodák igényeit is  Soft Care Sensations: prémium megoldás, amelynek középpontjában a modern design, a személyre szabottság és egy világszínvonalú márka áll  Soft Care Gentle: egy új, gazdaságos megoldás, amelynek középpontjában a költséghatékonyság, a megbízhatóság és a m ű ködési hatékonyság áll  Az ügyfelek kiválaszthatják azt a rendszert, amely a legjobban illik hozzájuk  Sensations: Min ő ségével és exkluzivitásával emeli a szálloda imázsát  Gentle: Els ő dleges szempont a költséghatékonyság

13 A termék fogyására vonatkozó teszt 2012. január Forrás: termékkihelyezés a hágai HotelSchool-ban

14 A teszt bemutatása  Egy tesztet végeztek a hágai HotelSchool-ban, ahol azt mérték, hogy mennyi szappan fogy a Diversey Sensations, Select és két versenytárs rendszerb ő l:  Soft Care Select Soft Care Sensations  Scandinavian Amenities IlliAda Press + Wash  A szappanokat és a tusfürd ő ket 31 hotelszobába helyezték ki.  A teszt 2011. július 13-tól 2012. január 17-ig tartott  Az eredmények 1497 vendégéjszakán alapulnak.  A HotelSchool ellen ő rizte a termékek használatát (súlyát) a szoba foglaltságától függ ő en. Ennek alapján kiszámították az 1 vendégre es ő átlagfogyasztást.  A vendégek a szobában elhelyezett kérd ő íven jeleztek vissza.

15 Legfontosabb eredmények  A Sensations nem fogyaszt többet, mint a versenytárs fix adagolású rendszere.  A Sensations fogyasztása jelent ő sen alacsonyabb az Ada – Press & Wash rendszerével összehasonlítva.  Szappan:  A Sensations szappanból lényegesen kevesebb fogy mint az Illi és az Ada szappanokból (fix adagolású és nyomós rendszer)  Azonban, a Sensations fogyása magasabb volt, mint a Select fogyása  Tusfürd ő :  Nincs statisztikai különbség a Sensations és az Illi tusfürd ő fogyása között  Jelent ő sen alacsonyabb a Sensations fogyása, mint az Ada tusfürd ő  A Diversey termékeket magasabbra értékelték a hotel vendégei, mint az Illi és az Ada termékeket

16 Folyékony szappan – a Sensations fogyása alacsonyabb, mint az Ada és az Illi szappanoké N=282N=469 N=491 N= foglalt szobák (fő/éj) N=225 Átlag: 6.2g Min: 2.3g Max: 9.2g Átlag: 8.3g Min: 3g Max: 15.8g Átlag: 12.4g Min: 5.1g Max: 26.2g Átlag: 14.9g Min:8.5 Max: 24.9g Illi (fix adagolású)

17 Tusfürdő – A Sensations fogyása volt a legalacsonyabb az összes vizsgált termék közül N=282 N=469 N=225 N= foglalt szobák (fő/éj) Átlag: 14.2g Min: 9.8g Max: 20.6g Átlag: 11.3g Min: 5.8g Max: 15.2g Átlag:: 11.5g Min: 3.4g Max: 23.2g Átlag: 18.8g Min: 14.2g Max: 29.9g N=491

18 Összefoglalás Sensations (n=469) Select (n=282) Ada Press & Wash (n=225) SA – Illi (n=491) Összesen (n=1497) Szappan8.36.214.914.210.3 Tusfürdő11.314.218.811.513.0 A termékek fogyása termékcsoportonként változó, jelentős különbség a folyékony szappan fogyásában volt Az Illi, fix adagolású rendszer eredményei nagyobb fogyást mutattak a folyékony szappanból összehasonlítva a Sensations és Select rendszerekkel. Ugyanakkor a tusfürdő fogyása esetében nincs ilyen jelentős különbség

19 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Bevezetés Soft Care Gentle A Diversey új gazdaságos rendszere a szállodaszektorban."

Hasonló előadás


Google Hirdetések