Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Nyilvánosság biztosítása

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Nyilvánosság biztosítása"— Előadás másolata:

1 Nyilvánosság biztosítása
TÁMOP /2 Projektindító rendezvény

2 Tájékoztatás és nyilvánosság
A Projektgazdának a Támogatási Szerződésben és jogszabályban (16/2006 Korm. Rend) előírt kötelezettsége a projekttel kapcsolatos tájékoztatási és nyilvánossági feladatok ellátása A Támogatási Szerződés alapján a Kedvezményezett vállalja, hogy a Támogató elektronikus és nyomtatott kiadványaiban, média-megjelenéseiben és egyéb tájékoztató jellegű rendezvényein projektjét igény esetén bemutatja, és az erre irányuló megkeresést csak alapos okkal utasítja vissza a Kedvezményezett köteles bármely, a projekttel kapcsolatban szervezett rendezvényről a Közreműködő Szervezetet értesíteni, a rendezvény napját megelőző legkésőbb 20 munkanappal

3 Arculatváltás 2011 január – Új Széchenyi Terv – arculat váltás
ÚMFT arculattal csak már legyártott anyagok használhatók, új aktivitásoknál csak ÚSZT arculat használható! A kedvezményezettek a pályázattal kapcsolatos tájékoztatási kötelezettségeik teljesítése során a következő 2 dokumentumban foglaltak szerint kötelesek eljárni: Kedvezményezettek tájékoztatási kötelezettségei ( KTK ) támogatói döntés 2011 január 14 előtt : ÚMFT támogatói döntés 2011 január 14 után : ÚSZT - ÚSZT kedvezményezettek arculati kézikönyve ( AK )

4 „AK” és „KTK”

5 Letölthető elemek

6 Letölthető elemek

7 Kötelező logók ÚSZT logó: EU zászló az alapra utaló mondattal: Magyarország megújul szlogen: NFÜ infoblokk:

8 Kommunikációs csomagok
Csak 3 kommunikációs csomag maradt, mindenkinek saját magát kell besorolnia, attól függően, mekkora támogatásban részesül a projektje. sz. : millió forint felett sz. : millió forint között sz. : - 50 millió forint alatt Táblák: C típusú: 50 millió alatti támogatási összegnél B típusú: 500 millió forintig A típusú: 500 millió forint felett D típusú: emlékeztető tábla, mindenkinek kötelező!

9 Kommunikációs csomagok
ÚSZT: ÚMFT:

10 Jó példák – rossz példák 1. Tábla
Megfelelő:

11 Jó példák – rossz példák 1. Tábla
Hibás:

12 Jó példák – rossz példák 2. Meghívó
Megfelelő:

13 Jó példák – rossz példák 2. Meghívó
Hibás:

14 Jó példák – rossz példák 3. Kiadványok
Megfelelő

15 Jó példák – rossz példák 3. Kiadványok
Hibás:

16 Jó példák – rossz példák 3. Kiadványok

17 Gyakran előforduló hibák
nem értesítik a közreműködő szervezetet a projekt eseményeiről – időben - fizetett megjelenéseken, projekttel kapcsolatos PR cikkeken nem szerepelnek a szükséges arculati elemek ESZA és ERFA alapok összekeverése már legyártják a táblákat, kiadványt, meghívót stb., de nem küldik meg előzetesen az ESZA-nak, és esetleg hiba van benne ESZA logójának és elérhetőségeinek szerepeltetése az anyagokon nem készülnek fényképek a fontosabb eseményekről többet vagy kevesebbet valósítanak meg a kommunikációs tervből, mint azt előzetesen tervezték (KSZ jóváhagyása nélkül) az emlékeztető táblán a projekt ... valósult meg, múlt időben legyen

18 Elérhetőségeink ESZA Ügyfélszolgálat: Központi telefonszám: 06-1/273–4250 Kommunikációs-arculati kérdésekben:

19 kommunikációs munkatárs
Köszönöm a figyelmet! Pallai Rita kommunikációs munkatárs


Letölteni ppt "Nyilvánosság biztosítása"

Hasonló előadás


Google Hirdetések