Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

MLSZ Marketing és Média Bizottságának munkája

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "MLSZ Marketing és Média Bizottságának munkája"— Előadás másolata:

1 MLSZ Marketing és Média Bizottságának munkája
2012. április 24.

2 CÉLOK ÉS MŰKÖDÉS AZ MLSZ-EN BELÜL
A BIZOTTSÁGI RENDSZER CÉLOK ÉS MŰKÖDÉS AZ MLSZ-EN BELÜL MLSZ-en belül 23 bizottság dolgozik 2010 őszén kezdte el működését a Marketing és Média bizottság Célja, hogy az MLSZ marketing és a kommunikáció osztályt támogatása stratégiai irányok meghatározásával.

3 MARKETING ÉS MÉDIA BIZOTTSÁG
Balogh Gabriella Kassay Lili Szabó László Kovács Tibor Simon Zoltán Schrankó Péter

4 MARKETING ÉS MÉDIA BIZOTTSÁG
A BIZOTTSÁG LEGFŐBB EREDMÉNYEI 2011-BEN

5 CSR Image kutatás stratégia MARKETING ÉS MÉDIA BIZOTTSÁG
FŐBB PROJEKTJEK 2012-BEN CSR Image kutatás Szponzorációs stratégia

6 EGYÜTTMŰKÖDÉS A BIZOTTSÁG ÉS A KLUBOK KÖZÖTT
Nyitni szeretnénk a klubok felé. Feltárni, megismerni a lokális problémákat, amelyen központilag tudunk segíteni. Klubok nélkül nem tudjuk elérni céljainkat, közösen kell együtt dolgozunk.

7 MARKETING KLUB CÉLJA CÉLJAINK Segíteni egymást
Esettanulmányokat ismertetni Képezni magunkat Ismerjük meg egymást Üzenni a közvéleménynek

8


Letölteni ppt "MLSZ Marketing és Média Bizottságának munkája"

Hasonló előadás


Google Hirdetések