Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

MLSZ Marketing és Média Bizottságának munkája 2012. április 24.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "MLSZ Marketing és Média Bizottságának munkája 2012. április 24."— Előadás másolata:

1 MLSZ Marketing és Média Bizottságának munkája április 24.

2 A BIZOTTSÁGI RENDSZER CÉLOK ÉS MŰKÖDÉS AZ MLSZ-EN BELÜL MLSZ-en belül 23 bizottság dolgozik 2010 őszén kezdte el működését a Marketing és Média bizottság Célja, hogy az MLSZ marketing és a kommunikáció osztályt támogatása stratégiai irányok meghatározásával.

3 MARKETING ÉS MÉDIA BIZOTTSÁG Balogh Gabriella Kassay Lili Szabó László Kovács Tibor Simon Zoltán Schrankó Péter

4 MARKETING ÉS MÉDIA BIZOTTSÁG A BIZOTTSÁG LEGFŐBB EREDMÉNYEI 2011-BEN

5 MARKETING ÉS MÉDIA BIZOTTSÁG FŐBB PROJEKTJEK 2012-BEN Image kutatás Szponzorációs stratégia CSR

6 A BIZOTTSÁG ÉS A KLUBOK EGYÜTTMŰKÖDÉS A BIZOTTSÁG ÉS A KLUBOK KÖZÖTT Nyitni szeretnénk a klubok felé. Feltárni, megismerni a lokális problémákat, amelyen központilag tudunk segíteni. Klubok nélkül nem tudjuk elérni céljainkat, közösen kell együtt dolgozunk.

7 MARKETING KLUB CÉLJA CÉLJAINK Segíteni egymást Esettanulmányokat ismertetni Képezni magunkat Ismerjük meg egymást Üzenni a közvéleménynek

8


Letölteni ppt "MLSZ Marketing és Média Bizottságának munkája 2012. április 24."

Hasonló előadás


Google Hirdetések