Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP 3.2.3. A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP 3.2.3. A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában."— Előadás másolata:

1 Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában

2 Pályázati célok: A közoktatási rendszer hatékonyságának javítása a közművelődési intézmények bevonásával és eszközeivel A gyermek és ifjúsági korosztály bevonása a formális oktatást támogató és kiegészítő új tanulási formákba, programokba, szolgáltatásokba A hátrányos helyzetű csoportok bekapcsolása az egész életen át tartó tanulás folyamatába

3 A fejlesztés mindezt a közművelődési intézmények és szervezetek oktatás- nevelési szolgáltatásainak fejlesztése és támogatása révén valósítja meg Cél, az „alkalmassá” tétel, az új tanulási formák elterjesztése, látogatottság növelése Az iskola rendszeren kívüli szolgáltatások arányosan, területileg hasonlóan, minél teljesebb körben legyenek elérhetőek

4 Részcélok: Az egész életen át tartó tanulás formáinak, alkalmainak, tartalmainak bővítése, a hátrányos helyzetű csoportok bevonásával a résztvevői kör szélesítése A lakosság digitális és nyelvi kompetenciáinak fejlesztése A társadalmi tanulási folyamat és a demokratikus jogok gyakorlását segítő kompetenciák fejlesztése Megtartó képességet segítő helyi közösségi programok megvalósítása

5 Pályázati tevékenységek: Komponensek

6 Pályázati forrás megoszlása:

7 Partnerek, célcsoportok: Célcsoportok Partnerek A megvalósítás szakemberei: oktatási intézmények, civil szervezetek, munkaügyi szakemberek, egészségügyi szakemberek, gondozói hálózat, CKÖ, vállalatok, cégek

8

9 Partnerek: A megvalósítás szakemberei közművelődési szakemberek oktatási intézmények pedagógusai civil szervezetek munkaügyi szakemberek egészségügyi szakemberek gondozói hálózat CKÖ képzési vállalatok, cégek

10 Tevékenységtípusok, jellemzőik: Tanfolyamok Szakkörök Tréningek Táborok Találkozók

11 A megvalósítás folyamatának rendszere: Szervezeti felépítés Projektmenedzser – Szénási László Szakmai vezető – Janó Lajos Projektasszisztens – Szűcsné Nagy Zita Pénzügyi munkatárs – Szepesiné Monoki Katalin Szakmai lebonyolító - Monoki Annamária Önkormányzati összekötő - Fekete Aniella Programfelelősök Megvalósítók

12 Szabályozás felépítése: Projektmenedzsment felelőssége Programfelelősök, megvalósítók kapcsolata Dokumentációk készítése, vezetése Fotók kész anyagok, produktumok

13 Kommunikáció, nyilvánosság, elégedettség: Beépülés a köztudatba – eredményes információ áramlás Eredmények bemutatása – sikerek Partneri elégedettség mérése

14 Fenntarthatóság biztosítása Résztvevők tapasztalata, megerősödése sikerélmények Tevékenységek beépülése a közreműködő szervezetek programjába Felnőtt képzési rendszerek megjelenése a közművelődésben

15 Köszönöm figyelmüket !


Letölteni ppt "Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP 3.2.3. A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában."

Hasonló előadás


Google Hirdetések