Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Minta OKTATÁSTECHNOLÓGIA Minta a beadandó feladathoz.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Minta OKTATÁSTECHNOLÓGIA Minta a beadandó feladathoz."— Előadás másolata:

1 Minta OKTATÁSTECHNOLÓGIA Minta a beadandó feladathoz

2 Minta A nyomtatás feltalálása (1450 táján) a mai vetítőgépek őse, a „laterna magica” (1600 körüli) XIX. század végén: fényképezőgép az iskolákban villanyvilágítás bevezetése (kb. az 1910-es évektől) - diapozitívok episzkóp kb as évek óta írásvetítő – elterjed kb körül Oktatófilmek: Budapesten Pedagógiai Filmgyár fonográf viaszhengerrel: XX. sz. elejétől oktatógép-szerkezetek: Pressey 1920-as évek

3 Minta „Az oktatástechnológia nem más, mint az oktatástechnikai eszközök – vagy tágabban a taneszközök és taneszköz- rendszerek – elvszerű alkalmazásának elmélete, amikor is az alkalmazás a tanítási tanulási folyamatban megvalósítandó konkrét célok optimális megoldására irányul.”

4 Minta Az első nemzedék A második nemzedék A harmadik nemzedék A negyedik nemzedék

5 Minta Az első nemzedék sem az elkészítéséhez, sem a bemutatásához nem kell gépi eszköz demonstrációra szánt, valódi tárgyak, képek, grafikus ábrázolások, térképek

6 Minta A második nemzedék előállításra már gépeket használnak, de a rajtuk tárolt információ hozzáféréséhez nincs szükség közvetítő technikai eszközre tankönyvek és faliképek

7 Minta A harmadik nemzedék vetítés-, a hang- és a híradástechnika fejlődése következtében alakult ki

8 Minta A negyedik nemzedék tanulásirányító információt is közölnek oktatógépek, programozott tankönyvek, oktatóprogrammal ellátott számítógépek

9 Minta Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Minta OKTATÁSTECHNOLÓGIA Minta a beadandó feladathoz."

Hasonló előadás


Google Hirdetések