Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az amerikai (USA) kommunikáció

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az amerikai (USA) kommunikáció"— Előadás másolata:

1 Az amerikai (USA) kommunikáció
Az USA gazdasága, politikája és kommunikációja

2 Adatok A világ harmadik legnagyobb területű országa Oroszország és Kanada után (9,8 M km2) A világ harmadik legnépesebb országa Kína és India után (301 M) A világ vezető gazdasági és politikai nagyhatalma. Az egy főre jutó GDP 43,500 USD A GDP összege milliárd USD

3 Adatok II. A GDP 2,5-szer több, mint a másodiknak, Japánnak.
A világ kutatási-fejlesztési kiadásainak 40%-a. Az USA a Föld népességének 5%-t jelenti, a globális GDP 30%-t. Az USA a világ katonai kiadásainak 36%-t adja. Katonai kiadásai nagyobbak, mint az utána következő 14 országnak együtt (ez a GDP 3,5%-a) Liszt és foci Liszt és foci: II. VH  a német foglyok focizni akartak, és az amcsik liszttel jelölték meg a pályán a vonalakat  gazdaság

4 A lakosság összetétele
Olvasztótégely  salátástál 81,7% fehér (latinokkal) 12,9 % afroamerikai 4,2 % ázsiai 1 % indián (őslakos) Olvasztótégely: mindenkiből amcsi lesz Salátástál: megmarad az egyéni jellemző, csak keveredés

5 A magyar bevándorlás Old times (XIX-XX. sz. forduló) displaced

6 Kultúra Maszkulin kultúra, kicsi bizonytalanság kerülés  nem félnek a változásoktól; pl. gyakran költöznek Vallás: protestáns (51,3%), katolikus (23,9 %), mormon (1,7%), jehova (0,7%), egyéb keresztény (0,8%), felekezeten kívül (16,1%), zsidó…

7 A domináns réteg WASP W – white A – anglo S – saxon P – protestant Két elnök: ír-katolikus (Kennedy); protestáns, félig angol-szász

8 Kommunikáció Nagy különbségek az angol és amerikai nyelv között: helyesírás, kiejtés, szóhasználat Személynevek: a keresztnév használata általánosan elterjedt.


Letölteni ppt "Az amerikai (USA) kommunikáció"

Hasonló előadás


Google Hirdetések