Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az innováció hatékonysága Zsámboki Gábor, vezérigazgató – Állami Nyomda.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az innováció hatékonysága Zsámboki Gábor, vezérigazgató – Állami Nyomda."— Előadás másolata:

1 Az innováció hatékonysága Zsámboki Gábor, vezérigazgató – Állami Nyomda

2 hatások Innovációs stratégia

3 innovációt Szűk piac megöli az

4 életképes Csak az újdonság alkalmazása elengedhetetlen Nemzetközi szabványok

5 együttműködések kellenek Nemzetközi sikerek eléréséhez szoros

6 megteremtése Fontos az egyensúly

7 Közvetett költségek a bevétel százalékában kevesebb eredmény Paradox, de több költés,

8 Kísérleti fejlesztés (ÁNY) Alkalmazott kutatás (partner) Alapkutatás (nincs rá lehetőség)

9 motiválják az innovációt Gazdasági szempontok

10 jelent a fejlesztés? Milyen versenyelőnyt

11 piaci igényekre? Megfelelő választ ad a

12 szürkeállomány? Megvan-e hozzá a

13 döntést hozni? Elég bátor a vezető

14 mérsékléséhez Segítség a kockázatok

15 Európában 21 millió cég van van betöltve 175 millió munkahely igényeit lessük 500 millió fogyasztó

16 magyarságával Szoros kapcsolat a régió Közép-Kelet-Európában Állami Nyomda Csoport

17 együttműködés. Bizalom, elszántság, gondolkodásmód A siker igazi alapja a

18 Az EU piacán 21 millió cég van, amelyek összesen 175 millió munkahelyet képviselnek, és félmilliárd fogyasztó szükségleteinek kielégítésén dolgoznak és sikeres vállalatok tudnak hozzájárulni A költségvetés bevételi oldalához csak az innovatív

19 Sikeres innováció feltételei: Vezetői megérzés Megfelelő piacméret Az innováció hatékonysága profitban és adóban mérhető!

20 Köszönjük a figyelmet! Köszönöm blog.allaminyomda.hu


Letölteni ppt "Az innováció hatékonysága Zsámboki Gábor, vezérigazgató – Állami Nyomda."

Hasonló előadás


Google Hirdetések