Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

I. Szakakkreditációs tájékoztató MOTTÓNK: ‘A SORT MAGUNKON KELL KEZDENÜNK! ELŐSZÖR IS RÁNK KELL, HOGY IGAZ LEGYEN MINDEN, AMIT TANÍTUNK, ÉS AMIRE TANÁCSOT.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "I. Szakakkreditációs tájékoztató MOTTÓNK: ‘A SORT MAGUNKON KELL KEZDENÜNK! ELŐSZÖR IS RÁNK KELL, HOGY IGAZ LEGYEN MINDEN, AMIT TANÍTUNK, ÉS AMIRE TANÁCSOT."— Előadás másolata:

1 I. Szakakkreditációs tájékoztató MOTTÓNK: ‘A SORT MAGUNKON KELL KEZDENÜNK! ELŐSZÖR IS RÁNK KELL, HOGY IGAZ LEGYEN MINDEN, AMIT TANÍTUNK, ÉS AMIRE TANÁCSOT ADUNK.’ (Forrás: dft.hu) Az AVIR munkacsoport első feladat az ISZAM képzés önértékelésének mintaértékű elkészítése. Az AVIR munkacsoport az ISZAM képzés legjobb Hallgatóiból alakult meg… Gödöllő

2 Tartalomjegyzék Lehetőségek Elvárások Az önértékelési folyamat támogatása Eredmények

3 Lehetőségek Minden szak szabadon és önállóan készítheti önértékelését (teljeskörű felelősség). Amennyiben igényt tartanak szolgáltatásainkra, akkor a felelősség megoszlik az adatkezelők és a szabadszöveges jelentést írók között…

4 Elvárások Az alapadatok átadása – a hozzáférés megfelelő szintű szabályozása mellett – titoktartási nyilatkozattal szavatolva a biztonságot – a közhasznúság maximális biztosítása mellett A munkafolyamatok támogatása – MAB-szabványok támogatása – kísérleti szabványok teremtése – bizonyítékkezelés szabványosítása

5 Az önértékelési folyamat támogatása Mintapélda kialakítása az ISZAM képzésre vonatkozóan Az alapadatok rendszerezéséhez kitöltési séma biztosítása Jelentések (táblázatok) automatikus készítése Bizonyítékok kezelésére vonatkozó ajánlások A folyószöveges értékelés sablonszövegekkel való kiváltása részlegesen Nem szabványos önértékelési fejezetek szabvány- kísérleteinek kialakítása

6 Az önértékelési folyamat támogatása Beosztás Összes oktató a szakon Oktatók száma születési év szerint Összes oktatóból AT(fő) 1950 előtt után egyetemi tanár főiskolai tanár egyetemi docens főiskolai docens adjunktus tanársegéd doktorandusz tudományos munkatársak egyéb Összesen

7 Az önértékelési folyamat támogatása Darab / neptunkódKorsávok munkakör …Végösszeg egyetemi docens főiskolai docens főiskolai tanár főiskolai adjunktus2 215 egyetemi tanár12 36 tudományos munkatárs főiskolai tanársegéd egyetemi tanársegéd11 35 egyetemi adjunktus Végösszeg

8 Az önértékelési folyamat támogatása IDnévszületési évmunkakörFOIkorsávok 1Pitlik László1966egyetemi docens Szűcs István1962főiskolai docens Herbst Árpád1976főiskolai tanár Villányi László1940főiskolai adjunktus Besel László1980egyetemi tanár31980-… 6Szelényi László1986tudományos munkatárs11980-… 7Molnár József1952egyetemi docens Halmai Péter1947főiskolai adjunktus Barczi Attila1971főiskolai tanársegéd Penksza Károly1955egyetemi docens … …(fiktív adatok alapján)…

9 Eredmény A felelősség-, feladat-, hatáskör tisztázása Sikeres szak-akkreditáció Eredményes teljesülés esetén az intézményi akkreditáció kapcsán jelentősen csökken a nyitott kérdés száma az kollégák felé, vagyis Majd minden központilag lejelenthető A szabályokhoz kötött akciók indítása a feltárt hiányosságok feloldására

10 Kapcsolatok


Letölteni ppt "I. Szakakkreditációs tájékoztató MOTTÓNK: ‘A SORT MAGUNKON KELL KEZDENÜNK! ELŐSZÖR IS RÁNK KELL, HOGY IGAZ LEGYEN MINDEN, AMIT TANÍTUNK, ÉS AMIRE TANÁCSOT."

Hasonló előadás


Google Hirdetések