Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

I. Szakakkreditációs tájékoztató MOTTÓNK: ‘A SORT MAGUNKON KELL KEZDENÜNK! ELŐSZÖR IS RÁNK KELL, HOGY IGAZ LEGYEN MINDEN, AMIT TANÍTUNK, ÉS AMIRE TANÁCSOT.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "I. Szakakkreditációs tájékoztató MOTTÓNK: ‘A SORT MAGUNKON KELL KEZDENÜNK! ELŐSZÖR IS RÁNK KELL, HOGY IGAZ LEGYEN MINDEN, AMIT TANÍTUNK, ÉS AMIRE TANÁCSOT."— Előadás másolata:

1 I. Szakakkreditációs tájékoztató MOTTÓNK: ‘A SORT MAGUNKON KELL KEZDENÜNK! ELŐSZÖR IS RÁNK KELL, HOGY IGAZ LEGYEN MINDEN, AMIT TANÍTUNK, ÉS AMIRE TANÁCSOT ADUNK.’ (Forrás: dft.hu) Az AVIR munkacsoport első feladat az ISZAM képzés önértékelésének mintaértékű elkészítése. Az AVIR munkacsoport az ISZAM képzés legjobb Hallgatóiból alakult meg… 2011.01.04. Gödöllő

2 Tartalomjegyzék Lehetőségek Elvárások Az önértékelési folyamat támogatása Eredmények

3 Lehetőségek Minden szak szabadon és önállóan készítheti önértékelését (teljeskörű felelősség). Amennyiben igényt tartanak szolgáltatásainkra, akkor a felelősség megoszlik az adatkezelők és a szabadszöveges jelentést írók között…

4 Elvárások Az alapadatok átadása – a hozzáférés megfelelő szintű szabályozása mellett – titoktartási nyilatkozattal szavatolva a biztonságot – a közhasznúság maximális biztosítása mellett A munkafolyamatok támogatása – MAB-szabványok támogatása – kísérleti szabványok teremtése – bizonyítékkezelés szabványosítása

5 Az önértékelési folyamat támogatása Mintapélda kialakítása az ISZAM képzésre vonatkozóan Az alapadatok rendszerezéséhez kitöltési séma biztosítása Jelentések (táblázatok) automatikus készítése Bizonyítékok kezelésére vonatkozó ajánlások A folyószöveges értékelés sablonszövegekkel való kiváltása részlegesen Nem szabványos önértékelési fejezetek szabvány- kísérleteinek kialakítása

6 Az önértékelési folyamat támogatása Beosztás Összes oktató a szakon Oktatók száma születési év szerint Összes oktatóból AT(fő) 1950 előtt1950-591960-691970-801980 után egyetemi tanár főiskolai tanár egyetemi docens főiskolai docens adjunktus tanársegéd doktorandusz tudományos munkatársak egyéb Összesen

7 Az önértékelési folyamat támogatása Darab / neptunkódKorsávok munkakör...-19501950-19601960-19701970-19801980-…Végösszeg egyetemi docens163 111 főiskolai docens 12115 főiskolai tanár121329 főiskolai adjunktus2 215 egyetemi tanár12 36 tudományos munkatárs2 2149 főiskolai tanársegéd121217 egyetemi tanársegéd11 35 egyetemi adjunktus1 11 3 Végösszeg101410 1660

8 Az önértékelési folyamat támogatása IDnévszületési évmunkakörFOIkorsávok 1Pitlik László1966egyetemi docens11960-1970 2Szűcs István1962főiskolai docens31960-1970 3Herbst Árpád1976főiskolai tanár11970-1980 4Villányi László1940főiskolai adjunktus2...-1950 5Besel László1980egyetemi tanár31980-… 6Szelényi László1986tudományos munkatárs11980-… 7Molnár József1952egyetemi docens11950-1960 8Halmai Péter1947főiskolai adjunktus3...-1950 9Barczi Attila1971főiskolai tanársegéd31970-1980 10Penksza Károly1955egyetemi docens31950-1960 … …(fiktív adatok alapján)…

9 Eredmény A felelősség-, feladat-, hatáskör tisztázása Sikeres szak-akkreditáció Eredményes teljesülés esetén az intézményi akkreditáció kapcsán jelentősen csökken a nyitott kérdés száma az kollégák felé, vagyis Majd minden központilag lejelenthető A szabályokhoz kötött akciók indítása a feltárt hiányosságok feloldására

10 Kapcsolatok http://miau.gau.hu/avir/ http://miau.gau.hu/avir/munkatarsak.php


Letölteni ppt "I. Szakakkreditációs tájékoztató MOTTÓNK: ‘A SORT MAGUNKON KELL KEZDENÜNK! ELŐSZÖR IS RÁNK KELL, HOGY IGAZ LEGYEN MINDEN, AMIT TANÍTUNK, ÉS AMIRE TANÁCSOT."

Hasonló előadás


Google Hirdetések