Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

MTA Regionális Kutatások Központja A hazai vasúti és vizi közlekedés kapcsolódási pontjai Lepesi Zoltán László igazgató MÁV Zrt. Területi Képviselet Budapest.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "MTA Regionális Kutatások Központja A hazai vasúti és vizi közlekedés kapcsolódási pontjai Lepesi Zoltán László igazgató MÁV Zrt. Területi Képviselet Budapest."— Előadás másolata:

1 MTA Regionális Kutatások Központja A hazai vasúti és vizi közlekedés kapcsolódási pontjai Lepesi Zoltán László igazgató MÁV Zrt. Területi Képviselet Budapest

2 MTA Regionális Kutatások Központja Erdősi Ferenc TÖRTÉNETI KITEKINTÉS-I Széchenyi vasútfejlesztési javaslatai

3 MTA Regionális Kutatások Központja Erdősi Ferenc

4 MTA Regionális Kutatások Központja Erdősi Ferenc

5 MTA Regionális Kutatások Központja Erdősi Ferenc A fiumei vasút reformkori tervei

6 MTA Regionális Kutatások Központja Erdősi Ferenc Az osztrák birodalom érdekeinek érvényesülése az önkényuralom idején Trieszt előnyben részesítése A fiumei vasút késleltetése A trieszti és fiumei vasút

7 MTA Regionális Kutatások Központja Erdősi Ferenc Első vasútépítések

8 MTA Regionális Kutatások Központja Erdősi Ferenc Az Alföld-Fiume vasút megépült és tervezett szakaszai, a fiumei gyorsvasút útvonala 1914-ben

9 MTA Regionális Kutatások Központja Erdősi Ferenc Épülő Vasútvonalak

10 MTA Regionális Kutatások Központja Erdősi Ferenc

11 MTA Regionális Kutatások Központja Erdősi Ferenc Megvalósult vasútépítések Mohács – Pécsi Vasút Pécs – Barcsi Vasút Báziás Hatása a térségre

12 MTA Regionális Kutatások Központja Erdősi Ferenc A Közép- (és Nyugat-)Balkán felé irányuló vasút tervváltozatai A Nyugat- és Közép- Balkán felé vezető fővonalak kötegelésének Thaly-féle terve. A zimonyi vasút eredeti terve és a megvalósított vonal

13 MTA Regionális Kutatások Központja Erdősi Ferenc Magyarország vasúti teherforgalmának alakulása irányok szerint 1913-ban

14 MTA Regionális Kutatások Központja Erdősi Ferenc Jelen

15 MTA Regionális Kutatások Központja Erdősi Ferenc Komárom a Ózd a c a Kiskunhalas a 100a 120 Püspökladány Kaposvár 5 30a Tapolca Hatvan Celldömölk Békéscsaba Siófok Mezőhegyes Sárbogárd Győr Cegléd 39 Kecskemét Füzesabony Mátészalka Nyíregyháza Záhony Szolnok Ic716 Rajka Hegyeshalom V.varsány BUDAPESTI TERÜLETI KÉPVISELET Boba Ukk Körmend Szentgotthár d Rédics Murakeresztúr Zalaszentiván Z.grót Zalalövő Keszthely B.szentgyörgy Fonyód Kőszeg Porpác Kisbé r Pápa Almásfüzitő Tatabánya Veszpré m Gysev Sopron Somogyszob Nagyatád Dombóvár -alsó Tamási Pincehely Csajág Rétszilas Balatonfüred Börgönd Lepsény Paks Dunapataj Kalocsa Gyékényes Barcs Középrigóc SellyeVillány Mohács Bátaszék Komló Szentlőrinc Godisa Szekszárd Baja Balassagyarmat Drégelypalánk Diósjenő Galgamácsa Aszód Kisterenye Mátramindszent Mátranovák Homokterenye Somoskőújfalú Ipolytarnóc Gyöngyös Vámosgyíörk Kál- Kápolna Eger Ujszász Szajol Tiszatenyő Putnok Bánréve K.barcika Rudabánya Tornanádaska Hidasnémeti Sajóecseg Sátoraljaújhely Görögszállás Mezőzombor Tokaj Kisvárda Vásárosnamény Nyékládháza Mezőcsát Tiszapalkonya Tiszalök Ohat- Pusztakócs Tiszafüred KisújszállásKarcag Apafa Nagykálló Nyíradony Nyírbátor Kocsord Ágerdőmajor Zajta Csenger Nyírábrány Létavértes Nagykereki Biharkeresztes Kőrösnagyharsány Vésztő Szeghalom Sáránd Gyoma Mezőtúr Szarvas Kisszénás Kondoros Gyula Kétegyháza Murony BékésKötegyán Battonya Orosháza Kunszentmárton Szentes Makó Hódmezővásárhely Röszke Kelebia Bácsalmás Kiskunmajsa Kiskőrös Fülöpszállás Törökfáj Lakitelek Kunszentmiklós- Tass Kiskunfélegyháza Mezőfalva Dunaújváros Magyarboly Szob Esztergom Tokod Dorog Csorna Salgtrján Siklós Lökösháza Ajka Győrszabadhegy Harka Vasvár Lenti Zirc Bakonysárkány Környe Oroszlány Pötréte Szil-Sopronnémeti Kecskéd Tóvároskert Hajmáskér Rábapordány Bősárkány Győrszemere Hodos Mosonszolnok Nyúl Sárpentele Polgárdi- Ipartelepek Balatonfőkajár Fenékpuszta Bajánsenye Székesfehérvár Szerencs Vác Dombóvár Nagykanizsa Zalaegerszeg P.szabolcs

16 MTA Regionális Kutatások Központja Erdősi Ferenc

17 MTA Regionális Kutatások Központja Erdősi Ferenc

18 MTA Regionális Kutatások Központja Erdősi Ferenc

19 MTA Regionális Kutatások Központja Erdősi Ferenc Köszönöm Figyelmüket! Lepesi Zoltán László Igazgató MÁV Zrt. Területi Képviselet Budapest 1087 Budapest, Kerepesi út

20 MTA Regionális Kutatások Központja Erdősi Ferenc


Letölteni ppt "MTA Regionális Kutatások Központja A hazai vasúti és vizi közlekedés kapcsolódási pontjai Lepesi Zoltán László igazgató MÁV Zrt. Területi Képviselet Budapest."

Hasonló előadás


Google Hirdetések