Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió."— Előadás másolata:

1 Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege Ft

2 tehetség tudás alapú társadalom információ LLL esélyegyenlőség Kulcsfogalmak

3 A pályázat részei Madách-napok Tehetséggondozó foglalkozások általános- és középiskolások részére Tanártovább- képzések Tehetségponttá válás

4 Madách-napok Országos hatókörű pályázatok. Versenyek művészeti kategóriákban (képzőművészet), irodalom, történelem, francia és olasz nyelv, valamint informatika tantárgyakból.

5 Madách-napok Idei tanévben: február 4-5. Helyszín: Művelődési Ház. Több, mint másfél évtizedes hagyománnyal rendelkező kulturális rendezvény: iskolánk tehetséges diákjainak, együtteseinek, osztályainak bemutatkozása magyar és idegen nyelven. Zenei, tánc, hangszeres, énekes és színpadi produkciók. Ez egyben tehetségkutató is (Kis Domokos Márk, Kovácsevics Fruzsina, Koren Gábor, Lakatos Ádám stb.). DVD-anyag készül - referencia külföldi partneriskoláinknak.

6 Madách-napok Febr. 4. iskolai rendezvény: Tanítás nélküli munkanap. Febr. 5. Szülőknek is bemutatjuk a műsort. Kötetlen találkozási lehetőség az oktatás szereplőinek egymással (szülő, diák, tanár, városi oktatásirányítók).

7 Tehetséggondozó foglalkozások általános és középiskolai tanulók számára. Ált. iskolásoknak magyar, matematika, angol nyelv, biológia, kémia, fizika és informatika tantárgyakból bejárós (iskolabusz!) és levelezős formában: az 1. félévben Középiskolásoknak főleg olyan tárgyakból, amelyekben évek óta az élmezőnyben vagyunk pl. olasz nyelv, informatika.(a 2. félévben)

8 Tanártovábbképzések (60 óra/fő) Előzmény: márciusában pedagógiai napot tartottunk, ahova nemcsak saját tanáraink, hanem több más oktatási intézmény pedagógusa, vezetője is eljött. Cél: A pályázat címében megfogalmazott innováció. ProjektoktatásCsapatmunkaKooperatív tanulás Témakörök

9 Tehetségponttá válás Referenciák: Nemzeti Tankönyvkiadó referenciaiskolája vagyunk. NUSI sportmódszertani központ vagyunk. Emelt szintű vizsgaközpont vagyunk. ECDL vizsgaközpont vagyunk. Több megyei verseny állandó rendezői vagyunk (pl. Édes anyanyelvünk). Tempus Közalapítvánnyal szoros a kapcsolatunk. Tanári ankétok, bemutató órák, tankönyvbemuta- tók, nyílt napok tartása stb.

10 Nyilvánosság Iskolaújság (több kommunikáció szakos kolléga segíti a diák-újságírók munkáját) Nyílt napok (november) Bemutató órák (2010: történelem, nyelvek, magyar tantárgyakból) Megújult honlapunk:

11 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió."

Hasonló előadás


Google Hirdetések