Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

ÚJ. A tél a legnagyobb igénybevételt jelentő évszak TÉLI Összetett Bármi előfordulhat: NYÁRI Viszonylag egyszerű Csak ez fordul elő: Nedves út HóJég Száraz.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "ÚJ. A tél a legnagyobb igénybevételt jelentő évszak TÉLI Összetett Bármi előfordulhat: NYÁRI Viszonylag egyszerű Csak ez fordul elő: Nedves út HóJég Száraz."— Előadás másolata:

1 ÚJ

2 A tél a legnagyobb igénybevételt jelentő évszak TÉLI Összetett Bármi előfordulhat: NYÁRI Viszonylag egyszerű Csak ez fordul elő: Nedves út HóJég Száraz út Latyak Nedves út Száraz út Enyhe és meleg hőmérsékletek Hideg és enyhe hőmérsékletek (hirtelen változások)

3 ÚJ Úton maradás képessége (forgalom és kanyarok) Fogyasztók téli biztonsági elvárásai Dombon felfelé való haladás képessége + Elindulási képesség Fékezési / megállási képesség Forrás: V2D tanulmány 2009 / TNS Sofres 2 1 3

4 ÚJ c A MICHELIN válasza a fogyasztók téli elvárásaira ÚJ MICHELIN ALPIN Városi autókhoz, egyterűekhez és családi autókhoz Vezessen teljes nyugalomban egy téllel hosszabb ideig

5 ÚJ Járműkategóriák Városi autók Nagy teljesítményű autók ÚJDONSÁG

6 ÚJ Fontosabb előnyök Full Active Futófelület HelioCompound + Vezessen teljes nyugalomban egy téllel hosszabb ideig Jégen, hóban vagy esőben  Elindulás 10%-kal könnyebben*  Megállás 5%-kal rövidebb úton**  Használat egy téllel hosszabb ideig***  Alacsony üzemanyag-fogyasztás A futófelület hosszú élettartama *Átlagosan, az előző generációs gumiabronccsal összevetve, jeges vagy hóval borított úton való elinduláskor. A TÜV SÜD Automotive által 2010-ben 195/65 R 15 T és 205/55 R 16 H méretű gumiabroncsokon végrehajtott tesztek. **Átlagosan, az előző generációs gumiabronccsal összevetve, jeges, hóval borított vagy nedves úton. A TÜV SÜD Automotive által 2010-ben 195/65 R 15 T és 205/55 R 16 H méretű gumiabroncsokon végrehajtott tesztek; egyéb belső tesztek. ***Átlagosan, a MICHELIN Alpin A4 35%-kal hosszabb élettartamú, mint a fő versenytársai. A TÜV SÜD Automotive által 2010-ben 195/65 R 15 T és 205/55 R 16 H méretű, 2009 novemberében a nyílt piacon vásárolt gumiabroncsokon végzett tesztek.

7 ÚJ  Nagyobb tapadási felület, mivel nincsen inaktív területe a futófelületnek  Fokozatos, előre látható viselkedés az egységes nyomás és a blokkok közötti progresszív átmenet révén A futófelület folyamatos kontúrja A motívumok nagy száma  Nagyobb vonóerő havas úton,  Még intenzívebb „lánctalpas” hatás Full Active Futófelület

8 ÚJ  A kiváló tapadáshoz havas és jeges úton 50%-kal több kapaszkodó él* és nagy barázdasűrűség  A MICHELIN ALPIN barázdái 4 mm vagy akár az alatti mintázatmélység esetén is biztosítják a tapadást a csúszós utakon. Teljes mélységű barázdák Full Active Futófelület

9 ÚJ  Nagyobb szilárdság a jobb irányíthatósághoz és fékezéshez Jeges, havas és száraz úton 3D barázdák Full Active Futófelület

10 ÚJ  Jobb irányíthatóság egyenes úton és kanyarban egyaránt  Harmonikus és kiszámítható oldalirányú irányíthatóság Változó szögű barázdák Változatos barázdaszögek 0 ° -tól 30 ° és 150 ° -ig  A széttartó V-forma, a vállak felé nyíló oldalirányú lamellákkal garantálja a hó, latyak és víz könnyű kivetését Öntisztító futófelület Full Active Futófelület

11 ÚJ A napraforgó olajat* tartalmazó full silika alapú új gumikeverék jobb tapadást biztosít nedves úton … és javítja a teljesítményt havas és jeges úton is. * Michelin-szabadalom Heliocompound +

12 ÚJ Heliocompound+ Az új formula további előnyei:  Alacsony hőmérsékleten is megtartja rugalmasságát: jobb tapadás a téli utakon  Az abroncs teljes élettartama során stabilizálja a gumi komponens szilárdságát a hosszan tartó teljesítmény érdekében  Optimalizálja a kopással szembeni ellenállás a nagyobb kilométerteljesítményhez  Csökkenti a gördülési ellenállást az alacsonyabb üzemanyag-fogyasztás és CO 2 -kibocsátás érdekében Az új gumikeverékben nem található aromatikus olaj (a 2010 januárjától hatályos európai irányelvnek megfelelve). Heliocompound +

13 ÚJ Az új MICHELIN Alpin egy alacsony gördülési ellenállású gumiabroncs. Úgy alakítottuk ki, hogy csökkentse az üzemanyag-fogyasztást és a CO 2 kibocsátást. Minden új MICHELIN Alpin gumiabroncs el van látva a MICHELIN GREEN X jelzéssel, és csökkenti az üzemanyag-fogyasztást*. *A TÜV SÜD Automotive által 2008-ban és 2009-ben folytatott gördülési ellenállási tesztek alapján számítva.

14 ÚJ Fontosabb előnyök Vezessen teljes nyugalomban egy téllel hosszabb ideig Jégen, hóban vagy esőben *Átlagosan, az előző generációs gumiabronccsal összevetve, jeges vagy hóval borított úton való elinduláskor. A TÜV SÜD Automotive által 2010-ben 195/65 R 15 T és 205/55 R 16 H méretű gumiabroncsokon végrehajtott tesztek. **Átlagosan, az előző generációs gumiabronccsal összevetve, jeges, hóval borított vagy nedves úton. A TÜV SÜD Automotive által 2010-ben 195/65 R 15 T és 205/55 R 16 H méretű gumiabroncsokon végrehajtott tesztek; egyéb belső tesztek. ***Átlagosan, a MICHELIN Alpin A4 35%-kal hosszabb élettartamú, mint a fő versenytársai. A TÜV SÜD Automotive által 2010-ben 195/65 R 15 T és 205/55 R 16 H méretű, 2009 novemberében a nyílt piacon vásárolt gumiabroncsokon végzett tesztek.  Elindulás 10%-kal könnyebben*  Megállás 5%-kal rövidebb úton**  Használat egy téllel hosszabb ideig ***


Letölteni ppt "ÚJ. A tél a legnagyobb igénybevételt jelentő évszak TÉLI Összetett Bármi előfordulhat: NYÁRI Viszonylag egyszerű Csak ez fordul elő: Nedves út HóJég Száraz."

Hasonló előadás


Google Hirdetések