Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Budaörs Kistérség Többcélú Társulása Bemutatkozik: HERCEGHALOM 2011. Január 26.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Budaörs Kistérség Többcélú Társulása Bemutatkozik: HERCEGHALOM 2011. Január 26."— Előadás másolata:

1 Budaörs Kistérség Többcélú Társulása Bemutatkozik: HERCEGHALOM Január 26.

2 2010. évi népességi adatok Állandó lakos: 2012 fő + tartózkodási hely: 93 fő Születések száma: 26 fő Elhalálozás:16 fő Házasságkötés: 8 - ebből 3 helyi lakos

3

4 STRATÉGIAI CÉLOK Fenntartható gazdasági növekedés feltételeinek megteremtése Komfortos, minőségi élettér fejlesztés Turisztikai kapu

5 Településfejlesztési célok Közlekedésfejlesztés (településen belüli úthálózat, közlekedési rendszer optimalizálása a távlati fejlődési célok figyelembevételével; kistérségi szinten kapcsolódva –pl. kerékpárút hálózat) Szabadidős és rekreációs funkciók telepítése Gazdasági-kereskedelmi-szolgáltató övezetek betelepülése, gazdasági tevékenység élénkítése Elővárosi vasútfejlesztés, P+R, B+R parkolók kiépítése Fejleszthető területek és fejlesztési célok meghatározása, bővítése a távlati célok elérése érdekében

6 Környezetvédelem Energiatudatos építési rendszerek népszerűsítése, megújuló energia használatának támogatása Egészséges, tiszta környezet megvalósítása Biológiai sokféleségre törekvés Illegális hulladéklerakás megelőzése Komposztálás elfogadtatása, népszerűsítése A lakosság ösztönzése a vegyszermentes helyi zöldség és gyümölcs termesztésre Helyben elérhető zöld energia kihasználása

7 Társadalmi együttélés, összefogás Társadalmi párbeszéd megvalósítása Civil szervezetekkel való szoros együttműködés, településfejlesztési célok meghatározásába való bevonásuk Közösségépítő megmozdulások Önsegítő módszerek átadása, alkalmazása Általános iskolai oktatás versenyképessé tétele Helyi vállalkozók, szakértők foglalkoztatása; a termelő, a kutató és a szolgáltatást végző szervezetekkel való jobb együttműködés megvalósítása (pl.: Semmelweis Egyetem -ÁTK közreműködés támogatása – asszisztált reprodukció, szájsebészet, hasüregi sebészet terén)

8 Településmarketing Célja, hogy javítsa a település lakóinak életminőségét, a településen működő vállalkozások működési feltételeit. Olyan imázst kell kialakítani, amely vonzóvá teszi a települést az idegenek számára és erősíti a helyi identitástudatot. Össze kell hangolni a település által kínált lehetőségeket a vonzani kívánt célcsoportok igényeivel.

9 Képek Herceghalomról

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22 Köszönöm figyelmüket! Erdősi László Polgármester


Letölteni ppt "Budaörs Kistérség Többcélú Társulása Bemutatkozik: HERCEGHALOM 2011. Január 26."

Hasonló előadás


Google Hirdetések