Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaEmília Oroszné Megváltozta több, mint 10 éve
2
Mi a SzIA Minőségi Modell? A SzIA Minőségi Modell olyan szervezet-, és minőségfejlesztési rendszer, amelyet először speciálisan nonprofit területen működő szervezetek számára alakítottunk ki, azt követően szociális szervezetek is alkalmazzák. A SzIA Minőségi Modell egy öt lépésből álló képzési program, amely során alapvető szervezetfejlesztési és minőségi ismereteket sajátítanak el a programban résztvevők, miközben a szervezet belső felülvizsgálata, kontrollja is megtörténik. A szervezet az ötödik képzési modulban Igazolást kap szervezete minőségi szintjéről, amelyet Magyarország piacvezető rendszer és informatikai termék tanúsító szervezete, a CERTOP Kft. állít ki. A program keretében szakértők széles köre áll az igénybevevők rendelkezésére, hogy segítséget nyújtsanak az adott szervezet - szervezetre és szakmára szabott sztenderdjeinek kialakítására..
3
A SzIA Minőségi Modell előnyei A modell a résztvevők már meglévő tudására, ismereteire készségeire és gyakorlatára épít. A fejlesztésben résztvevők ennek megfelelően határozzák meg saját „megfelelőségi szintjüket”. Saját képességeik és lehetőségeik ismeretében maguk határozzák meg a kidolgozott és elfogadott sztenderdeket. A képzés nagyban épít a szervezetben dolgozók aktív részvételére a rendszer kialakítása során, így már a rendszerépítés kezdeteitől elkötelezettek és naprakészek a munkatársak a rendszer tekintetében. A moduláris felépítés lehetővé teszi az igénylő szervezetek számára, hogy saját ütemükben, saját idő-, és erőforrásbeli lehetőségeik szerint haladjanak.
4
A Szia Minőségi Modell bevezetésének előnyei A szervezetben zajló folyamatok átláthatóvá, a külső partnerek, ügyfelek és a munkatársak számára követhetővé válnak. Az ügyfélpanaszok kezelése jelentős mértékben leegyszerűsödik, mert nyomonkövethető kritériumrendszer alakul ki. Ezáltal is növekszik a szervezet működési biztonsága. A rendszer rugalmasságának köszönhetően lehetőség van más minőségi modellekkel való összeegyeztetésére (E-qualin, ISO, kormányzati sztenderdizációs projekt).
5
Kontakt A program keretében lehetőséget adunk kedvezményes csoportos képzés igénybevételére, amely során a különböző intézményekből jelenlévő résztvevők megoszthatják egymás között tapasztalataikat, tanulhatnak egymástól. Ha további kérdése van, vagy bővebb információt szeretne kapni a rendszerről, kérjük, forduljon munkatársainkhoz bizalommal! Elérhetőségeink: Szociális Innováció Alapítvány 1073 Budapest, Erzsébet krt. 51. Tel./Fax: +36 1 341 0004 E-mail: socialin@t-online.husocialin@t-online.hu
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.