Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Mi a SzIA Minőségi Modell?  A SzIA Minőségi Modell olyan szervezet-, és minőségfejlesztési rendszer, amelyet először speciálisan nonprofit területen.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Mi a SzIA Minőségi Modell?  A SzIA Minőségi Modell olyan szervezet-, és minőségfejlesztési rendszer, amelyet először speciálisan nonprofit területen."— Előadás másolata:

1

2 Mi a SzIA Minőségi Modell?  A SzIA Minőségi Modell olyan szervezet-, és minőségfejlesztési rendszer, amelyet először speciálisan nonprofit területen működő szervezetek számára alakítottunk ki, azt követően szociális szervezetek is alkalmazzák.  A SzIA Minőségi Modell egy öt lépésből álló képzési program, amely során alapvető szervezetfejlesztési és minőségi ismereteket sajátítanak el a programban résztvevők, miközben a szervezet belső felülvizsgálata, kontrollja is megtörténik.  A szervezet az ötödik képzési modulban Igazolást kap szervezete minőségi szintjéről, amelyet Magyarország piacvezető rendszer és informatikai termék tanúsító szervezete, a CERTOP Kft. állít ki.  A program keretében szakértők széles köre áll az igénybevevők rendelkezésére, hogy segítséget nyújtsanak az adott szervezet - szervezetre és szakmára szabott sztenderdjeinek kialakítására..

3 A SzIA Minőségi Modell előnyei  A modell a résztvevők már meglévő tudására, ismereteire készségeire és gyakorlatára épít.  A fejlesztésben résztvevők ennek megfelelően határozzák meg saját „megfelelőségi szintjüket”. Saját képességeik és lehetőségeik ismeretében maguk határozzák meg a kidolgozott és elfogadott sztenderdeket.  A képzés nagyban épít a szervezetben dolgozók aktív részvételére a rendszer kialakítása során, így már a rendszerépítés kezdeteitől elkötelezettek és naprakészek a munkatársak a rendszer tekintetében.  A moduláris felépítés lehetővé teszi az igénylő szervezetek számára, hogy saját ütemükben, saját idő-, és erőforrásbeli lehetőségeik szerint haladjanak.

4 A Szia Minőségi Modell bevezetésének előnyei  A szervezetben zajló folyamatok átláthatóvá, a külső partnerek, ügyfelek és a munkatársak számára követhetővé válnak.  Az ügyfélpanaszok kezelése jelentős mértékben leegyszerűsödik, mert nyomonkövethető kritériumrendszer alakul ki.  Ezáltal is növekszik a szervezet működési biztonsága.  A rendszer rugalmasságának köszönhetően lehetőség van más minőségi modellekkel való összeegyeztetésére (E-qualin, ISO, kormányzati sztenderdizációs projekt).

5 Kontakt  A program keretében lehetőséget adunk kedvezményes csoportos képzés igénybevételére, amely során a különböző intézményekből jelenlévő résztvevők megoszthatják egymás között tapasztalataikat, tanulhatnak egymástól. Ha további kérdése van, vagy bővebb információt szeretne kapni a rendszerről, kérjük, forduljon munkatársainkhoz bizalommal!  Elérhetőségeink:  Szociális Innováció Alapítvány  1073 Budapest, Erzsébet krt. 51.  Tel./Fax: +36 1 341 0004  E-mail: socialin@t-online.husocialin@t-online.hu


Letölteni ppt "Mi a SzIA Minőségi Modell?  A SzIA Minőségi Modell olyan szervezet-, és minőségfejlesztési rendszer, amelyet először speciálisan nonprofit területen."

Hasonló előadás


Google Hirdetések