Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Hogyan működik egy magán-egészségügyi intézmény ? Bepillantás egy Superbrands-díjas klinika életébe Bizalom, minőség, elégedettség Dr. Papik Kornél Budai.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Hogyan működik egy magán-egészségügyi intézmény ? Bepillantás egy Superbrands-díjas klinika életébe Bizalom, minőség, elégedettség Dr. Papik Kornél Budai."— Előadás másolata:

1 Hogyan működik egy magán-egészségügyi intézmény ? Bepillantás egy Superbrands-díjas klinika életébe Bizalom, minőség, elégedettség Dr. Papik Kornél Budai Egészségközpont, ügyvezető igazgató

2 Egészségközpont – Magán járóbeteg-ellátás •Teljes körű járóbeteg-ellátás 42 szakmában •Preventív szűrővizsgálatok és foglalkozás-egészségügy •Átalánydíjas programok •Széles körű diagnosztikai vizsgálatok •Mozgásszervi központ •Selfness és alternatív gyógyászat •Egyéni ügyfeleknek •Vállalatoknak január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok

3 Országos Gerincgyógyászati Központ •Komplex gerincgyógyászati ellátás •gerincsebészet •ortopéd sebészet •konzervatív mozgásszervi ellátás •rehabilitáció •gyógytorna-fizioterápia •pszichológia – pszichoterápia •direkt digitális röntgendiagnosztika •csúcskategóriás ultrahang diagnosztika •CT és MR diagnosztika •Kutatás-fejlesztés, innováció január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok

4 2013. január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok

5 A Budai Egészségközpont számokban • 3 telephely (+ 1 kórház) • 8 külső helyszín • 63 (47 privát) rendelő • 42 szakma • 240 (70 privát) munkavállaló • 160 (120 privát) közreműködő • ( privát) ügyfél • 220 szerződött vállalat • évi ( privát) vizsgálat • évi műtét • 3,2 milliárd Ft árbevétel január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok

6 Vízió • Kiemelkedő szakmai minőség • szakértelem • műszerezettség • Magas szolgáltatási minőség • nívós környezet • magas színvonalú kiszolgálás • Komplex ellátás • Standardizált folyamatok • minőségbiztosítás • informatikai támogatás • Innováció, K+F • Érték- és profitteremtés január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok

7 Versenyelőny •Fókuszban a gyógyulás •Prevenciós szemlélet, gondozás •Szükséges időtartam •Komplex szolgáltatás •Magasan képzett személyzet •Folyamatos tréning •Teljes körű műszerpark •Szakmai protokollok (ISO, MEES) •Kifinomult csapatmunka január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok

8 Brand esszencia •Segítő •szakértő •komplex •innovatív •Megbízható •szervezett •hiteles •pontos •Személyes •együttműködő •kedves •Igényes •Odafigyelő január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok

9

10 Szakmai tevékenység •Vertikális integráció •Gyógyító szemlélet •Hatékonyság •Speciális célműszerek •Szakmai innováció •Nemzetközi elismerés •Horizontális integráció •Prevenciós szemlélet •Van idő a gyógyításra •Teljes körű műszerpark •Szolgáltatási innováció •Hazai elismertség MagánKözfinanszírozott •Teljes körű, komplex szolgáltatás •Szakmai protokollok következetes betartása •Magas szakmai minőség •Jól szervezett, pontos, hiteles munka január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok

11 Szolgáltatási tevékenység •Összehasonlítási alap: •másik kórház •Elérhetőség •Előjegyzési- és várólista •Információs aszimmetria •Jól szervezett •Tisztaság •Bizalom •Szakértelem •Összehasonlítási alap: •vásárolt szolgáltatás •Szolgáltatás szervezés •Azonnali segítség •Partnerség •Várakozásmentesség •Minőségi körülmények •Odafigyelő kiszolgálás •Szakértelem MagánKözfinanszírozott január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok

12 Ügyfélorientált szolgáltatási folyamat Kapcsolat kialakításaIdőpont egyeztetés - ellátásszervezésVizsgálatok, adminisztrációSzámlázásVisszajelzés január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok

13 Időpont egyeztetés - ellátásszervezés •Ki kezdeményezi az előjegyzést ? •páciens •vállalati kapcsolattartó •ellátásszervező szolgáltató •Milyen csatornákon ? •telefon, , fax, chat, skype, facebook •integrált contact center •on-line ügyfélszolgálat •Hogyan lehet dokumentálni ? •hangrögzítés • vagy sms visszajelzés •integrált CRM rendszer •Specialitások •csoportos előjegyzés •vizsgálat sorozatok egyeztetése •multifunkcionális rendelők •csúszások követése január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok

14 Adminisztráció - Számlázás •Adminisztráció •központi adattárolás és archiválás •külső leletek integrálása •zárt leletkezelési folyamat •érzékeny adatok védelme •titkos adatkezelés •digitális aláírás •Számlázás •integrált, zárt elszámolási rendszer •tételes teljesítésigazolás •egészségpénztári elszámolások •biztosítói ügyintézés •vállalati számlázás január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok

15 Visszajelzés •Páciensek részére •előjegyzési időpontok •egészségterv •kontroll időpontok •ütemezett programok •Döntéshozók részére •részvételi statisztikák •előrejelzések •betegség statisztikák •elemzések •hírlevelek, javaslatok •ügyfél elégedettség január 15. Önkormányzati Egészségügyi Napok

16 Online szolgáltatások •Ügyfelek részére •időpont foglalás vizsgálatokra •vizsgálati eredmények megtekintése •számlázási információk •személyes adatok, szerződéskötés •online fizetés •elégedettség mérés •Leendő ügyfelek részére •általános vállalati portál funkciók •Munkatársak részére •extranet: teljes körű távmunka • elérés interneten •mobil push •teleradiológia •K+F kutatási adatbázis Önkormányzati Egészségügyi Napok január 15.

17 Köszönöm a figyelmet !


Letölteni ppt "Hogyan működik egy magán-egészségügyi intézmény ? Bepillantás egy Superbrands-díjas klinika életébe Bizalom, minőség, elégedettség Dr. Papik Kornél Budai."

Hasonló előadás


Google Hirdetések