Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaJenő Lakatos Megváltozta több, mint 10 éve
1
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
Szabadkai Műszaki Szakfőiskola Tantárgy: Elektronikus ügyvitel Tanár: dr Zlatko Čović Készítette: Gyantár Adél Leckekönyv:
2
Közösségi hálózatok 3 kritérium:
Nyilvános vagy félig nyilvános profil oldal létrehozása egy rendszerben Összeköti a felhasználókat, akik kapcsolatban vannak Áttekinthetők a kapcsolatok a rendszerben
3
Közösségi hálózatok története
5
Közösségi hálók használata
Közösségi hálózatokba tevődik át a cégek kommunikációja Mobil (52%) Videókonferencia (21%) Irodán kívüli konferencia (-34%) Közösségi hálózatok (50%) Személyes értekezés (-15%)
6
Rajongói oldal kiépítése a facebookon
Célcsoport specifikus nyereményjátékok "Skubizd a bubit!" bubi pukkasztás, meghívó "Tizenegyes párbaj„ alkalommal indították el
7
"Ki nyomja a legjobban?” rajongók száma: játékos(átlag 22 perc az oldalon) Ne várjunk el megterhelő dolgokat… "Bandázz a Pepsivel!” Posztok és az időzítés 767 lájk, forró nyári napon Emóciót kiváltó képek: “Cukiság” “Lájk, ha most jól esne ”
9
Facebook kampányok Burger King 2009
10 ismerős törlése -> ingyenes Whopper szendvics Az alkalmazást eltávolították kapcsolat került törlésre
10
Ikea 2010 Gordon Gustavsson Facebook oldalára képeket töltöttek
akik a képeken legelőször jelölték be magukat, nyertek aktivitás kiváltása a fogyasztókból Cannes-i Nemzetközi Reklám Fesztivál arany oroszlán díj
11
Take this Lollipop horrorisztikus tanmese
főszereplő: kéjgyilkosra emlékeztető férfi a kampány célja : a felhasználók rádöbbenjenek, milyen sok adatot tesznek közzé magukról a Facebook-on, melyek gonosz célokra is felhasználhatóak
12
Közösségi oldalak és politika
A Facebook főbb funkciói a politikai erő kommunikációjában: politikai erő üzenetének továbbítása mozgósítás visszajelzések fogadása Egyesült Államok, Barack Obama my.barackobama.com közösségi kampányoldal Obama 2007-ben szerződtette Chris Hughest(Facebook egyik alapítója) A tagok is létrehozták saját profiljukat Tevékenységek: mozgósítás, szervezés,adománygyűjtés Az elnökválasztás végén másfél millió tag
13
Egyiptom, 2011 Következő kérdést tették közzé a Facebookon: "Elmegy tüntetni január 25-én?” 90 ezer ember válaszolt igennel Hoszni Mubarak elnök a legnagyobb kormányellenes tüntetésekkel szembesült Betiltották a Twitter és a Facebook használatát
14
Összefoglalás termékfejlesztési lehetőségek
Az online szociális háló új kapu a vállalatok számára(kapcsolat a vásárlókkal) termékfejlesztési lehetőségek interaktivitás -> információ a vevőtől a cégek felé legnagyobb nézettség: képek, idézetek, beépített struktúrájú kérdések cég profiloldalán tag toborzás kedvezményekkel, ajándékokkal és játékokkal A felhasználó tudomást szerezhet programokról, olvashat véleményekről és tapasztalatokról
15
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.