Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

CSAPOD 2009 Vetítés nyári táborunk életéről … 2.rész.

Az előadások a következő témára: "CSAPOD 2009 Vetítés nyári táborunk életéről … 2.rész."— Előadás másolata:

1 CSAPOD 2009 Vetítés nyári táborunk életéről … 2.rész

2 H ARMADIK NAPUNK – AKADÁLYVERSENY A CSAPATOK KÖZÖTT Kriszti nénivel ugráló köteleztünk – még jó hogy nincs nagyon meleg!!! Pingpongoztunk az enyhe szélben – nem csoda hogy 9-nél több átadás nem sikeredett!!! (Az is versenyen kívül.)

3 A Z AKADÁLYVERSENY FOLYTATÓDIK … Bójavadászat! Össze kellett szedni a színes bójákat – csak azt nem mondta Zsolti bácsi, hogy meg is kell jegyezni, melyiket honnan hoztuk! Turkáltunk a lencsében, borsóban mindenféle tárgyakat keresve – attól rettegtünk, hogy Hajni néni tett-e bele valami szúrósat!!! Hihetetlen, de 10 kicsi tárgyat 8 perc alatt találtunk meg. A dobókocka mindenkit megviccelt!

4 É S MÉG MINDIG AZ AKADÁLYVERSENY … Kirakóztunk Györgyi nénivel – persze ez nekünk meg sem kottyant: fél perc és készen voltunk. Rozika néni szólánc-készítős feladata is jól ment nekünk!

5 A Z AKADÁLYVERSENY UTÁN MINDENKI ELFOGYASZTOTTA MEGÉRDEMELT EBÉDJÉT … Lehetett többször enni… És lehetett egyszer, de nagyot kérni…

6 D ÉLUTÁN MINDENKI DOLGOZOTT … A lányok nagyüzemben gyártották a csipetkét … és vágták a hagymát…

7 A FIÚK FŐZTEK … A „helyi kutyus” segített a bográcsnál.

8 A FIÚK GONDOSKODTAK A TŰZIFÁRÓL.

9 A FIÚK A LÁNYOKRA BÍZTÁK A ZÖLDSÉGPUCOLÁST … És Hajni néni még most is a honlappal vacakolt…

10 A gólyalábon járásnak És a „helyi kutyusnak” Újabb hódolói akadtak

11 A TŰZ MELLETT ZAJLOTT AZ ÉLET … Volt aki vicceskedett. Volt aki csak megpihent… És volt, aki azt hitte, hogy pecázik…

12 A LÁNYOK NEM TUDTAK MAGUKKAL MIT KEZDENI … dönt hajlít nyújt

13 H OGY HASZNOSAK LEGYENEK A LÁNYOK : ÖSSZESZEDTÉK A SZEMETET. Azután a szemeteszsák kiskutya lett …

14 A VACSI LASSAN KÉSZÜLT EL, DE

15 N AGYON TUTI LETT !!! Mindenki jól lakott, majd békés nyugovóra tért

16 N EGYEDIK NAP – KIRÁNDULUNK A KÖRNYÉKEN A busz megtelt velünk rendesen…

17 F ERTŐRÁKOS NEVEZETESSÉGEIVEL ISMERKEDTÜNK

18 C SALÁDI FOTÓINK E KÜLÖNLEGES HELYSZÍNEN : Teljes sötétségben – mindenki a hegy gyomrában A „volt” hetedikesek A Gladkov-család

19 A KIKÖTŐ Megtöltöttük szépen lassan a fedélzetet – és már indulhatott is a hajó

20 G YURI BÁCSI KÉT SZEMMEL, VAGY NÉGY SZEMMEL, INKÁBB HAT SZEMMEL FIGYELI UTAZÁSUNKAT …

21 I TT MÉG A MAGYARORSZÁGI NYARALÓK : Itt a két bóján túl Ausztria látható

22 A FERTŐRÁKOSI STRAND – A NAPSÜTÉSSEL NEM VOLT PROBLÉMA, DE A VÍZ IGEN HŰVÖSKÉS VOLT … A fiúk a sekély vízben feküdtek A Niki menetelt A legelvetemültek nyakig merültek …

23 A KEVÉSBÉ BÁTRAK NÉZELŐDTEK … Vagy szokásukhoz híven kártyáztak

24 A ZTÁN FÁRADTAN SZEDELŐZKÖDTÜNK … A buszon elnyomta az álom a „legkisebbeket”

25 E STE MELEG VACSI – AZTÁN PIHENÉS KÖVETKEZETT A „helyi kutyus” elmaradhatatlan vendégünk továbbra is … Várjuk a negyedik napot …

Letölteni ppt "CSAPOD 2009 Vetítés nyári táborunk életéről … 2.rész."