Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Solymosy József Bonifácz mb. főigazgató-helyettes Országos Egészségfejlesztési Intézet 2011. szeptember 29. Iskolai egészségfejlesztés – iskolai egészségterv.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Solymosy József Bonifácz mb. főigazgató-helyettes Országos Egészségfejlesztési Intézet 2011. szeptember 29. Iskolai egészségfejlesztés – iskolai egészségterv."— Előadás másolata:

1 Solymosy József Bonifácz mb. főigazgató-helyettes Országos Egészségfejlesztési Intézet szeptember 29. Iskolai egészségfejlesztés – iskolai egészségterv

2 Iskolai egészségterv Irányított, célzott változtatás Jelen helyzet Kívánt helyzet Minőség javulás Jobb egészség

3 Előfeltétel: elköteleződés  „ Közösségünk fejlesztéséért, jól-létéért, felelősséggel…”

4 A megvalósítás pillérei  szervezet,oktatási intézmény (iskola)  feladat,jobb egészség (diák, dolgozó, család)  eljárás, egészség(fejlesztési)terv  személyzet?????? Kik? Milyen szerep?????

5 Egészségterv (ET) szerepei  ET segítő szakmai háttere  Célcsoport  Indukáló személy  Fókusz személyek  Kompetencia személyek  Önkéntes támogatók  Jogi személy  Speciális ismeretűek  Operatív munka-csoport Különböző bevonódási szintek

6 Egészségterv - szerepek

7 A változtatás hatékonyságának kulcsa  eredményes  gazdaságos  hatásos  biztonságos (rugalmas)  felügyelhető  alkalmazható

8 Minőségi kritériumok értelmezése  eredményes – ha a kitűzött feladat elvárt mértékben teljesül  gazdaságos – az eredmény eléréséhez biztosított ráfordítások a tervezettek szerit, vagy annál jobban alakulnak  hatásos – a hatékony feladat végrehajtás időben, térben és körülmények összességében nem idéz elő olyan változást, ami lerontja részben vagy egészbe magát a feladatot  biztonságos (rugalmas) – szükség van a megvalósítás tervezésére, ennek részeként modellezésére, a lehetséges több kimenet átgondolására, és az ennek megfelelő végrehajtási mód megtervezésére  felügyelhető – az arra jogosult számára követhető és döntése szerint befolyásolható a folyamat.  alkalmazható – az új viszonyokhoz történő optimális alkalmazkodás képessége jellemzi

9 Köszönöm a figyelmet! OEFI honlapja : „Egyedül nem megy…”


Letölteni ppt "Solymosy József Bonifácz mb. főigazgató-helyettes Országos Egészségfejlesztési Intézet 2011. szeptember 29. Iskolai egészségfejlesztés – iskolai egészségterv."

Hasonló előadás


Google Hirdetések