Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok. BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok. BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK."— Előadás másolata:

1 Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok

2 BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK

3 SZAKKÖZÉPISKOLA SZAKISKOLA TECHNIKUS-KÉPZÉS HÍD-OSZTÁLYOK FELKÉSZÍTÉS ÉRETTSÉGIRE FELNŐTTEKNEK KIFUTÓ RENDSZERBEN GIMNÁZIUMI OSZTÁLYOK MIGRÁNS KÉPZÉS SOKFÉLE OSZTÁLY- SOKFÉLE DIÁK

4 JÓ GYAKORLATOK 1. “Tavasz az egészségért” program 2. Integrált (szövegértés-szövegalkotás ) tanórák terepen. 3. Digitális taneszközök használata az idegen nyelv oktatásában. 4. Digitális taneszközök használata a természettudományok oktatásában. 5. Tanár-diák szerződés. Egyénre szabott nevelési munka. SNI-s és BTM-es nehézségekkel küzdő diákok részére. 6. Ökoiskola-programm. 7. Nyitott szemmel – Velünk élő történelem. Múzeumpedagógiai órák.

5 Tanár-diák szerződés. Egyénre szabott nevelési munka. Nehézségekkel küzdő diákok részére. CÉL: Csökkenjenek a tanuló viselkedési, tanulmányi vagy életviteléből eredő problémái. FELTÉTEL: Tanuló- és gyermekközpontú pedagógiai attitűd. LÉNYEGE: A szerződéskötés mindkét fél részéről való önkéntes vállalás, amely a későbbiekben kötelezettségekkel jár. FÁZISAI: 1. verbális vagy nonverbális igény felmerülése a gyermek részéről; 2. a pedagógus vállalása; 3. előkészítő és tisztázó beszélgetések sorozata az elvárásokról és a vállalásokról; 4. közvetítő személyének kiválasztása kontroll és mediáció céljából, 5. a szerződés írásba foglalása a közvetítő személy jelenlétében.

6 Tanár-diák szerződés. Egyénre szabott nevelési munka. Nehézségekkel küzdő diákok részére. FORMÁI:-tanulmányi szerződés - magatartási szerződés - életmódszerződés - mentori szerződés FELADATA: A tanulók strukturált és szisztematikus bevonása saját életük, egészségük és jövőjük, tanulmányi előmenetelük meghatározásába és megtervezésébe, azaz a problémák megoldásának és leküzdésének folyamatába, kiemelten alkalmas munkamódszer a gyerekek életviteli, szociális és önismereti és tanulási kompetenciájának fejlesztésére.

7


Letölteni ppt "Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok. BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK."

Hasonló előadás


Google Hirdetések