Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Bolyai Farkas Szakképző Iskola „ Régi hagyományok… … új tudományok”

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Bolyai Farkas Szakképző Iskola „ Régi hagyományok… … új tudományok”"— Előadás másolata:

1 Bolyai Farkas Szakképző Iskola „ Régi hagyományok… … új tudományok”

2 AZ ISKOLA KÉPZÉSI SZINTJEI

3 SZAKKÉPESÍTÉSEK RENDSZERE

4 Szakközépiskolai képzéseink 9-12.évf. Elektrotechnika-elektronika Informatika Gépészet Vendéglátás- idegenforgalom Szakmacsoportok

5 Képzési forma előnyei széles alapozású közismereti képzés 12. évf. végén érettségi vizsga csoportbontásban folyó szakmai képzés gyakorlatorientált képzés gazdag kulturális és sportélet

6 Képzési szerkezet évfolyam OKJ szerinti technikus szakképzések ipari elektronikai műszaki számítástechnikai automatizálási gépész hegesztő gépipari számítástechnikai vendéglátó

7 Szakiskolai képzéseink 9-10.évf.

8 Képzési forma jellemzői A szakiskola kilencedik-tizedik évfolyamán az általános műveltséget megalapozó nevelés-oktatás folyik, továbbá pályaorientáció, szakmai előkészítő ismeretek oktatása és szakmai alapozó oktatás.

9 Szakképzéseink évf.  asztalos  élelmiszer és vegyiáru kereskedő  fémforgácsoló  géplakatos  hegesztő  kőműves  szobafestő, mázoló és tapétázó  villanyszerelő  vendéglátó eladó

10 MÉCS Tagok Cseh Tamásné Bretán Józsefné Gulyásné Kovács Ida Fehér Marianna Szaniszló Károly

11 Tervezett feladatok Szülőkkel, tanulókkal megismertetni a mérés eredményeit és a további feladatokat. Osztálytükör készítése Egyéni fejlesztési terv készítése Iskolai mérőlapok készítése Matematika Magyar Történelem Műveltségi terület idegen nyelvből (angol)

12 Fejlesztési koncepciók Fontos feladatnak tartjuk: Egyéni fejlesztési terv készítése Egyéni fejlesztő foglalkozás Külső szakemberek bevonásával Belső felzárkóztató foglalkozások keretében

13 Fejlesztési koncepciók Olvasás, szövegértés, helyesírás, önkifejezés fejlesztése Logikus gondolkodásra nevelés Új munkaformák bevezetése Kiscsoportos munkavégzés Korszerű tanulási módszerek használata (kooperatív tanulási módszerek) Bemutató órák szervezése

14 Mérés folyamata

15

16

17

18 A mérés eredménye 9/1

19 Mérés eredménye 9/3

20 Új feladatok Új iskolai mérőlapok készítése a tanuló fejlődésének követéséhez Egyénre szabott fejlesztési foglalkozások tervezése és eredményének mérése Továbbképzésen szerzett tapasztalok megismertetése a kollégákkal és gyakorlati alkalmazásának bevezetése

21 Projektek Vevőtípusok megismerése Ki a jó kereskedő? A boltok áruházak helyiségei, berendezései A bolt külső-belső képe Áruforgalom-az áru útjának megismerése

22 Projekt napok Az iskola a projekt napokat a gyakorlati oktatási napokon oldja meg.

23 Projekt foglalkozások

24

25

26 Boltlátogatás

27

28 Projekt bemutató az iskolában Tapasztalatok: Hasznos, mert alkalmazásával több információhoz lehet jutni. Érdekes ezáltal jobban leköti a figyelmüket, aktiválja őket. Nem minden esetben adottak a technikai, tárgyi feltételek.

29 Tapasztalatszerzés

30

31

32 Köszönjük figyelmüket!


Letölteni ppt "Bolyai Farkas Szakképző Iskola „ Régi hagyományok… … új tudományok”"

Hasonló előadás


Google Hirdetések